נבחרת המחזור ה-7 בליגה א' דרום

המחזור השביעי בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו הכח ממשיכה בשרשרת הניצחונות והפעם מנצחת את הרצליה בחוץ ומגדילה את הפער ממרמורק, לאחר שהיא סיימה בתיקו מול אדומים אשדוד. בתחתית שעריים, יבנה וקריית גת ממשיכות להפסיד ונמצאות באזור ממנו יורדים לליגה ב'. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום...

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-10-2019
  • 14:39

שוער: דודי אלון (שמשון כפר קאסם)

שוער של כפר קאסם הוא מהטובים בליגה, חזר רק לפני שבועיים מפציעה שספג בתחילת העונה. הוא מנהיג ההגנה של הכפר, שמר על רשת נקייה לאחר שהראה כמה הצלות שהביא נקודות לקבוצתו.

 

הגנה:

עידן גמליאל (מ.כ. אור יהודה)

מי ששיחק שנים רבות כחלוץ, פורח במדי אור יהודה כמגן, בעוד הברקה של מאמנו יעקב טל. עידן הוא שחקן פיזי וטכני שמשחק על הקו ותוקף ובכך מייצר לחבריו מצבים לכיבוש. 

 

עוז סיטון (הכח ר"ג)

בלמה המצוין של הכח ר"ג עצר את התקפת הרצליה, ניהל את משחק ההגנה, כיוון את חבריו ועזר לחבריו בהתקפה כשהבונוס היה שכבש שער שהביא ניצחון לקבוצתו.

 

חיים פונטורמטלי (מ.כ. אור יהודה)

התחנה אחרונה של אור יהודה בהגנה. הניע טוב את ההגנה, מנהל את משחק הגנה של קבוצתו ובעיקר שמר על רשת נקייה, מה שהביא לקבוצתו את האפשרות לנצח בדקה ה-90. 

 

יריב קלימרו (הכח ר"ג)

מגנה של הכח ר"ג היה מצוין בהגנה, ייצר מצבים לחבריו ובישל שער את השער הראשון ליונתן אליאס, וכבש את השער השני. הספק נהדר למגן.

 

אור אילוז, האס של יפו העונה! (מני בן ארי)

 

קישור:

אור אילוז (מכבי יפו)

האס הגדול של יפו העונה, הוא ממש פורח תחת איציק ברוך ויחד עם נתי ארזואן היו מצוינים והביאו ניצחון גדול על שעריים החלשה. 

 

סיראז' נאסר (שמשון כפר קאסם)

הקפטן של כפר קאסם, השחקן אולי הכי טוב בליגה. סיפק הופעה אדירה נגד עירוני אשדוד, עם שני בישולים ושער נוסף, ובעיקר סחף את חבריו לניצחון ביתי אדיר. 

 

יוסף טוואבה (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

רק הגיע לפני שבוע מיפו והשבוע המשיך את היכולת הגבוהה כאשר כבש שער נוסף ובישל אחד נוסף. שאפו ענק לקשר המוכשר שללא ספק מצא בית חם בחולון.

 

מאור אסור, המנהיג של חולון העונה (דדי ברק)

 

מאור אסור (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

המנהיג של חולון בחלק ההתקפי העונה, כבש צמד ענק מול קריית גת, אבל מעבר לשערים הוא מאד בולט במשחק ההתקפה של קבוצתו. מייצר מצבים מסוכנים לחבריו ומגיע לאינספור מצבי כיבוש. 

 

צמד נהדר לנבו מזרחי, הביא לניצחון של נורדיה מול אזור (מני בן ארי)

 

התקפה:

נבו מזרחי (נורדיה ירושלים)

חלוצה של נורדיה היה דומיננטי מאוד במשחק ההתקפה של קבוצתו כשכבש את השער הראשון של קבוצתו, הטריד מאוד את הגנת אזור יחד עם יוסי אסייג, ולקינוח כבש גם את השער הרביעי של נורדיה, שער שהביא ניצחון יקר לנורדיה.

 

שלושער גדול לחלוץ אולי הכי טוב בליגה, אוהד קדוסי (איתן ידגר)

 

אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם)

עוד שלושער ענק לחלוץ אולי הכי טוב בליגה א'. יש לו כבר 8 שערים, אבל מעבר לגולים הוא מגיע להמון מצבים ונראה ערני בכל התקפה. קדוסי מסדר לחבריו כדורים ומייצר להם מצבים טובים לכיבוש. 

 

מאמן המחזור של ליגה א' דרום - איציק ברוך (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: איציק ברוך (מכבי יפו)

איסמעיל סרסור הכין מצוין את שחקניו למשחק הכל כך חשוב מול אשדוד וניצח חלק בבית, דוד מרטן עשה ניצחון גדול על הרצליה והוא סיפור הצלחה ענק העונה עם הכח ר"ג, אבל מעל כולם הרשים השבוע איציק ברוך שלקח את חבורת השחקנים הצעירים והמוכשרים שלו, והביא אותם לניצחון ענק על מכבי שעריים שאומנם מאד חלשה, אבל יש לה סגל שחקנים מהטובים בליגה שמתאים לחלק העליון של הטבלה. שאפו ענק למאמן הצעיר שמוכיח כל שבוע את יכולותיו כמאמן! שאפו!

נבחרת המחזור ה-7 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. Fins comment (Eli chakimi.ny.usa 29-10-2019, 15:20)
    Reporter not objective!!!
  2. הבנאדם עוד מעט בן 60 (חחח איזה צעיר 29-10-2019, 16:16)
  3. Eli chakimi (אבי 29-10-2019, 22:38)
    Eli chakimi you are an idiot