נבחרת המחזור ה-4 בליגה א' דרום

המחזור הרביעי בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו מרמורק מנצחת את הרצליה ונשארת הבודדה המושלמת. הכח ר"ג מנצחת את כפר שלם ועולה במקומה למקום השני... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-10-2019
  • 17:00

שוער: אבי איבגי (הפועל מרמורק)

לא הייתה לו הרבה עבודה בשער, אבל הייתה הזדמנות אחת גדולה להרצליה ואבי היה במקום כדי להשאיר את הנקודות בבית במרמורק ולהמשיך את הדהירה האדומה אל עבר הליגה הלאומית.

 

אבי איבגי משרה המון שקט וביטחון בהגנת מרמורק (יוסי סוריק)

 

הגנה:

טל אדלר (הכח ר"ג)

בלמה הצעיר והכשורני של הכח ר"ג, היה מצוין בהגנה מול ההתקפה הקטלנית של כפר שלם. שיתק את אוהד קדוסי ומנע ממנו לכבוש, כיוון את חבריו להגנה ושיחק עם הרבה לב ונשמה.

 

אסי חקאק (מ.כ. אור יהודה)

הקפטן של אור יהודה, השחקן הכי חשוב אולי במערך של אור יהודה העונה. מנהל את משחק קבוצתו מאחור, שומר על שקט ומביא הרבה ביטחון לחבריו והוא הגורם העיקרי לכך שקבוצתו לא ספגה ויצאה עם 3 נקודות מכפר קאסם.

 

שחף הלמן (הפועל בקעת הירדן)

בלמה המצוין של בקעת הירדן היה מצוין מול חולון, שיחק אגרסיבי וחכם, מנע מחולון לכבוש ונתן הרבה שקט להגנה של קבוצתו.

 

קישור:

אורי זוהר (הכח ר"ג)

קשרה האחורי של הכח ר"ג היה דומיננטי בקישור של הכח. ניווט את משחק קבוצתו, חילץ הרבה כדורים וייצר מצבים מסוכנים לחבריו כשלבונוס בישל שני שערים. 

 

ישראל דמקה (מ.כ. אור יהודה)

קשרה של אור יהודה קשר טכני שמנווט את משחק קבוצתו, חילץ כדורים רבים והיה מדויק בהנעת הכדור כשלא איבד ולו כדור אחד. מנווט את משחק קבוצתו ומוציא את חבריו להתקפות מסוכנות. 

 

אוהד אדלשטיין, אחד השחקנים החשובים במערך של מרמורק (יוסי סוריק)

 

אוהד אדלשטיין (הפועל מרמורק)

קשרה המהיר של מרמורק היה מצוין מול הרצליה, ייצר מצבים מסוכנים לחבריו שהחמיצו, אבל במצב אחד הוא בישל את שער הניצחון לעידו אקסברד את שער הניצחון. אוהד קשר מהיר שעושה את ההבדל עבור קבוצתו. 

 

אדג'יי הייפורד (הכח ר"ג)

איזה שחקן אדג'יי, שחקן עם שליטה אדירה בכדור, הוכיח למאמנו אשתקד שמיעט לתת לו לשחק, את יכולותיו הגבוהות, הטריד רבות את הגנת כפר שלם וכבש שער חשוב. 

 

שער חשוב להייפורד בדרך לניצחון על כפר שלם (דדי ברק)

 

רן רול (נורדיה ירושלים)

קשרה של נורדיה מייצר מצבים מסוכנים לחבריו שמתוכם הוא בישל שני שערים שהביאו נקודות לנורדיה. רן קשר מהטובים בליגה ומתחיל להביא תוצאות עבור קבוצתו.

 

התקפה:

אור אילוז (מכבי יפו) - כוכב המחזור!

אור אילוז היה השחקן הדומיננטי בהתקפת יפו, היה פעיל מאוד בכל התקפה של היפואים וכבש שני שערים אדירים מהאוויר בדרך לניצחון מול הפועל אזור ומוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים.

 

משחק נהדר לאור אילוז - כוכב המחזור (מני בן ארי)

 

יוסי אסייג (נורדיה ירושלים)

מלך השערים בשנתיים האחרונות כבש עוד צמד שערים עבור קבוצתו, שהביאו עוד שלוש נקודות חשובות לקבוצתו. יוסי כבר עם 4 שערים בחמישה משחקים. 

 

דוד מרטן, מאמן המחזור של ליגה א' דרום (גיא צמח)

 

מאמן המחזור: דוד מרטן (הכח ר"ג)

יעקב טל הוביל את שחקניו מאור יהודה לניצחון קשה וחשוב מול שמשון כפר קאסם, אבל השבוע דוד מרטן מאמנה של הכח ר"ג עשה את הניצחון של המחזור כאשר ניצח את הכח ר"ג והראה למאמנה לשעבר של הכח, שהוא מבין כדורגל לא פחות טוב ממנו וגם בתקציב חצי משנה שעברה ואולי רבע מתקציב כפר שלם, הוא מנצח את הכפר. שאפו!

נבחרת המחזור ה-4 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. אולים,ליגה (כול עקבוד להכוח 07-10-2019, 21:17)
    דובי