הצהרת כוונות: 3-1 לאיכסל מול טירה

הפועל איכסל של אלירן חודדה יצאה למשחק חוץ קשה מול טירה של חיים סירוטקין. טירה עלתה ליתרון מפנדל של עאמר מנסור, אך תימור אביטן וצמד של איילון אלימלך הפכו את התוצאה וניצחו לאיכסל את המשחק. איכסל נותרה בלתי מנוצחת לאחר שישה משחקי ליגה

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 19-10-2019
  • 13:37

כ-1,000 צופים הגיעו למשחק המסקרן בין שתיים מהקבוצות הטובות הליגה, כשמ.ס. טירה אירחה את מוליכת הטבלה, הפועל איכסל במסגרת המחזור ה-6 בליגה א' צפון.

המחצית הראשונה ברובה התנהלה במרכז השדה כששתי הקבוצות לא הצליחו לפתח את המשחק שלהן. טירה ניסתה לתקוף דרך הגבהות לכיוונו של לואיס זומה, ואילו איכסל מנסה לתקוף דרך צד ימין שלה. בדקה ה-25 חן נוגן מרים כדור לאיילון אלימלך שעוצר בחזה ובועט חלש לידיו של שוער טירה. חמש דקות עוברות, טירה חוטפת כדור מהגנת איכסל ומוציאה כדור רוחב מסוכן, אך הכדור לא מוצא רגל מסיימת ואיכסל ניצלת מספיגה.

עם הכניסה לתוספת הזמן, טירה מקבלת פנדל גבולי מאוד! כדור ארוך שנשלח לזומה, האחרון משתחרר מהשומר שלו ומוסר לשרון לוי, בר הילל בלמה של איכסל גולש לכדור בצורה שנראית נקייה והשופט בהחלטה גבולית שורק לפנדל. עאמר מנסור לוקח את הכדור וכובש, 1-0 לטירה עם הירידה להפסקה.

 

למחצית זאת הופיעה רק קבוצה אחת וזאת הייתה איכסל ששטפה את המגרש. חמש דקות מפתיחת המחצית, איילון אלימלך מקבל כדור בפינת ה-16 ובכדור חכם מוצא את תימור אביטן שנוגח לפינה ולא משאיר סיכוי לפלזנטל, 1-1.

 

שחקני איכסל חוגגים בדרך לניצחון חשוב (עודד חסין)

 

בדקה ה-62 איכסל יוצאת להתקפה נוספת, עבדאללה עזאם מוצא את תימור אביטן במצב קורץ, אך תימור משתהה ומפספס את ההזדמנות לקבוע מהפך.

בדקה ה-70 הגיע המהפך המיוחל! הגבהה של אמיר לביא מוצאת את ראשו של איילון אלימלך שכובש בנגיחה לפינה וקובע 2-1 לאיכסל.

לאחר שער היתרון איכסל המשיכה לשלוט במשחק, בדקה ה-75 התקפת מעבר של איכסל ועבדאללה עזאם מוצא בפס רוחב גדול את איילון אלימלך שמול שער חשוף כובש, משלים צמד וקובע 3-1 נהדר לאיכסל.

 

חמש דקות לסיום המשחק, טירה תוקפת מצד שמאל, הגבהה של קרלוס לרחבה, הכדור נופל לרגליו של שרון לוי שבועט חזק, אך בר הילל מרחיק מקו השער ומשאיר את התוצאה בעינה. איכסל מנצחת 3-1 ומבססת את מקומה במקום הראשון בליגה כשהיא עדיין בלתי מנוצחת.

 

אלירן חודדה מסתכל על הליגה מלמעלה (עודד חסין)

 

תגובתו של מאמנה של איכסל, אלירן חודדה: "אני מאושר שהצלחנו לגלות בגרות ואופי למרות שנקלענו לפיגור בדקה קריטית וידענו לחזור למשחק בדרך שמאפיינת אותנו, נגד קבוצה טובה מאוד במגרש מהקשים בליגה. נשמח שישי - שבת ובראשון נתחיל להתכונן למשחק הבא".

שחקני איכסל חוגגים ניצחון חשוב מול טירה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות