חלוקת נקודות: 2-2 בין כפר כנא לדבוריה

משחק נהדר נערך אמש בין הפועל כפר כנא למ.ס. דבוריה שהגיעה למשחק עם מאמנה החדש – אלעד בראון. כפר כנא הובילה ראשונה, דבוריה הצליחה לעשות מהפך, אך לא הצליחה לשמור על היתרון ובסיום כאמור השתיים נפרדות בתיקו 2-2. סבע: "חוסר מזל וחוסר ריכוז השאירו את התוצאה על תיקו 2-2", בראון: " השחקנים שלי הראו הרבה אופי כאשר חזרו מהפיגור"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-10-2019
  • 08:15

פתיחת המשחק הייתה ברובה באמצע המגרש, אך ככל שהדקות חלפו, דבוריה הייתה הקבוצה הדומיננטית על כר הדשא. מנגד כפר כנא, הסתגרה וניסתה לצאת להתקפות מתפרצות ובדקה ה-28 זה אכן עבד. אחמד סבע קיבל את הכדור, הוציא כדור רוחב מצוין למוחמד קנוואתי שמחמישה מטרים לא התבלבל וכבש. 0-1 לכפר כנא.

 

כפר כנא חוגגת שער של מוחמד קנאווטי. אחמד סבע מגיע לפרגן (חגאג רחאל)

 

לאחר שער היתרון, כפר כנא השתלטה על המגרש, אך דווקא התקפה מתפרצת של דבוריה שכולה הייתה אמיר אבו ניל פורץ נהדר, מוציא כדור רוחב לפיראס קורטאם שמטווח קצר מאוד שם את הרגל, דוחק את הכדור פנימה וקובע שוויון 1-1 וכך גם מסתיימת המחצית הראשונה.

 

איאס מסאלחה מדבוריה.  (חגאג רחאל)

 

פתיחת המחצית השנייה התחילה כמו המחצית הראשונה, רובה במרכז המגרש, אך הפעם הייתה זאת דבוריה שכבשה והשלימה את המהפך לאחר שער של משה דבורה שקובע 2-1 לדבוריה שמונה דקות בתוך המחצית השנייה.

 

מסאלחה שומר על הכדור. דבוריה הופכת את התוצאה (חגאג רחאל)

 

18 דקות לסיום המשחק, עפיף נזל מבצע עבירה מרחק 25 מטר מהשער. הכדור שהוגבה לרחבה, מצא חוסר ריכוז של שחקני דבוריה והכדור מגיע ישירות לראשו של מוחמד עבאס שנוגח לפינה הרחוקה וקובע שוויון 2-2.

 

כפר כנא חוזרת למשחק וקובעת שוויון 2-2. מחמוד עבאס עם הסרט על היד וכדור ברשת שמשווה את התוצאה. (חגאג רחאל)

 

מכאן החל משחק מצד לצד של שתי הקבוצות, כאשר בדקה ה-80 איתמר כהן המחליף מוצא את עצמו לבד מול שוערה של כפר כנא, אך כהן בועט ישר לידיו של השוער ומפספס הזדמנות גדולה להעלות את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-87 טל בויס מציל שער בטוח מקו השער ומונע את הניצחון של כפר כנא. חותם את המשחק בתוצאה 2-2.

 

אחמד סבע מאוכזב שקבוצתו לא הצליחה להכריע את המשחק (חגאג רחאל)

 

אחמד סבע, מאמנה של כפר כנא אמר לאחר התיקו: "המחצית הראשונה שלנו הייתה מצוינת. היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל לצערי קיבלנו גול על סף סיום המחצית. במחצית השנייה לא היינו במשחק בהתחלה וספגנו עוד שער אך אני שמח שידענו לחזור למשחק והראנו הרבה אופי. היו לנו היום הרבה הזדמנויות ועם עוד קצת מזל היינו מנצחים כמו שהגיע לנו. חוסר מזל וחוסר ריכוז השאירו את התוצאה על תיקו 2-2".

 

אלעד בראון שמח להיות חלק מדבוריה (חגאג רחאל)

 

אלעד בראון, מאמנה של דבוריה אמר בסיום המשחק: "אני שמח להיות חלק מהמשפחה שנקראת הפועל דבוריה. עברנו משחק לא פשוט נגד קבוצה טובה במגרש קשה, השחקנים שלי הראו הרבה אופי כאשר חזרו מהפיגור אך לצערי הרב ספגנו גול במצב נייח. אני והשחקנים נעבוד קשה ופנינו קדימה למשחקים הבאים".

חלוקת נקודות: 2-2 בין כפר כנא לדבוריה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות