נבחרת המחזור ה-4 בליגה א' צפון

המחזור הרביעי בליגה א צפון הסתיים, מחזור בו איכסל מנצחת את טבריה ומנצלת את התיקושל רובי חיפה עם כאוכב כדי להשתוות לה בפסגה. בתחתית הפועל הרצליה עם ניצחון ראשון על קריית אתא עם המאמן החדש על הקווים. אבל מי היה מאמן המחזור? מי מצטיין המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-10-2019
  • 14:52

שוער: אחמד שיבל (מכבי טמרה)

שוערה של טמרה היה מצוין מול צור שלום והוא הסיבה לכך שקבוצתו יצאה עם נקודה מול צור שלום. אחמד עצר פנדל, עצר אחד על אחד מול שלומי בן עשור ועצר כדורים יפים שהיו מאד מסוכנים ובכך הביא לקבוצתו נקודה.

 

הגנה:

שלו סוויסה (מכבי צור שלום)

מגנה השמאלי של צור שלום היה מאד פעיל, ייצר מצבים עבור חבריו - מצבים שכמעט ונכבשו שערים. עשה הגנה ותמך רבות בהתקפה. 

 

בר הילל (הפועל איכסל)

מתחילת העונה הוא העוגן של קבוצתו, ממש חומת מגן בהגנה של קבוצתו. מול טבריה הוא עצר את היריבה מלכבוש ועזר לקבוצתו לנצח במגרש מהקשים בליגה - בטבריה.

 

עאמר מנסור (מ.ס. טירה)

הבלם הוותיק והמצוין של טירה שלרוב משחק כבלם תופקד כמגן ימיני, כרגיל נמצא בתקופה נהדרת, עושה הגנה ועוזר רבות לחבריו בהתקפה. עמאר כבש צמד שערים ושני בישולים שהביאו את קבוצתו לאיים חזק על המקום הראשון.  

 

הבלם הוותיק והמצוין של טירה, מנסור (חגאג רחאל)

 

עידו וייר (הפועל הרצליה)

מגנה של הרצליה היה מצוין מול קרית אתא. עולה, יורד נמצא על כל הקו הימני של קבוצתו ומייצר מצבים לחבריו. היה בולט מאד בניצחון על קרית אתא.

 

קישור:

אמיר אבלס (הפועל מגדל העמק)

המגן-קשר של מגדל העמק היה בולט מאד במשחק של קבוצתו. היה בכל מקום במגרש, בלט מבחינה הגנתית והתקפית וייצר מצבים מסוכנים לחבריו.

 

שלומי חנוכה (הפועל איכסל)

המנהיג של איכסל במגרש, שולט באמצע המגרש, מנווט את משחק קבוצתו. הנהיג את הקישור של קבוצתו וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

משה דבורה (הפועל דבוריה)

הקשר-חלוץ של דבוריה עשה עבודה נהדרת הן כקשר והן כחלוץ. הטריד רבות את הגנת היריב. משה שחקן מהיר וחזק והיה מסוכן מאד בהתקפה, כשקינח עם שער שהביא נקודה יוקרתית לקבוצתו. 

 

שער חשוב של דבורה שהביא נקודה לדבוריה (מאור אלקסלסי)

 

התקפה:

דולב בורה (הפועל מגדל העמק)

חלוצה הצעיר של מגדל העמק הגיע ממחלקת הנוער של מכבי חיפה, כבש את שערו השני העונה, איים על השער לאורך כל המשחק וכבש שער ניצחון בדקה ה-90 שהביא 3 נקודות חשובות לקבוצתו. 

 

תימור אביטן (הפועל איכסל)

חלוצה של איכסל חזר מפציעה ומוכיח שמקומו על המגרש כשכבש שער ובישל שער נוסף. תימור חלוץ שיודע לכבוש שערים ועושה רושם שאיכסל ייהנו ממנו מאד העונה.

 

שער נהדר לאביטן שמוכיח שמקומו על המגרש לאחר החזרה מהפציעה (עודד חסין)

 

גזאהין הבטמו (הפועל הרצליה) - כוכב המחזור!

חלוץ שהגיע מהפועל ירושלים, כבש צמד שערים והגיע לעוד הרבה מצבים מסוכנים. הטריד רבות את ההגנה וללא ספק רואים שמדובר בחלוץ כישרוני שיגיע רחוק. 

 

חיים סירוטקין מתחיל להראות את היכולות שלו גם בצפון (רמי גרידיש)

 

מאמן המחזור: חיים סירוטקין (מ.ס. טירה)

אלירן חודדה עשה ניצחון ענק עם קבוצתו מאיכסל על טבריה שנחשבת לקבוצה סופר חזקה בבית, אלעד בראון הביא נקודה יוקרתית לקבוצתו מול כפר כנא החזקה, אבל מעל כולם הרשים השבוע חיים סירוטקין, מאמנה של טירה, שהביס את זלפה תוך כדי תצוגת כדורגל מרשימה. שאפו לסירוטקין שמתחיל להראות את יכולותיו כמאמן גם בליגה א' צפון!

נבחרת המחזור ה-4 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. שער נקי (מאמן שוערים 07-10-2019, 16:03)
    סתיו פלזנטל מטירה ועדי תדמור ממגדל העמק היו היחידים ששמרו על שער נקי וסייעו לקבוצתם להשיג ניצחון ו 3 נקודות. אחד מהם הוא שוער המחזור האמיתי.
  2. רבי חיפה ( דוד 07-10-2019, 21:18)
    משה דבורה רואים שמדובר בחלוץ כישרוני שיגיע רחוק
  3. הפעם טירה מפסידה למגדל העמק . טירה קבוצה חלשה מנצחת במזל (הוגה דעות 09-10-2019, 20:58)