שיכון ותיקים מחזיקת הגביע

המהפך של שיכון ותיקים לקראת הסיום הביא להם את הגביע מול השקמה ר"ג. משחק נהדר עם שישה כרטיסים צהובים, מורחק אחד, חמישה שערים שערים ושער ניצחון בדקה ה-97

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 30-09-2019
  • 18:30

הדרבי של רמת גן הביא לנו דרמה ומהפך בסיום! השקמה ר''ג פתחה טוב ושלטה במשחק מתחילתו, בדקה ה-15 התקפה של השקמה בה אבייתר נדלר פורץ משמאל ומגביה לשון צופי שנוגח מעל המשקוף. בדקה ה-18 הזדמנות לשיכון ותיקים כשעמית מגול מגביה כדור לרחבה וחלוצה של ותיקים נוגח מעל השער. בדקה ה-28 פריצה של איתי בוקסנבאום מאמצע המגרש, מוסר כדור עומק לאבייתר נדלר שמגביה לשון צופי שנוגח פנימה, 0-1 לשקמה.

 

אלירן מגול עם עוד תואר לארון (אלי שמואלי)

 

שלוש דקות לסיום המחצית, מהלך מבריק של השקמה בו איתי בוקסנבאום מכדרר ומוסר כדור רוחב לשון צופי שבדאבל פס לאבייתר נדלר במסירת עקב עובר את השוער ובועט פנימה, 0-2 לשקמה. בדקה ה-49 עדי שמאי עובר את השוער מרים לרחבה לרותם גולן שמקרוב נוגח פנימה ומצמק את התוצאה, 1-2.

 

שיכון ותיקים חוזרים למשחק (אלי שמואלי)

 

שבע דקות עוברות, איתי לוי בועט ממרחק של 20 מטרים לשער השקמה, אך יוסי נקש מזנק וקולט את הכדור בידיו. 15 דקות לסיום המשחק, התקפה של השקמה בה שון צופי שולח את אבייתר נדלר מול השוער, אך נדלר בועט חלש לידיו של השוער. שתי דקות לסיום, התקפה של שיכון ותיקים כשעדי שמאי מוסר כדור לרותם גולן שמרים לרחבה, אלירן מגול נוגח מקרוב פנימה וקובע 2-2 דרמטי!

 

שוויון דרמטי בדקות הסיום (אלי שמואלי)

 

7 דקות בתוך ההארכה המהפך הגיע. התקפה של שיכון ותיקים ועדי שמאי מוציא רוחב לרותם גולן שבועט מקרוב פנימה, 2-3 לשיכון ותיקים בדרך לזכייה בגביע! עוד לפני שריקת הסיום, שחקנה של השקמה, חזי טורס, הורחק.

 

האחים מגול חוגגים! (אלי שמואלי)

 

שיכון ותיקים חוגגים את הזכייה בגביע (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לשיכון ותיקים (שישקו 30-09-2019, 22:53)
    הראו הרבה מאוד אופי ולמרות שהיה נראה גמור ניצחו את המשחק. כנראה בגלל חילופים גרועים מצד מאמן השקמה
  2. גביע (תיקי 01-10-2019, 20:13)
  3. כשאשדוד תבזה אותכם תיזכרו בשקמה (עמנואל הרומי 04-10-2019, 04:50)
    יום לפני כיפור תפגשו את אשדוד במסגרת הגביע ותקבלו בראש כפי שמעולם לא קיבלתם. קבוצה דוחה של מכוערים