נבחרת המחזור ה-3 בליגה א' צפון

המחזור השלישי בליגה א צפון הסתיים, מחזור בו רובי חיפה ממשיכה להיות מושלמת גם מול טירה החזקה. איכסל וכפר כנא מנצחות את ערערה והרצליה ומתמקמות במקום השני ורק אסי גלבוע עדיין ללא נקודות. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-10-2019
  • 17:27

שוער: עומר קציר ('רובי שפירא' חיפה)

שוערה של 'רובי' ממשיך ביכולת הגבוהה שלו למן תחילת העונה. מול טירה שנחשבת לחזקה, הוא היה מצוין, הציל את קבוצתו מספיגה בטוחה מספר פעמים והביא עוד נקודות לקבוצתו. יש לציין את שוערה של טמרה אחמד שיבל שגם היה מצוין השבוע מול דבוריה.

 

עונר קציר היה אחד האחראיים לניצחונה של רובי מול טירה (עודד חסין)

 

הגנה:

עילי שויקה ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה של 'רובי', מתגלה כהפתעת העונה ברובי. שחקן חסון מאד עם מבנה גוף קשוח, התמודד מצוין עם חלוצה של טירה, זומה, בעזרת משחק פיזי ועמידה נכונה על המגרש.

 

יוני אוחיון (מכבי טמרה)

בלמה הוותיק והמצוין של טמרה היה במיטבו מול דבוריה, עצר את התקפות היריב וניהל את משחק ההגנה של קבוצתו בצורה יוצאת מהכלל. יוני בלם מעל הליגה והוא נכס לכל מועדון שבו הוא נמצא. 

 

יוני אוחיון, נכס לכל מועדון (מאור אלקסלסי)

 

אחמד עאמר (מכבי טמרה)

מגנה הימני של מכבי טמרה, היה מצוין בניצחון של קבוצתו מול דבוריה. עשה הגנה מצוין, תמך רבות בחלק ההתקפי וכבש את השער הראשון שהביא ניצחון לקבוצתו. 

 

קישור:

רוסלן קוזנצוב (הפועל כפר כנא)

קשרה של כפר כנא ניווט יפה את משחק קבוצתו מהקישור האחורי, מנהל את המשחק של קבוצתו גם בהגנה וגם בהתקפה. 

 

קאסם נגאר (הפועל כאוכב)

קשרה של כאוכב, היה נייד מאד בניצחון של קבוצתו מול קריית אתא, שחקן מסוכן מאד שמטריד את הגנת היריב. קאסם כבש שער חשוב לטובת קבוצתו שהביא ניצחון, ויחד עם סאלח חוסיין המצוין הם היו המצטיינים שהביאו את הניצחון לקבוצתם. 

 

נתנאל טדסה (באקה אל גרביה)

נתנאל היה מצוין במרכז השדה של באקה, היה מסוכן מאד ליד השער וכבש שער נדיר ביופיו ממרחק, שאולי אף ייכנס לתחרות שער העונה בליגה א' צפון!

 

אמיר אבלס (הפועל מגדל העמק)

קשרה המצוין של מגדל העמק מנווט את משחק קבוצתו, רץ ללא הפסקה ופעיל מאד בקבוצתו. אמיר מייצר מצבים מסוכנים לחבריו והוא זה שבישל את השער השני שהביא ניצחון גדול לקבוצתו. 

 

סעיד דיאב ללא ספק מוכיח שהוא שחקן שנמצא מעל הליגה (חגאג רחאל)

 

סעיד דיאב (בני זלפה)

סעיד כוכב כדורגל! שחקן מעל הליגה שמייצר מצבים לחבריו ומול אסי גלבוע כבש צמד שהביאו עוד ניצחון לקבוצתו. 

 

איילון אלימלך (הפועל איכסל)-כוכב המחזור!

קשרה של איכסל כבש צמד ענק לקבוצתו מול ערערה והוכיח שוב שהוא קשר מעל הליגה. איילון סוחף את איכסל אל הצמרת הגבוהה. 

 

אילון אלימלך, כוכב המחזור של ליגה א' צפון (חגאג רחאל)

 

התקפה:

ניר אברגיל (באקה אל גרביה)

חלוצה של באקה היה מצוין על המגרש, כשהוא שותף לכל המהלכים שהניבו שערים ומכל המצבים המסוכנים של קבוצתו. ניר הוא פעלתן שהטריד את ההגנה.

 

מאמן המחזור: אחמד סבע (הפועל כפר כנא)

עודד קוטר עשה ניצחון גדול וחשוב על טירה, אדהם הדיה עם כאוכב ניצח את קרית אתא בחוץ, אבל מעל כולם הרשים השבוע אחמד סבע, שלקח את כפר כנא לניצחון ענק בהרצליה וגרם לפיטורי בני טבק. לא זכור מתי כפר כנא ניצחה בהרצליה וכל הכבוד למאמנה הצעיר. 

נבחרת המחזור ה-3 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלימלך הוא המלך של הפועל (אום אל פאחם 02-10-2019, 20:47)
    איך אתה לא איתנו?