"נסתכל תמיד לכיוון הצמרת של הליגה, כדי להתקדם לשם"

זו העונה השנייה שהחלוץ המוכשר מוחמד פודי פותח במדי הפועל כפר כנא, שבנתה העונה קבוצה מצוינת אותה מוביל המאמן אחמד סבע כשהיא תופסת את המקום הרביעי בטבלה וצפויה לדבר חזק בליגה. המחזור האחרון הסתיים בתיקו, ופודי היה אחראי לצמד השערים כשהוא מציג יכולת מצוינת מפתיחת העונה. בראיון לאתר 'גולר' פודי מספר על החיבור בין השחקנים ועל ההכנות למחזור הבא בו יפגשו את רובי שפירא חיפה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 24-10-2019
  • 12:09

הפועל כפר כנא בנתה העונה קבוצה נהדרת לכל הדעות, שמשלבת שחקנים צעירים לצד שחקנים מנוסים שעבור חלקם זו העונה השנייה במדי הקבוצה. אחד מהם הוא החלוץ המצוין מוחמד פודי, שהפך את תוצאת המשחק במחזור האחרון מול צור שלום, אך לבסוף המשחק הסתיים בתיקו. 

פודי שנחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה א' הצפונית מדבר על המטרות בכפר כנא העונה, "נעשה הכל כדי להגיע לצמרת הליגה", ומתייחס לליגה א' צפון העונה, "ליגה שוויונית מאוד" כשהפנים קדימה למחזור הבא בו יפגשו את רובי שפירא חיפה. 

 

מוחמד, ספר על הקבוצה שנבנתה העונה בכפר כנא?

"העונה נבנתה קבוצה בצורה חכמה, עם שחקנים בעלי ניסיון כמו סיסו וספואן, לצד צעירים ומאוד מוכשרים, ומעל כולם יש לנו את המאמן הכי טוב בליגה, אחמד סבע, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת הבנת השחקנים". 

כבשת צמד שערים במחזור האחרון איך התחושה?

"לכבוש זה תמיד כיף אחרי תקופה קשה שעברתי, תקופה בה לא הצלחתי לכבוש, אבל תמיכתם של חברי לקבוצה, ההנהלה וכמובן המאמן שהאמין בי ונתן לי שקט עזרו לי לחזור לעצמי".

 

מוחמד פודי, "אחרי תקופה לא טובה חזרתי לכבוש שערים" (צילום: יח"צ)

 

מה המטרות ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרות מבחינה אישית זה להוות דוגמה לצעירים, לתת להם להבין שבהשקעה והתמדה מגיעים ועולים בסולם ולא רק כישרון. מבחינה קבוצתית ננסה להסתכל לצמרת של הליגה, ואז נראה איך אפשר להתקדם משם". 

מה דעתך ליגה א' צפון העונה?

"הליגה השנה שוויונית מאוד, קבוצות באותה רמה מקצועית ובמיוחד בהשקעתן מבחינה כלכלית, אין עולה ודאית ואין קבוצות שהצהירו שרוצות לעלות ליגה, העונה צפויה להיות אחת העונות המרתקות והיפות". 

איך תתכוננו למחזור הבא?

"מתכוננים כמו לכל משחק, מתחילים את השבוע עם הטיפים של המאמן, ההסבר על הקבוצה היריבה והתאמת האימונים".

מוחמד פודי מתכונן עם קבוצתו לקראת רובי שפירא (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות