"בני ריינה בגביע זה משחק שהוא בונוס, אבל הליגה היא ראש מעייננו"

רגע לפני שעירוני נשר תפגוש את הפועל בני ג'ת במחזור הבא, היא תתארח אצל בני ריינה אחת הקבוצות הבולטות בליגה א' צפון במסגרת סיבוב ז'. בראיון לאתר 'גולר' קפטן קבוצת עירוני נשר, הבלם בני סימנטוב סיפר על המשחק וההכנה אליו, ואף על שאיפות הקבוצה העונה

  • על ידי: אלעד אלימלח
  • 29-10-2019
  • 09:29

עירוני נשר תתארח ביום שלישי במגרש בכפר כנא כאשר תתמודד על עלייה לסיבוב ח' מול בני ריינה, הקבוצה אשר קוראת עליה תיגר על עליה לליגה א' ואין ספק שמדובר בקרב הכי מעניין בסיבוב הנ''ל בגביע שכן מדובר בקבוצות הכי חזקות עד כה מפתיחת העונה ובטוח שיהיה קרב עיקש וחזק על העלייה לסיבוב ח'. בני סימנטוב הבלם המנוסה ימשיך להוביל את הקבוצה עם רצון גדול להתקדם עוד שלב בגביע , ולהמשיך לצבור נקודות בליגה.

 

בני, ספר לנו על הקבוצה שעד כה הכי מרשימה בליגה?

"מדובר על קבוצה עם המון שחקנים צעירים, רעבים ומוכשרים שיחד איתם משחקים מבוגרים ומנוסים. מדובר בשילוב מעולה של כשרון וניסיון, ואין ספק שבזכות כך נוכל לקרוא תיגר על הליגה ולהצליח".

איך אתה מסכם עד כה את פתיחת העונה שלכם?

"הקבוצה רצה חזק בראשות אמיל ושלומי שנותנים המון למען הקבוצה. עד כה לא הפסדנו ואנחנו רצים חזק אל עבר עליה לליגה א', מדובר בליגה קשה מאוד ומשחק שני נגד בני ריינה זה לא דבר שהוא מה בכך. בשישי ניצחנו את נווה שאנן במשחק חוץ קשה ואינטנסיבי ולפנינו עוד משחקים רבים וקשים על מנת שנגיע ליעד שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה".

 

בני סימנטוב רוצה לעלות את נשר ליגה (צילום: חגאג ראחל)

 

מה המטרות העונה?

"כמובן שלעלות ליגה ואם נצליח אין ספק שלהתקדם בגביע זו זכות מאוד גדולה, ונשמח לעשות את זאת בגאווה גדולה וברעב אדיר".

איך אתם מתכוננים למשחק הכל כך חשוב מול בני ריינה?

"מדובר במשחק קשה מאוד, מדובר בקבוצה כיום אולי הכי מוכשרת בליגה. את בני ריינה מאמן חנא פרהוד הגדול שבנה קבוצה חזקה שנאבקת על עליה לליגה א' יחד איתנו ורק לפני שבועיים שיחקנו מולם ויצאנו בתיקו מאופס לאחר משחק קשה בו הורחק לנו שחקן ואין ספק שהרגשנו את האיכות והחוזק שלהם במשחק. למשחק אנחנו באים בידיעה שמדובר במשחק בונוס וכמובן נשמח אם נעלה עוד שלב, אך עליה לליגה א' היא שבראש מעייננו".

בני סימן טוב "נעשה הכל על מנת להשיג אל היעד שהצבנו לעצמנו" (צילום: לילך וויס)

הוסף תגובה
תגובות