חזרו בתשובה

הדרבי החם של יהוד היה מיוחד כמו כל דרבי , אליצור עוד הובילה במחצית 1-0 , אבל אמיר תשובה שנכנס במחצית , שינה את פני התמונה וכבש שלושער בדרך ל-2:5 עבור בני יהוד .תמיר בן שושן היו"ר : "אחלה ניצחון , אין כמו לנצח בדרבי."

  • על ידי: רועי אסרף
  • 23-11-2010
  • 13:27

הכל היה מוכן וערוך ביהוד לקראת הדרבי , מצד אחד זוהי אליצור שנחשבת לפחות טובה ונמצאת תמיד מאחורה , קבוצת אמצע טבלה מובהקת , לעומת בני יהוד , הקבוצה השולטת ביד רמה בעיר , כזאת שכל שנה מתמודדת ראויה לעליית ליגה , אבל כל שנה מועדת מחדש .

שתי קבוצות לא הגיעו לדרבי עם מצב מנטלי טוב לאחר הפסדים וכל אחת מהקבוצות רצתה לחזור למסלול הניצחונות דווקא דרך הדרבי .

אליצור עורכת שני שינויים בהרכב שהפסיד למודיעים וברק נאור וחי ישראל משלמים את המחיר ובמקומם עולים לירן דיין וליאור סופר .

 

משה חג'ג'(בצהוב)ועומרח חארז מאליצור מחפשים כדור.(צילום:קובי בס)


בבני יהוד לא לוקחים צ'אנסים ומחליפים לא פחות מ-4 חילופים כשרועי אוחיון , ג'קי כהן הקפטן , שי עדני ,וצחי ברכיאל בחוץ , עדי משעל , אריק דודי , דן גיל ,ואורי ארזי נקראים למערכה.

המחצית הראשונה הייתה ברובה בשליטת אליצור שגם עלתה ליתרון ראשון כאשר בדקה ה – 33 ערן קורנברג שוער בני יהוד מכשיל בבירור את כפיר כהן בתוך הרחבה , והשופט רועי פרמינגר מצביע על הנקודה הלבנה אותו מתרגם אסף ביטון לשער יתרון , וזה 1:0 לאליצור .

 

עדי משאל(בצהוב)ואביהו לוי מאליצור במאבק אווירי.(צילום:קובי בס)

 

אבל כל סיפור המשחק התנהל במחצית השנייה לאחר שאלי פרנקו מאמן בני יהוד צורח על חניכיו בצעקות שנשמעות עד נתב"ג הסמוך , וכנראה שזה היה מה שהעיר אותם , גם כניסתו של אמיר תשובה בפתיחת המחצית במקומו של רועי סמימי ללא ספק פתחה את הסכר עבור בני יהוד שעברו למערך התקפי ביותר.

בדקה ה – 47 שי אזולוס מוסר רוחב אל תוך הרחבה , ותשובה מוצא את לירן דיין שוער אליצור בחוץ ומקפיץ מעליו באלגנטיות היישר לרשת הגבוהה , וזה השיוויון של בני יהוד 1:1 .
כעבור שעה של משחק , והצופים שהגיעו הספיקו לראות את אחד השערים הכי נדירים בכדורגל , כאשר שי אזואלוס מזהה את דיין עומד על קו ה – 16 ומחצי מגרש משגר כדור שנוחת רק ברשת ,מהפך מדהים של בני יהוד .

 

יוגב מועלם(בצהוב)ומישל ביטון מאליצור בדרך לכדור.(צילום:קובי בס)

 

דקה 68 ובני יהוד לא עוצרת , הפעם אמיר תשובה על תקן המבשל לאחר שהוא מקבל כדור עומק מג'קי כהן , והוא מגביה היישר לרחבה , גיל דן נוגח לשער מ-5 מטרים , כדור שלא משאיר סיכוי ללירן דיין האומלל שסופג את השלישי .

4 דקות חולפות ואליצור מתעוררת עם שער של רועי טקין המחליף שנמצא שתי דקות על המגרש , והוא דוחק את הכדור לרשתו של ערן קורנברג לאחר מהלך כדורגל מבריק , וזה רק 2:3 לבני יהוד .

מי שחשב שכאן זה נגמר אז לאמיר תשובה הייתה "תשובה" בשבילו .
בדקה ה – 74 פריצה נהדרת של תשובה לתוך רחבת אליצור דוחקת אותו עד לזווית אלכסונית קשה , אבל את תשובה זה לא מעניין , ומזווית אפס הוא מצליח לנתב היטב את הכדור פינה , 2:4 שמשחרר הרבה אוויר בספסל של בני יהוד .

 

דני פסצ'יני(בצהוב)ועומרי חארז במאבק.(צילום:קובי בס)

 

3 דקות לסיום , חותם אמיר תשובה את תוצאת המשחק עם מהלך יפה כאשר הוא מצליח להתל בלא פחות מ-3 שחקני אליצור , ומחוץ לרחבה הוא משגר כדור שטוח וחד לפינה הרחוקה של דיין שמוציא מהרשת את הכדור החמישי במשחק , 2:5 גדול לבני יהוד בדרבי .

אין ספק שכניסתו של אמיר תשובה במחצית השנייה שינתה את כל הפנים של בני יהוד , וגם לא נשכח לציין את שי אזואלוס שעשה ככל העולה על רוחו במגרש,זה היה משחק הראשון של תשובה מאז חזר לקבוצה לאחר הפוגה קצרה ואין ספק שביהוד חסרו באופן משווע לסקורר שכמוהו.

לפני המשחק הבטיחו בהנהלת בני יהוד לשחקנים כי אם הם יביאו את שלושת הנקודות שיסבו להם הרבה כבוד , הם יזכו ללכת השבוע לארוחת ערב מושקעת לחגוג את הניצחון , ואכן בראשון בערב לאחר האימון הם הגיעו למסעדת "סעיד 2000" באור יהודה השכנה , וסעדו את ליבם המאושר .

 

גיל דן מפגיז את אסף אשכנזי.(צילום:קובי בס)

 

תמיר בן שושן יו"ר בני יהוד ושחקנה נשמע מאושר בסיום , וסיפר לגולר כמה חשוב לנצח בדרבי : "אין כמו לנצח בדרבי , זה בשבילנו הכי חשוב , אנחנו כל הזמן מוציאים תוצאות טובות נגד אליצור , וכל פעם אנו שמחים מחדש , רק שנמשיך כך גם בהמשך הליגה."

 

סמימי מתקל את שינדור.(צילום:קובי בס)

 

 

הוסף תגובה
תגובות