מתבססת בפסגה: 0-3 לאיכסל מול כאוכב

המשחק המסקרן במחזור ה-7 של ליגה א' צפון, נערך אמש באיכסל בין הפועל המקומית המוליכה לשנייה בטבלה, הפועל כאוכב. איכסל כבשה צמד מהיר כבר במחצית הראשונה ולמעשה גמרה את המשחק מהר מאוד. במחצית השנייה איכסל הגדילה את היתרון ואף נותרה ב-10 שחקנים בדרך לפער של 5 נקודות בפסגה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-10-2019
  • 13:10

קהל איכסל הגיע לדחוף את קבוצתו לניצחון (חגאג רחאל)

 

משחק הצמרת בין הפועל איכסל הממוקמת ראשונה בטבלה, לבין הפועל כאוכב המדורגת שנייה ערב המחזור ה-7 כשלמשחק הגיעו כ-500 צופים.

כאוכב פתחה את המשחק בצורה טובה ונמרצת יותר כשהיא מנסה את כוחה בבעיטות מרחוק שלא מצריכות עבודה קשה משוער איכסל, אמל חאיק.

 

משחק טוב של אמיר לביא (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-20 הגיעה ההתקפה הראשונה של איכסל ואיתה גם השער. אמיר לביא מוצא את חן נוגן באגף שמגביה מצוין לראשו של תימור אביטן שנוגח לפינה ופנימה, 0-1 לאיכסל.

 

תימור אביטן חוגג עם חבריו את השער הראשון (חגאג רחאל)

 

מכיבוש השער הראשון, איכסל השתלטה על המשחק באופן מוחלט. בדקה ה-24 אופק ברזני מעביר כדור ארוך מצוין לחן נוגן שבהעתק לגול הראשון, שוב מרים את הכדור לראשו של תימור אביטן שנוגח למשקוף והכדור יורד לתוך השער, הקוון מאשר את השער ואיכסל עולה ליתרון מהיר של 0-2.

 

תימור אביטן משלים צמד וחוגג (חגאג רחאל)

 

עד לשריקת סיום המחצית איכסל מניעה את הכדור ומציגה כדורגל יפה כשכאוכב לא מצליחה לחזור למשחק ושתי הקבוצות יורדות להפסקה ביתרון מבטיח של איכסל.

 

אדהם הדיה יורד להפסקה בפיגור של שני שערים (חגאג רחאל)

 

פתיחת המחצית השנייה המשיכה בדיוק כמו שהראשונה הסתיימה והיא מתנהלת בשליטה של איכסל. בדקה ה-55 תימור אביטן מחלץ כדור מהגנת כאוכב, מוסר לאמיר לביא שבנגיעה חכמה מעמיד את עבדאללה עזאם מול השוער, האחרון מקפיץ את הכדור באלגנטיות היישר לרשת וקובע 0-3 לאיכסל.

 

עבדאללה עזאם קובע את תוצאת המשחק וחוגג עם חבריו (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-65 כאוכב יוצאת להתקפה מתפרצת, עמאש מנצור מכשיל את חוסיין שחקנה של כאוכב, סופג צהוב שני, מורחק ואיכסל נשארת ב-10 שחקנים.

מדקה זו איכסל חזרה אחורה וכאוכב מניעה את הכדור ומנסה להגיע למצבי הבקעה, אך לא ממש מצליחה לסכן את שוער איכסל.

בדקה ה-90 המחליף זהר אביסרור מוצא בכדור חכם את אופק ברזני שמגיע לאחד על אחד מול השוער, ברזני בועט היישר לגופו של השוער והתוצאה נשארת בעינה. בסיום איכסל מנצחת 0-3 את השנייה בטבלה ופותחת פער של 5 נקודות בפסגה.

 

אלירן חודדה פותח פער בפסגה (חגאג רחאל)

 

תגובתו של אלירן חודדה, מאמנה של הפועל איכסל אמר בסיום המשחק: "פתחנו את המשחק בצורה לא טובה, אך למזלנו הצלחנו להתעשת בזמן ולנצח את המשחק. נצמדנו לתוכנית המשחק ואנחנו שמחים שהצליח לנו. מאושרים מהניצחון, נהנה שישי שבת וביום ראשון נתחיל להתכונן להפועל הרצליה, שבת שלום".

שחקני איכסל חוגגים ניצחון מול כאוכב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המשחק מכור (מישהו שיודע 26-10-2019, 15:10)
    המשחק הזה היה מכור מראש וחלק משחקני מכרו את המשחק ללא ידיעת שאחר חבריהם, כולם ראו והופתעו מהחולשה של הגנת כאוכב שהיא אחת הטובות בליגה כשמתכוונים לשחק... התקפה וחצי...שני גולים, פשוט מביש ומסריח מה שהיה במשחק הזה... הנהלת כאוכב תתעוררו לפני שיהיה מאוחר, תבדקו את הבלם שלכם שידוע בעבר שלו כמוכר משחקים...
  2. ליגה בושה (והמשחק נגד טירה בסימן שאלה אם היה מכור גם 26-10-2019, 17:19)
  3. בהאא תפסיק לקנות משחקים ותשחקו כמו גברים (ילא אכסאל 26-10-2019, 20:56)
  4. עושה בית ספר ללהנהלות (בהאא חליל הבוס של ליגה א 27-10-2019, 00:04)
    וכל ההנהלות רוצים לבנות קבוצה חזקה כמו שהוא בונה ולעלות ליגה לא מצליחות יא קנאים
  5. זה משחק מכור (בוקי 28-10-2019, 10:51)
    ולא הנהלת כאוכב שמכרה , אלא חלק משחקניה ...וידועים ובעלי עבר שיתביישו להם , חבורת נוכלים, כאוכב זה מקום טוב עם אנשים טובים לא מגיע להם יחס כזה, אה ובהא חליל תפסיק לבכות שאין כסף , איך החתמת את טראבין אם אין כסף, לקנות שחקני יריבות יש לך ולשלם לשחקניך אין לך בושה בהא