"כאשר אנחנו רוצים לשנות - זה אפשרי! "

אחד הרגעים הכי משמעותיים בחיים שלנו זה הרגע שבו אנחנו מגלים/מבינים שהסיפור שסיפרנו לעצמנו כל כך הרבה זמן: אני לא אצליח, בשביל מה לי? מה יגידו עלי? הוא תותח אני לא! נכשלתי פעם בטוח אכשל שוב... ועוד ... פנינה ספרדי מביאה (מנטורית באימון מאסטר NLP) בפנינו את התובנה שככל שנתאמן על האמונה וההתנהגות החדשה שיצרנו בחיים שלנו, הם יושרשו ויהפכו לחלק מחיינו

  • על ידי: פנינה ספרדי
  • 18-10-2019
  • 08:39

"שנה את הסיפור שלך, ותשנה את כל חייך" (טוני רובינס) 

 הסיפור מושרש בראש שלנו והפך להיות אמונה מגבילה, מחשבה שמעכבת אותנו, דפוסי התנהגות שעוצרים אותנו מלהתקדם אל המקום, היעד, המטרה והגשמת החלום שלנו.

כדי לשכנע את עצמנו שהסיפור שלנו הוא נכון ואמיתי, אנחנו ממשיכים בהתנהגות שלנו (הלא רצויה) כדי להוכיח לעצמנו שאנחנו צודקים, וכך אנחנו נמצאים בתוך לופ שחוזר על עצמו וההרגשה מבאסת ומתסכלת. הבשורה המשמחת היא שכאשר אנחנו במודעות ואנחנו רוצים לעשות שינוי זה אפשרי!

כמנטורית באימון ומאסטר NLP ואחרי ששיניתי לעצמי את האמונה שעצרה אותי מלהיות "נאמנה לעצמי" לרצונות, לחלומות ולצרכים שלי, והיום אני מגשימה את עצמי ואת השליחות שלי. עזרתי לעשרות מתאמנות/ים, מאמני כדורגל, שחקנים ועוד... לזהות את האמונה וההתנהגות המגבילה יחד, בליווי ואימון אישי עם הכלים המיוחדים של עולם הקואוצ'ינג  וה-NLP . להגיע לנקודת הזמן בעבר שמפריעה להם להתקדם ולהגשים את מה שבאמת הם רוצים. לשנות/להחליף את האמונה הישנה בחדשה, מקדמת וטובה יותר שתשפר את חייהם, ההשפעה והתוצאות מידיות ומדהימות.

NLP עובד על תכנות תת המודע, בשילוב עם הקואוצ'ינג זהו אימון משולב שמביא לתוצאות מידיות. וכמו שאומר טוני רובינס: "החזרתיות היא אם כל המיומנויות".

 

ככול שנתאמן על האמונה וההתנהגות החדשה שיצרנו ובחיים שלנו הם יושרשו ויהפכו לחלק מחיינו.

 

ספרדי פנינה, מנטורית באימון מאסטר NLP

050-8557040

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. פנינה (אנונימי 18-10-2019, 12:53)
    כתבה מדהימה
  2. תגובה (דין 18-10-2019, 13:19)
    תותחית!!