המגרש הלוהט – התחזית השבועית של ליגות ב'

השבוע ייצא לדרך המחזור הרביעי בליגה ב', ואלי שמואלי מביא בפניכם את התחזית כשהוא מארח את ננו ועקנין לאחר שבמחזור הקודם סיים אלי בתוצאת תיקו עם אבי מלכה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 03-10-2019
  • 09:05

ננו ועקנין עם התחזית השבועית של ליגות ב' (פייסבוק קריית אונו) 

 

הפועל קלנסווה – הפועל כפר קאסם  

קלנסווה פתחה טוב ונעצרה בבית דגן, במפגש ביניהן בגביע ניצחה קלנסווה את כפר קאסם. במחזור הקודם כפר קאסם לא הצליחה לנצח וסיימה בתיקו מול הוד השרון והיא תנסה לחזור עם נקודות מול קלנסווה.

שמואלי - x     

ננו ועקנין - 1

 

 

צעירי טייבה - שמשון תל אביב

טייבה פתחה טוב את העונה ונעצרה בשבוע שעבר מול קרית אונו. שמשון ת"א פתחה בצורה לא טובה את העונה וכרגע נמצאת בתחתית הטבלה. משחק שווה כוחות עם יתרון לטייבה.

שמואלי - 1                 

ננו ועקנין - x

 

הפועל מחנה יהודה – עמישב פתח תקוה

הדרבי של מלאבס, מחנה יהודה מוליכת הטבלה וכרגע ללא הפסד, תארח את עמישב פ''ת שסיימה במחזור הקודם בתיקו מול שמשון תל אביב. כל תוצאה אפשרית, אך יש יתרון קל למחנה יהודה. מנגד עמישב פ"ת החליפה מאמן והביאה את צביקה לוי שעשה עונה נהדרת עם שמשון ת"א אשתקד. מחנה עם יתרון ביתיות, עמישב עם יתרון של אפקט החלפת המאמן..יהיה מעניין.

שמואלי - 1       

ועקנין – 2

 

 

בית"ר רמת גן - הפועל כפר ברא

בית"ר רמת גן פתחה טוב את העונה, הגיעה לגמר הגביע והפסידה בפנדלים והיא תנסה לחזור למסלול הניצחונות לאחר הפסד כפול לכפר סבא בליגה ובגביע, ותחסר את הבלם ליטף נחום שהורחק. כפר ברא שקועה בתחתית הטבלה עם נקודה בודדת ותנסה להפתיע את בית"ר רמת גן ולהוציא ממנה נקודות למרות שזה קשה.

שמואלי - 1          

ועקנין - 1

 

בית"ר יבנה – שיכון המזרח

בית"ר יבנה עדיין ללא נקודות העונה והיא שקועה עמוק בתחתית, תארח את שיכון המזרח שמגיעה לאחר שלושה ניצחונות בליגה בראש הטבלה. יבנה תנסה להוציא נקודות מהמשחק שכרגע הסיכוי הוא קלוש, לשיכון המזרח יש יתרון גדול.

שמואלי - 2               

ועקנין - 2

 

 

מ.ס. דימונה - עירוני מודיעין

מפגש צמרת מעניין שדימונה תארח את מודיעין. דימונה מגיעה לאחר תיקו חוץ באילת, מודיעין תגיע לאחר התיקו מול קריית מלאכי. שתי הקבוצות חזקות וצפוי משחק שקול בו כל תוצאה אפשרית.

שמואלי - 1                

ועקנין - 1

 

קריית מלאכי - הפועל שדרות

קריית מלאכי נעצרה במחזור הקודם בתיקו מול מודיעין וקיבלה מכה קשה בהפסד בגביע לשדרות והיא תנסה להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות. שדרות תנסה לשחזר את הניצחון בגביע ועם סגל השחקנים הנ"ל תוכל לנצח שוב בקרית מלאכי. משחק שקול שכל תוצאה בו אפשרית.

שמואלי – 1

ועקנין - x 

 

הפועל בועיינה - ממבע הגולן

בועיינה פתחה טוב ומוליכה את הטבלה עם מלוא הנקודות וללא ספיגת שער, היא תארח את ממבע הגולן שנמצאת באמצע הטבלה לאחר שנעצרה בעכו בתיקו. משחק קשה ושקול.

שמואלי - 1    

ועקנין - 1

 

בני כאבול - צעירי טמרה

בני כאבול תחזור לאחר הפסד מול המוליכה בועיינה במחזור הקודם, תארח את צעירי טמרה שעשתה ניצחון ענק שהביסה את אחווה ירכא. לטמרה עדיפות על הביתיות של בני כאבול שמאזנת את יחסי הכוחות.

שמואלי -x                   

ועקנין - 2

 

איחוד מג'דל כרום - צעירי כפר כנא

מג'דל כרום בצמרת הטבלה מגיעה לאחר ניצחון במחזור הקודם מול צעירי סכנין, תארח את צעירי כפר כנא שמגיעה לאחר ניצחון ביתי ונמצאת צמודה בטבלה, משחק שקול.

שמואלי - 1

ועקנין - x       

 

מכבי נווה שאנן - בני ריינה

שתי הקבוצות צמודות בטבלה עם שני ניצחונות ליגה. לנווה שאנן יתרון קל בגלל הביתיות וצפוי להיות משחק שקול ומעניין.

שמואלי - 1            

ועקנין - 1

 

איחוד בני קרע - בני פרדיס

איחוד כפר קרע בצמרת נמצאת במקום השלישי עם שני ניצחונות ותיקו, ניצחה במחזור הקודם את נווה שאנן בחוץ ותארח את בני פרדיס שמגיעה לאחר הפסד ביתי מול עירוני נשר החזקה, פרדיס תרצה לחזור למסלול הניצחונות.

שמואלי -  x             

ועקנין - 1         

שחקני שדרות חוגגים. יחגגו גם השבוע? (צילום: גולן סבג באדיבות עמוד הפייסבוק של מכבי שדרות)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גליקו גדרה (כנפו 04-10-2019, 00:08)
    גליקו אתה בדיחה בגדרה שחקנים צוחקים מימך יבובה
  2. שמשון להחזיר עטרה ליושנה (ניר איפה שמשון 04-10-2019, 21:35)
    הכוונה לליגה ג קדימה שמשון
  3. שמשון להחזיר עטרה ליושנה (ניר איפה שמשון 04-10-2019, 21:35)
    הכוונה לליגה ג קדימה שמשון