ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-3

המחזור השלישי לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 26 שערים ,עירוני כסייפה ושיכון המזרח מושלמות ומובילות את הטבלה, הפועל ירוחם, שדרות ובאר שבע מנצחות בבית. המשחקים בין אילת לדימונה, מעלה אדומים לרהט ומודיעין נגד קרית מלאכי מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 23-09-2019
  • 14:36

בני אילת – מ.ס דימונה : 2-2

דימונה החזקה יצאה למשחק חוץ קשה מול הקבוצה הדרומית בליגה בני אילת. דימונה פתחה נהדר וכבר בדקה ה-22 הובילה משערו של יוסף אבו לאבן . אילת לא הלכה לאחור והחלה לתקוף וביצעה מהפך משערים של יצחק כהן ואופק בלסאן. בדקה ה-83  עאטף אבו בילאל השווה את התוצאה לדימונה וקבע את תוצאת המשחק 2-2.

הפועל ירוחם – בית"ר קרית גת : 1-3

הפועל ירוחם אירחה במגרשה את בית"ר קרית גת ולא התקשתה להבקיע 3 שערים מרגליהם של שמעון אלקבץ, איתי בן הרוש ושלמה אברגל. אושר דהן רק המתיק מעט את הגלולה עבור קרית גת עם שער בדקה ה-90 ובסיום 3-1 לירוחם. קרית גת שיחקה ב-10 שחקנים החל מדקה -48 ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מתן מור יוסף.

בית"ר מעלה אדומים – צעירי רהט :2-2

מעלה אדומים אירחה במגרשה את צעירי רהט , משחק בין שתי קבוצות שעדיין לא צברו נקודה. משחק מצוין התפתח במעלה אדומים עם לא פחות מ-4 שערים ובסיום 2-2 וחלוקת נקודות בין הקבוצות 

מכבי ע.שדרות – בית"ר יבנה : 0-2

עירוני שדרות החזקה שמכוונת לעליית ליגה אירחה במגרשה את העולה החדשה בית"ר יבנה. שדרות עלתה ליתרון בדקה ה-28 שערו של דור אלקבץ המצוין . בדקה ה-95 אייל דיין קבע את תוצאת המשחק 2-0 לשדרות. שדרות שיחקה את החצי שעה האחרונה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מתן כהן.

 

שדרות נראית מצוין וכך גם הקהל שלה (פייסבוק שדרותיה)

 

מ.ס שיכון המזרח – מכבי עירוני נתיבות : 1-2

שיכון המזרח ההפתעה הנעימה של העונה אירחה במגרשה את נתיבות . דקל כחלון העלה את שיכון המזרח ליתרון בפנדל בדקה ה-15 אבל תוך 5 דקות אסף כהן השווה את התוצאה וקבע את תוצאת המחצית. במחצית השנייה ליאו אמסי הבקיע וקבע את תוצאת המשחק 2-1 לשיכון המזרח שנשארת מושלמת.

עירוני מודיעין – מכבי עירוני קרית מלאכי : 1-1

קרית מלאכי יצאה למשחק חוץ קשה מאד במודיעין . קרית מלאכי הוליכה משערו של אליעזר איילין סמוך למחצית . במחצית השנייה מודיעין השוותה משער עצמי . עומר זימרו מקרית מלאכי הורחק בדקה ה-95.

 

מ.ס באר שבע והפועל גדרה לפני השריקה (פייסבוק הפועל גדרה )

 

מ.ס באר שבע – הפועל עירוני גדרה : 1-2

מ.ס באר שבע אירחה במגרשה את העולה החדשה מגדרה והפתיחה הייתה דווקא של האורחת מגדרה שבמחצית הובילה 1-0 משערו של אילון סמין. במחצית השנייה באר שבע ביצעה מהפך משערים של רועי אללוף ושער ניצחון של אלירן בנימין בדקה ה-94, ובסיום 2-1 דרמטי למ.ס באר שבע.

 

גדרה חוגגת את היתרון המוקדם  (פייסבוק הפועל גדרה )

 

מ.ס הפועל לוד – מ.ס עירוני כסייפה : 3-1

עירוני כסייפה מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ נגד הפועל לוד . כסייפה עלתה ראשונה ליתרון במחצית הראשונה מרגליו של סיאף אל הואשלה. הפועל לוד השוותה מרגליו של יוסי אלמו במחצית השנה אבל צמד שערים של חוארי וליד וסיאף הואשלה שמשלים צמד וקובעים את תוצאת המשחק 3-1 לכסייפה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : סיאף אל הואשלה עם צמד בניצחון כסייפה ואחד הגורמים העיקריים להיותה מוליכת הטבלה.

מאמן המחזור : עופר טלקר מאמנה של שדרות עם ניצחון חשוב. 

קבוצה מצטיינת : הפועל ירוחם מנצחת וכובשת 3 שערי לרשתה של קרית גת .

 

 עופר טלקר מאמנה של שדרות עם ניצחון חשוב (מאור אלקסלסי)

 

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-3

הוסף תגובה
תגובות