תיקו מאופס בין עירוני טבריה לבני זלפה

לאחר הפסד במחזור הפתיחה, אירחה עירוני טבריה את בני זלפה,קבוצתו של מוריס אוזן, שחיפשה גם היא ניצחון ראשון. בפועל שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת למרות יכולת טובה של שחקני טבריה במיוחד בחצי השני. מאמני טבריה: "מרוצים מהיכולת הטובה בחצי השני"

  • על ידי: עודד חסין
  • 21-09-2019
  • 18:42

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (עודד חסין)

 

טבריה רצו לפתוח את משחקה הביתי הראשון בליגה עם ניצחון ראשון אל מול 400 האוהדים שהגיעו להכיר את השחקנים החדשים בקבוצה. בטבריה ערכו שני שינויים בהרכב כאשר ירדן קרישטול (שוער) ודניאל טוויזר פתחו בהרכב.

 

אלדד שביט, היועץ המקצועי של עירוני טבריה (עודד חסין)

 

פוגש את האקסית, מוריס אוזן (עודד חסין)

 

שחקני טבריה מודים לקהל שהגיע לתמוך (עודד חסין)

 

המשחק נפתח בגישושים של שתי הקבוצות ואחרי 5 דקות זלפה הייתה ראשונה לקחת את היוזמה ולנסות לתקוף את שער טבריה, אבל היא נתקלה בהגנה חזקה מאוד כאשר במהלך כל המחצית איימה על שערו של ירדן קרישטול פעמיים בלבד. בדקה ה-5 אחמד ג'ברין הרים כדור מצד ימין לצד הקרוב של רחבת טבריה ומיזר זועבי שבא מאחור ולא היה מכוסה, נגח מעל שערו של קרישטול.

 

טראס שולקובסקי במשחק שקט (עודד חסין)

 

בדקה ה-22 מוסא איסלם בעט ממרחק של 25 מטרים כדור די מפתיע שחלף ליד עמוד שערו של קרישטול. מנגד טבריה ששיחקה נגד הרוח לא התפתתה לצאת יותר מדי קדימה ולהשאיר את העורף חשוף, אבל גם הניעה כדור בחלק המגרש של זלפה שגם היא הראתה הגנה חזקה ומתואמת מאוד. 

 

החצי השני היה סיפור אחר לגמרי, טבריה הראתה משחק התקפה מצוין לאחר שהמאמנים משה ויצמן ואיתן פחימה ערכו שינויים בהרכב, כאשר עומר כהן נכנס בחצי השני ובמהלך המשחק נכנסו גם מוהנד ריאן ומתן נחמני שהכניסו הרבה מחץ לחלק הקדמי של טבריה.

 

מוחמד זלפה קולט את הכדור (עודד חסין)

 

בדקה ה-46 עיסאם עיישה הכניס כדור למתן ברמי שבנגיעה עבר את השחקן שבא מולו ומול שוערה של זלפה מוחמד חמזה, בעט מעל המשקוף. בדקה ה-56 לואב כיאל הרים כדור מצוין לעבר כפיר בן דוד, חמזה השוער נשאר תקוע בשער ובן דוד נגח באין מפריע בסמוך לעמוד הימני של השוער. החמצה גדולה של בן דוד.

 

החמצה גדולה של כפיר בן דוד (עודד חסין)

 

כעבור 4 דקות עומר כהן הכניס כדור לעבר איימן עלי שחתך את הגנת זלפה, אבל בשנייה האחרונה מנאר דראושה הכניס רגל ומנע מהכדור להגיע לשחקן.

 

משחק טוב לאיימן עלי (עודד חסין)

 

בדקה ה-62 ים צדוק האקר בעט ממרחק של 18 מטרים כדור שהורם אליו, אבל שוער זלפה היה במקום לקלוט את הכדור. עשרים דקות לסיום המשחק מוחמד ג'ברין הרים נהדר מאגף ימין כדור לראשו של מוטי אוחיון שנכנס במחצית השנייה, אל אוחיון נגח מעל שערו של קרישטול.

 

בסיום תיקו אפס בין שתי הקבוצות, טבריה יוצאת מהמשחק עם טעם חמוץ לאור היכולת שהציגה הקבוצה אבל הם יודעים שהם חייבים עוד להתחבר. 

 

מאמני טבריה מרוצים מהיכולת של קבוצתם בחצי השני (עודד חסין)


בסיום סיכמו מאמני טבריה את המשחק: ״בחצי הראשון היה משחק שקול והגענו למצבים כדי להבקיע, בחצי השני הייתה רק קבוצה אחת על המגרש... שיחקנו כדורגל טוב והגענו למצבים להכריע את המשחק. מבחינת התוצאה אנחנו מאוכזבים כי הגיע לנו לנצח מבחינת היכולת בחצי השני בעיקר ועל כך אנחנו מאוד מרוצים״.

עירוני טבריה ובני זלפה נפרדות בתיקו ללא שערים (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חסר משהו קטן בהתקפה ואנחנו על המפה (טברייני 21-09-2019, 20:48)
    השחקנים נילחמים על כל כדור
  2. עירוני (מ ש 22-09-2019, 15:03)
    אוסף של שחקנים שלא בטוח שכולם שחקני כדורגל בקיצור אחת הקבוצות החלשות שהיו לטבריה בשנים האחרונות
  3. טבריה (מ ש 22-09-2019, 15:04)
    גם אני נלחם על כל כדור בשכונה אז מה
  4. טבריה (מ ש 22-09-2019, 15:08)
    תסתכלו מה קורה עם קבוצת הנוער וקבוצת נערים א ותבינו לאיזה כוון הולך המועדון
  5. השחקנים נלחמו על כדור (טברייני 22-09-2019, 17:14)
    .מאמין שאת החיבור ניראה במשחקים הבאים.נקודת אור חשובה.זה השוער שהקרין בטחון להגנה שסמכו על השוער ועלו הרבה לצד של זלפה
  6. זלפה (זלפה 22-09-2019, 17:38)
    קבוצה חלשה מאמן חלש
  7. שעה קשה לכדורגל (טברייני 22-09-2019, 18:35)
    הזעתי אפילו ביציע