בית המשפט חייב את ראש העיר לשעבר לשלם 25 אלף שקל לגבריאל כהן

ראש העיר בית שאן לשעבר, רפי בן שטרית, חויב לשלם למעלה מ- 25 אלף שקל לכדורגלן הפועל בית שאן לשעבר, השוער גבריאל כהן, המשמש כיום כשוער המשנה של הפועל איכסל. בן שטרית: "התביעה אינה מוכרת לי. מעולם לא קיבלתי תביעה כזאת"

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 06-10-2019
  • 08:23

גבריאל כהן הגיש תביעה נגד המועדון בטענה לחוב כספי מהתקופה בה שיחק בקבוצה. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בבית שאן והתבררה בפני הרשמת הבכירה עביר גבריס.

משלא שולם שכרו, תבע גבריאל כהן את עמותת ספורט מסילות (נתבעת מספר 1), את עיריית בית שאן (נתבעת מספר 2), את מי ששימש כראש העיר, רפי בן שטרית (נתבע מספר 3) וכן את הנאמן מטעם בית המשפט המנהל את המועדון עו"ד יהב ארגמן (נתבע מספר 4). יש לציין כי בן שטרית לא הופיע לדיון, שהתקיים בשבוע שעבר.

בהחלטתה קבעה הרשמת גבריס כי: "נוכח אישור המסירה שהוצג לתיק ביחס לנתבע מספר 3 (רפי בן שטרית), בצירוף תצהיר מוסר ובהעדר כתב הגנה, אני נעתרת לבקשה ומחייבת את הנתבע מספר 3 לשלם לתובע את מלוא סכום התביעה בסך 23,853 שקל, בצירוף הפרשי הצמדה וריבית כחוק ובצרוף אגרת בית המשפט בסך 374 שקל ושכ"ט בסך 2000 שקל.

 

רפי בן שטרית מסר בתגובה: "התביעה אינה מוכרת לי. מעולם לא קיבלתי תביעה כזאת. איך ניתן להגיש כתב הגנה אם מעולם לא קיבלתי כתב תביעה. ככל שיש הוכחה שקיבלתי כתב תביעה אשמח לראות ראיה כזאת. במידה והייתי מקבל אכן כתב תביעה, הייתי מגיש כתב הגנה כמו שהגשתי בתביעת שחקן אחר (באסל טהא). בכל אופן, פסק הדין נמסר לעורך דיני שיגיש באופן מיידי ערעור על פסק הדין".

רפי בן שטרית (משמאל), חויב לשלם לגבריאל כהן (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות