"יבנה קבוצה איכותית, נגיע מוכנים כדי לעשות תוצאה טובה"

המגן המוכשר מאיר אוחיון, החליט העונה לפנות לאתגר חדש בירמיהו "גריל טאון" חולון לאחר 4 שנים בכפר שלם, יחד עם מאמנו ויקטור גניש, שבנה קבוצה נהדרת לכל הדעות, עם שאיפות וסגל שחקנים איכותי שצפוי לדבר חזק בליגה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על הקבוצתה שנבנתה בחולון ועל ההכנות למחזור הבא בו ייפגשו את מכבי יבנה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 15-10-2019
  • 19:24

מאיר אוחיון (25) נחשב לאחד המגנים הטובים בליגה. כזכור, מאיר שיחק בארבע השנים האחרונות בהפועל כפר שלם - ואת העונה הנוכחית הוא פתח במדי ירמיהו "גריל טאון" חולון, אליה הגיע בעקבות מאמנו ויקטור גניש "התחברתי אליו ולדרך שלו, ויש הנהלה שעושה רק טוב עבור הקבוצה" מספר המגן על קבוצתו החדשה ומוסיף כי השנה נבנתה בחולון קבוצה עם מטרות ושאיפות.

 

המגן נחשב לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה העונה. אוחיון מעדיף להסתכל על הליגה ממשחק למשחק ומאמיו בקבוצתו שהראתה הרבה אופי במחזור האחרון מול יפו כשכבשו שער שוויון בדקה ה-90.  במחזור הבא הם יפגשו את מכבי יבנה "משחק קשה מול קבוצה איכותית" והם יגיעו למשחק במטרה לרשום ניצחון.

 

מאיר, מה הוביל אותך העונה לירמיהו חולון?

"מה שהוביל אותי לירמיהו חולון זה קודם כל ויקטור גניש, מאמן שאימן אותי בעונה שעברה בכפר שלם, מאמן שמאוד התחברתי אליו ולדרך שלו. בנוסף ישבתי בקיץ עם הנהלה חדשה בחולון בראשות מוסא, רונן כנפו וליאור שולמן וכבר בשיחה הראשונה היה חיבור נהדר. אנשים מדהימים, שעושים רק טוב לקבוצה מהרגע הראשון שהם במועדון".

 

המחזור האחרון הסתיים בתיקו מול מכבי יפו איך אתה מסכם את המשחק?

"בנוגע למחזור האחרון מול יפו, הגענו למשחק לאחר שלושה הפסדים, פתחנו את המשחק לא הכי טוב, ספגנו והרחיקו לנו שחקן כבר בדקה ה-30, אבל הראנו אופי, נלחמנו על כל כדור, הגענו למצבים ובסוף הגול בדקה 90 הגיע הכי מתוק שיש". 

 

מאיר אוחיון " אני מאמין שירמיהו חולון תגיע למטרות שהיא הציבה" (צילום : מני בן ארי)

 

מה דעתך על היכולת של קבוצתך עד כה?

"מפתיחת העונה אני יכול להגיד שהקבוצה עובדת קשה מאימון לאימון ומשחק למשחק, ומנסה להתקדם. אני בטוח שרק ככה אנחנו נצליח".

 

מה המטרות ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרות שלי ברמה האישית זה לעשות עונה מוצלחת עם ירמיהו חולון, להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה ואני סמוך ובטוח שעם הצוות הנהדר שיש בחולון נגיע לזה".

 

איך התרשמת מליגה א' דרום עד כה?

"ההתרשמות שלי מליגה א' דרום השנה היא שללא ספק הפכה למאוד קשה, יותר מבשנים האחרונות. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה".
 

במחזור הבא תפגשו את מכבי יבנה. לא משחק פשוט.

"במחזור הבא משחקים נגד מכבי יבנה, משחק מאוד קשה מול קבוצה איכותית, אנחנו נגיע כמו כל משחק מוכנים ברמה הכי טובה שיש ובע״ה נעשה תוצאה טובה".

 

 

מאיר אוחיון רוצה לרשום ניצחון עם קבוצתו במחזור הבא מול יבנה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תותח (חולוני 16-10-2019, 07:33)
    מאיר בחור זהב ואחד המגינים הטובים בליגה
  2. כפר שלם (יוחנן 16-10-2019, 10:18)
    מאיר אוחיון שחקן מעולה אוהבים אותך בכפר מאוד מאוד
  3. מספר 1 (מיורה 16-10-2019, 15:26)
    אין על מיורה בעולם אוהבים אותך