"ליגה א' צפון היא הגיונית מבחינה תקציבית ודי שוויונית"

לאחר שישה משחקי ליגה, צחי טיאר מביא בפנינו את נקודת מבטו על פתיחת הליגה. האם הקבוצות בצמרת ראויות וצריכות להיות שם? ומי הן הקבוצות שתצטרכנה להסתפק בהישארות בליגה לעונה נוספת – טור דעה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-10-2019
  • 09:06

אחרי עידן אום אל פאחם בליגה הצפונית ואחרי שהיא הצליחה להעפיל לליגה הלאומית אחרי המון שנים של ניסיונות, עושה הרושם שהשנה ליגה א' צפון היא הגיונית מבחינה תקציבית ודי שוויונית ברמתה. אין יותר קבוצות שמעמידות תקציב אינסופי והיכולת מקצועית היא די בינונית, עם המון קבוצות שבאות רק לשחק התקפה ולנצח. תשע קבוצות ערביות עם שחקנים די כישרוניים ונראה שכולן יפסידו וינצחו אחת את השנייה, שכרגע רובי שפירא חיפה והפועל איכסל מגלות יציבות ומשיגות תוצאות טובות מתחילת העונה.

 

אני עדיין רואה שחקנים בעלי עודף משקל וכושר גופני לקוי, מה שגורם להרבה שערים בדקות הסיום של המשחקים וקבוצות שמפטרות (או מאמנים שעזבו), כמו זלפה ודבוריה ונשארות לאורך זמן ללא מאמנים קבועים - מה שיוצר כאוס ואי ודאות בקבוצה.

 

כרגע, לאחר שישה מחזורים, חמש הקבוצות שנמצאות בחמישייה הראשונה הן הקבוצות עם התקציבים היותר גבוהים בליגה, ומלבד כאוכב שבמקום השני, שכרגע נחשבת כהפתעה, שאר שקבוצות שמכוונות לצמרת עומדות ביעדים. כשאיכסל, רובי שפירא חיפה, כפר כנא, טמרה וטירה בנויות מבחינת חומר שחקנים להיות שם. הרצליה, קריית אתא, צור שלום, טבריה ומגדל העמק, הקבוצות הוותיקות של הליגה הצפונית, יצטרכו להסתפק בעוד עונה של הישארות בליגה.

 

***טור זה הינו טור דעה בלבד***

צחי טיאר עם טור דעה על ליגה א' צפון(מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמתם לב שהוא לא הזכיר את בקה !! חבל שהם לא מתכוונים להאבק על כרטיס העליה העונה (ראמי 23-10-2019, 22:57)