כפר כנא ורובי שפירא נפרדו בתיקו מאופס

הפועל כפר כנא ורובי שפירא חיפה נפגשו במסגרת המחזור ה-7 בליגה א' צפון, שתי הקבוצות הציגו יכולת טובה לאורך ההתמודדות ואף הגיעו לכמה מצבים, אך לא השכילו להבקיע שערים והמשחק הסתיים בתוצאה 0-0. אחמד סבע: "נראינו טוב כל המשחק, בעיקר במחצית השנייה ואפילו יכולנו לנצח, אבל הכדור לא נכנס. מחכים לשבוע הבא". עודד קוטר: "משחק שהגענו בו למספר מצבים טובים ולא ניצלנו את ההזדמנויות"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 26-10-2019
  • 08:14

רובי שפירא חיפה אירחה במסגרת המחזור ה-7 את הפועל כפר כנא. קבוצתו של עודד קוטר הגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום השלישי בטבלה אחרי ניצחון גדול על הפועל קריית אתא, ניצחון שהחזיר אותה למסלול אחרי הפסד במחזור קודם לכן להפועל הרצליה. מנגד קבוצתו של אחמד סבע מגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום הרביעי בטבלה, ואחרי תיקו מול צור שלום. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשרק נקודה אחת מפרידה ביניהן ולשתיהן רצון גדול לרשום ניצחון ולהתקדם בטבלת הליגה.

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות שהציגו יכולת טובה, כשבתחילת המחצית המשחק היה שקול מאוד ושתי הקבוצות והגיעו לכמה מצבים, לקראת סיום המחצית הפועל כפר כנא הורידה רגל מהגז, אך 'רובי' לא השכילה להבקיע והקבוצות ירדו להפסקת המחצית כשהתוצאה היא תיקו מאופס.

 

שחקני רובי הגיעו לכמה מצבים אבל לא ידעו לנצל אותם (חגאג ראחל)

 

במחצית השנייה קבוצתו של אחמד סבע הציגה יכולת טובה והגיעה לכמה מצבי הבקעה, אך שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע לשער היריבה והמשחק הסתיים בתיקו מאופס. במחזור הבא הפועל כפר כנא תפגוש את בני ערערה, ורובי שפירא חיפה את בני זלפה במטרה לשוב ולרשום ניצחונות. 

 

אחמד סבע, "הגענו להרבה מצבים, אבל גם הרבה פספוסים" (חגאג ראחל)

 

אחמד סבע מאמנה של הפועל כפר כנא בתגובה: "אני יכול להגיד שהיו שתי מחציות שונות, את המחצית הראשונה התחלנו טוב אבל איבדנו את המשחק בעשרים הדקות האחרונות, המחצית השנייה הייתה מצוינת שלנו. היו הרבה הזדמנויות, הגענו גם למצבים של אחד על אחד, אבל היו גם הרבה פספוסים. כל הכבוד לחבר'ה הם השקיעו ונתנו משחק טוב, אסור לשכוח ששיחקנו נגד קבוצת צמרת טובה, אבל נראינו טוב כל המשחק בעיקר במחצית השנייה ואפילו יכולנו לנצח, אבל הכדור לא נכנס. מחכים לשבוע הבא".

 

עודד קוטר " לא ניצלנו הזדמנויות במשחק" (חגאג ראחל)

 

עודד קוטר מאמנה של רובי שפירא חיפה: "משחק שהגענו בו למספר מצבים טובים ולא ניצלנו את ההזדמנויות. היינו צריכים להיות יותר חדים ותכליתיים".

כפר כנא ורובי שפירא נפרדו בתיקו מאופס (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סבלנות הפועל רובי. אתם טובים. בסוף הדברים יסתדרו. תאמינו! (טל 26-10-2019, 23:46)