נבחרת המחזור ה-7 בליגה א' צפון

המחזור השביעי בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו איכסל מנצחת את השנייה מכאוכב ומגדילה את הפער בצמרת. רובי שפירא חיפה מסיימת בתיקו עם כפר כנא וטירה מנצחת בחוץ את באקה ועולה למקום השלישי. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-10-2019
  • 19:06

שוער: שקד נחמני (הפועל הרצליה)

שוערה של הפועל הרצליה מוכיח שבוע אחר שבוע את יכולותיו הגבוהות. שמר עוד משחק על רשת נקייה והוא חתום על הנקודה מול מגדל העמק.

 

הגנה:

חן נוגן (הפועל איכסל)

מגנה הימני של איכסל בישל שני שערים והיה מצוין מבחינה הגנתית. חן עושה הגנה ולא מאפשר ליריבה להגיע ולייצר מצבים מהצד שלו, ומנגד תומך רבות בהתקפה ומייצר מצבי הבקעה לחבריו.

 

חן נוגן, מגנה המצויין של איכסל, בישל שני שערים והביא ניצחון לקבוצתו. צילום: חגאג רחאל.

 

עומר מחאג'נה (בני ערערה)

בלמה המצוין של ערערה, סגר את התקפת צור שלום ומנע מהם כיבושים. בלם חזק, מהיר עם ניסיון רב שקורא את המשחק ומונע שערים עם חוכמה.

 

מוחמד מחאג'נה (מ.ס. טירה)

בלמה של טירה היה מצוין מול באקה. בלם פיזי מאד, מהיר ששומר חזק בהגנה ולא עושה הנחות להתקפת היריבה. כבש שער ושמר על רשת נקייה.

 

מוחמד עבאס (ג'ימי) (הפועל כפר כנא)

בלמה המצויין של כפר כנא, עצר את התקפת רובי יחד עם מור סיסו הבלם הוותיק. בלם מהיר, חזק ששמר על החלוץ של רובי ולא נותן לו אופציה לכבוש. 

 

מוחמד עבאס, עצר את התקפת רובי והביא נקודה חשובה לקבוצתו. צילום: חגאג רחאל.

 

עילי שוויקה (רובי שפירא חיפה)

מגנה השמאלי של רובי שפירא חיפה, היה לו עוד משחק נהדר הפעם נגד כפר כנא החזקה. המגן עשה עבודת הגנה יוצאת מהכלל ותמך רבות בהתקפה וייצר מצבים שכמעט והיו שערים.

 

קישור:

סולטאן זועבי (אסי גלבוע)

קשרה של אסי גלבוע, אומנם נכנס רק במחצית השנייה אבל הביא שינוי חיובי לקבוצתו, ייצר מצבים לחבריו ועם המהירות שלו הם היו איום ממשי על טמרה. לקינוח כבש את שער הניצחון מהפנדל קרוב לסיום.

 

שער מהנקודה הלבנה של זועבי, הביא לניצחון ראשון של אסי גלבוע (חגאג רחאל)

 

עלי כיאל (מכבי צור שלום)

קשרה המכשר של צור שלום, בישל לשלומי בן עשור כדור עומק ענק שעשו עליו את הפנדל. חילץ כדורים רבים במרכז השדה, וניהל את משחק קבוצתו נהדר.

 

דוד כארדי (אסי גלבוע)

קשרה המצוין של אסי גלבוע הוא קשר חזק, מהיר, טכני ברמות גבוהות, שפורץ על הקו ומייצר מצבים לחבריו וקשה לעצור אותו, אלא בהכשלה כפי שעשו עליו הגנת טמרה. היה מצטיין המשחק של אסי בניצחון על טמרה.

 

התקפה:

תימור אביטן (הפועל איכסל)

חלוצה של איכסל מוכיח את יכולותיו הגבוהות בעוד משחק ענק שלו כאשר כבש צמד, היה מעורב בהרבה מהלכים בחלק הקדמי והוא הביא את הניצחון הגדול של איכסל על כאוכב. 

 

עוד משחק נהדר של תימור אביטן (חגאג רחאל)

 

מיזאר זועבי (בני זלפה)-כוכב המחזור!

שלושער ענק לחלוצה של זלפה, מיזאר מוכיח בעוד משחק שהוא חלוץ סופר מוכשר, מהיר עם סיומת מהטובות בליגה. ללא ספק מגיע לו כוכב המחזור!

 

אדהם זועבי - מאמן המחזור של ליגה א' צפון (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: אדהם זועבי (אסי גלבוע)

חיים סירוטקין עשה ניצחון גדול עם טירה על באקה אל גרביה, אבל מעל כולם בלט השבוע מאמנה של אסי גלבוע, אדהם זועבי, שלקח חבורה של שחקנים אלמוניים, הפך אותם לקבוצה ועשה ניצחון ענק בחוץ על טמרה. שאפו ענק למאמן המוכשר!

נבחרת המחזור ה-7 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות