עדיין ללא ניצחון: 1-1 בין טבריה לטמרה

ביום שישי האחרון, אירחה עירוני טבריה את עירוני טמרה במסגרת המחזור ה-6 בליגה א' צפון. טבריה שחיפשה ניצחון ראשון בליגה, עלתה ליתרון אך לא השכילה לשמור על היתרון וספגה שער מהאקס – לירון אלימלך. לטענתם של אנשי טבריה, הקבוצה קופחה לאחר שנפסל לה שער, לדעתם חוקי ובכך נגזל מהם הניצחון הראשון

  • על ידי: עודד חסין
  • 20-10-2019
  • 13:00

בעירוני טבריה עדיין לא טעמו טעם של ניצחון לאחר 5 מחזורים. ביום בשישי אירחו שחקניו של מוריס אוזן את מכבי טמרה של ברוך סער, כאשר הם יודעים שהם חייבים לנצח בכדי לצאת מהמקום לפני האחרון. פתיחה כזאת רעה לא ידעה עירוני טבריה מעולם בליגה א'. לפני שבוע וחצי מוריס אוזן מונה למאמנה של הקבוצה, המשכורות חולקו לשחקנים, אך כל זה לא עזר לקבוצה להשיג ניצחון ראשון.

 

שחקני טבריה מחפשים ניצחון ראשון (עודד חסין)

 

לאחר הניצחון בשבוע שעבר על בני ערערה, טמרה  הגיעו מחוזקים באורי כהן שהגיע השבוע מדבוריה בכדי לנצח ולהיצמד לצמרת הגבוהה. אקס טבריה לירון אלימלך מלך שערי הליגה ואחד שמכיר מצוין את המגרש בטבריה, רצה להמשך את רצף הכיבושים שלו גם השבוע וכך גם עשה.

 

טמרה רוצה להמשיך את המומנטום החיובי (עודד חסין)

 

כבר בדקה הראשונה לירון אלימלך יכול היה להעלות את טמרה ליתרון כאשר הגיע למצב מצוין מול קרישטול, אבל מעד והגנת טבריה הרחיקה את הכדור.

דקה 12 כדור קרן של איציק דנן הגיע לראשו של אדיר עטיה שנגח לעבר אחמד שיבל שהדף בקושי את הכדור ועל הכדור החוזר הגיע מתן נחמני שהצליח לשחרר בעיטה שוב לעברו של שיבל אבל השופט שרק לנבדל שהיה קודם לכן. בדקה ה-26 ים צדוק האקר מסר לכפיר בן דוד שחדר לתוך הרחבה מאגף ימין, עבר את יוני אוחיון ובעט את הכדור לעברו של אחמד שיבל שנגע בו ויצא לקרן, את הקרן הרים איציק דנן ואדיר עטיה שבא מאחורי הגנת טמרה נגח פנימה וקבע 0-1 לטבריה.

 

אדיר עטיה כובש ורץ לחגוג עם חבריו (עודד חסין)

 

בזמן כיבוש השער נפצע אחמד שיבל כאשר נחת לא טוב על רגל שמאל ונאלץ לסיים את המשחק מוקדם, מי שהחליף אותו הוא תום אלמדון - מאמן השוערים של הקבוצה.

 

אחמד שיבל פונה לבית החולים והוחלף ע"י תום אלמדון (עודד חסין)

 

בתוך תוספת הזמן אחמד עמאר הכניס כדור רוחב מאגף ימין לעבר לירון אלימלך שבעט את הכדור למשקוף שערו של קרישטול הכדור חזר לקרקע וקרישטול הצליח להרחיק את הכדור.

את החצי השני פתחה טמרה יותר טוב מטבריה בניסיון למצוא את שער השוויון מהר. בדקה ה-46 מחמוד עבאס הכניס כדור בין הגנת טבריה לעבר ראשו של יאסין אוויס שנגח מצוין בסמוך לעמוד שערו של קרישטול. בדקה ה-54 שוב מחמוד עבאס הרים כדור לעברו של לירון אלימלך שמנקודת הפנדל בעט בסיבוב חזק פנימה, שוויון 1-1.

 

קרישטול נכנע לשער של לירון אלימלך (עודד חסין)

 

טמרה המשיכו ללחוץ וחיפשו לעשות מהפך ואף היו קרובים, אך למזלם של טבריה הכדור לא נכנס לשער. בתוך תוספת הזמן איימן עלי עבר את המגן השמאלי של טמרה, הוציא רוחב לפארס מרגיה שבנגיעה כבש, אבל הקוון הרים דגל לנבדל. בסיום טבריה ירדה עם הראש באדמה, עדיין ללא ניצחון לאחר שישה מחזורים. בטמרה יצאו עם נקודה חשובה ממגרש קשה.

 

מוריס אוזן מרגיש מקופח (עודד חסין)

 

בסיום מאמן עירוני טבריה מוריס אוזן אמר: "אתחיל מהסוף, אני לא מרוצה מתוצאת המשחק ולא מהכדורגל שהצגנו. ציפיתי שנהיה יותר מרוכזים בעיקר לאחר שהובלנו אבל לא השכלנו לשמור על היתרון שלנו. למרות הכל אני חושב שהגיע לנו לנצח את המשחק כי כבשנו גול חוקי ב100% בדקה ה-90 שנפסל בהחלטה תמוהה של השופט. ממתי יש נבדל בפס רוחב? אפילו השחקנים של טמרה הודו שלא היה ולא נברא נבדל, שהקוון יעשה חשבון נפש כי ההחלטה שלו הייתה גורלית עבורנו אבל אין מה לעשות זה הכדורגל. אנחנו צריכים להתחזק בשחקני התקפה שיסיימו את המשחקים כי רק ככה מנצחים משחקים בליגה א' צפון. בסה"כ אני אופטימי ומעודד, כי אנחנו לא מפסידים אך המטרה העיקרית כרגע היא לנצח משחק ראשון ומקווה שזה יהיה במחזור הבא".

 

ברוך סער יכול להיות מרוצה מהנקודה (עודד חסין)

 

ברוך סער, מאמנה של טמרה סיכם את המשחק של קבוצתו ואמר: "אני גאה בשחקנים על משחק יוצא מן הכלל. לצאת מפיגור לאחר 2 חילופים מאולצים בעשרים הדקות הראשונות, מראה על אופי מצוין ואני מאוד אופטימי להמשך. הגענו למצבים רבים על מנת להכריע את המשחק ועם מעט יותר ריכוז, היינו חוזרים עם 3 נקודות, אבל גם תיקו במגרש קשה מאוד עם רוח חזקה שהקשתה לשחק היא תוצאה טובה בהתאם להתפתחויות במשחק".

תיקו 1-1 בין טבריה לטמרה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רבי חיפה ( דוד 20-10-2019, 14:18)
    משה דבורה עוזב את דבוריה טבריה תקפצו על המציה הוא חלוץ מצויין גולר אמיתי
  2. איזה חשבון נפש הקוון צריך לעשות? לא היה נבדל!!! הקוון מהמגזר והקבוצה מהמגזר... (אוהד עירוני טבריה 20-10-2019, 14:46)
    אז שורקים לנבדל...עכשיו ברור?
  3. השוער לא פונה לבית חולים (טברייני 20-10-2019, 18:18)
    השוער לא פונה
  4. טבריה (מ ש 21-10-2019, 04:51)
    תזכורת 3 נק מתוך 18 מתכון לירידת ליגה ולצערי גם אחרי המחזור ה9 עדיין תהיה טבריה ללא נצחון
  5. למה לא מחזירים את לירון אלימלך? (טברייני 21-10-2019, 08:32)
  6. ברור לא נבדל (טברייני שרוף 21-10-2019, 20:04)
    לא היה , איך נבדל אם השחקן המוסר מסר מהקו שליד השער בחיים לא נבדל הכוונה מהקו של הקרן
  7. טבריה (מ ש 22-10-2019, 20:25)
    דרך יחידה להציל את הקבוצה להתרסקות ועדה קרואה שתצטרך להעביר מעל למיליון שח לקבוצה ע פ הניירות
  8. יאללה תנצחו כבר מוריס (טברייני 22-10-2019, 22:07)