"בית"ר נורדיה זו קבוצה טובה, נגיע צנועים כמו לכל משחק"

לא מעט קבוצות מהליגות הגבוהות חיזרו אחרי הקשר אוהד אדלשטיין, שמשחק בשנים האחרונות בליגה א' אך מציג יכולת מעל הליגה ומאופיין במהירות וכיבוש שערים. הקשר בסופו של דבר מצא בית חם בהפועל מרמורק, ובארבעת המחזורים האחרונים בהן קבוצתו רשמה ניצחון הוא הוכיח את החתמתו, כשהוא כובש, מבשל שערים ומהווה בורג מרכזי בהצלחתה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מדבר על הרצון לרשום עלייה רביעית ברציפות, ועל ההכנות למחזור הבא מול נורדיה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 10-10-2019
  • 13:23

רבים שואלים מה הקשר אוהד אדלשטיין עושה בליגה א'? כשהוא מציג בשנים האחרונות יכולת מעל הליגה, ורושם שלוש עליות עם קריית גת אשקלון וכפר קאסם. אדלשטיין שהיה לאחד השחקנים המחוזרים ביותר במהלך הקיץ, החליט לחתום בהפועל מרמורק ופתח את העונה הנוכחית במדי הקבוצה "תמיד היו גישושים ביני לבין המועדון וידעתי שאגיע לפה",  מספר הקשר ומוסיף כי הקבוצה נבנתה השנה אך ורק במטרה לעלות ליגה. 

אדלשטיין שנחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר בליגה, מספר בצניעות האופיינית לו על הרצון לרשום עלייה רביעית הפעם עם מרמורק, "הגעתי לפה מבחירה אישית ונטו במטרה לרשום עלייה", ומספר גם על תלכיד השחקנים בקבוצה, "יש פה בני אדם טובים לפני שהם שחקנים טובים וחדר הלבשה מגובש".

 

קבוצתו שצפויה להיות לדבר חזק בליגה העונה רשמה עד כה ארבעה ניצחונות רצופים, והיא נמצאת במקום הראשון בטבלה. אדלשטיין צפוי להיות אחד מהאנשים שיובילו את המועדון האדום העונה להצלחה, יחד עם מרקם השחקנים החדש שנבנה העונה במטרה להגשים את השאיפות. רגע לפני שהוא ימשיך לדבר על הרצון לעלות ליגה, הקשר המוכשר מעדיף להסתכל ממשחק למשחק, זה סוד ההצלחה עבורו והפנים קדימה לבית"ר נורדיה.  

 

אוהד אדלשטיין, "היו לי הצעות מליגות גבוהות אך בחרתי להגיע למרמורק, תמיד ידעתי שאגיע לפה" (צילום: יוסי סוריק)

 

אוהד מה הוביל אותך העונה להפועל מרמורק?

"תמיד היה גישושים ביני לבין המועדון, וכבר כמה שנים ידעתי שאני אגיע לפה, זה מקום ברמה הכי גבוהה שיש,  אם זה צוות אימון וניהול, ובעיקר הקהל המדהים שגם לקבוצות בליגות הגבוהות אין קהל כזה. יש לנו תנאים מעולים, חדר כושר וארוחות וכו' ".

אתה נחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה, ולשחקן מפתח בכל קבוצה שבה אתה משחק איך התחושה?

"תמיד כייף לשמוע שבחים כאלה, אני שמח הכי חשוב לשמור על צניעות אני מאמין שהיא מובילה להצלחה! ברוך ה' כבר עשיתי עלייה שלישית שנה שעברה, ואני שואף לרשום את הרביעית העונה בע"ה.  מחמיא לי מאוד שכל קבוצה רוצה שאני אגיע אליה, היו לי הצעות מליגות הגבוהות ובחרתי להגיע למרמורק מבחירה אישית ונטו במטרה לעלות ליגה".

אתם מציגים יכולת טובה מתחילת העונה ועד כה רשמתם רק ניצחונות, מה אתה יכול לספר על החיבור שלכם כקבוצה?

"אנחנו עם 4 ניצחונות מתוך 4, אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק על התקדמות שלנו, וכל משחק לגופו כי חשוב לחזור עם 3 נקודות הביתה ואז להסתכל למשחק הבא". 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"זה ברור לכולם שאנחנו רוצים לרשום עליית ליגה, אני מקווה להמשיך ולתת תפוקה ולעזור לקבוצה לנצח כדי לעלות ליגה ובע"ה להמשיך ביכולת הטובה עם גולים ובישולים".

 

אוהד אדלשטיין, "כל משחק לגופו, חשוב לקחת שלוש נקודות ואז להסתכל למחזור הבא" (צילום: יוסי סוריק)

 

איך העבודה מול המאמן ניב סידי?

"ניב אומנם צעיר אבל יש לו ידע מקצועי ברמה גבוהה, בפן האישי אני מאוד מחובר אליו אני חושב שהוא עושה עבודה נפלאה, ואני מקווה שרק נמשיך ככה. ניב בחר שחקנים מעולים שלפני הכל הם אנשים מדהימים, יש לנו חדר הלבשה מגובש מאוד עם שחקני שכל אחד מהם הוא בנאדם זהב, וזה מנצח משחקים! אנחנו קבוצה מגובשת עם אופי טוב ורואים את זה על המגרש".

בעונה הקודמת רשמת עלייה עם מ.ס כפר קאסם, איך התרשמת מליגה א' העונה?

"ליגה א' הולכת והופכת קשה משנה לשנה, שחקנים מבינים את הרמה של הליגה ושחקנים יורדים לליגה א'. יש הרבה קבוצות השנה וזה רק מראה עד כמה הרמה עולה, והבנתי שאם אני אעלה העונה ליגה אני אשבור את השיא של הכי הרבה עליות ליגה מליגה א' ללאומית לכן זו המטרה".

במחזור ליגה הבא תפגשו את בית"ר נורדיה איך תתכוננו למשחק?

"נגיע צנועים כמו לכל משחק, בית"ר נורדיה זו קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מעולים ונבוא מוכנים, הצוות המקצועי יכין אותנו צורה הטובה ביותר"

 

"לסיום, חשוב לי להגיד תודה להנהלה ולכל מי שמסביב על כמה שהם שעושים כדי שנצליח, וכמובן לקהל שהם השחקן ה12 שלנו, ובע"ה שנשמח בסוף עונה כולם יחד".

אוהד אדלשטיין, רוצה לרשום עליית ליגה רביעית (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לחשוב (הוגה דעות 10-10-2019, 13:31)
    רק על המשחק הקרוב
  2. להגיע נחושים (יטב 10-10-2019, 18:27)
    גם רצוי.....