גביע המדינה: סיכום תוצאות סיבוב ז' בגביע המדינה

סיבוב ז' בגביע המדינה יצא לדרך וסיפק כמה תוצאות מסקרנות לגבי הקבוצות שעברו לשלב הבא. אדומים אשדוד הדיחה את הפועל עכו, הפועל מרמורק ניצחה את צור שלום, הפועל רמת השרון את קריית אתא, ויחד איתן רשמו ניצחון גם בני ריינה טירה ושדרות. הקבוצות העפילו לסיבוב ח' ויחכו להגרלה עם קבוצות ליגת העל. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 29-10-2019
  • 18:04

אדומים אשדוד - הפועל עכו  0:2

קבוצתו של חיים לוי אירחה את הפועל עכו מהלאומית ורצתה אולי לעשות את ההפתעה של הערב ולעלות לשלב הבא יל חשבון קבוצה מהלאומית. משה בן לולו כבש עבור הקבוצה מליגה א׳ שעלתה לסיבוב הבא בו תצטרפנה קבוצות ליגת העל. האם נקבל דרבי אשדודי?

 

הפועל אשקלון - מכבי יבנה 1-1 (3:4 לאחר פנדלים)

מכבי יבנה, הקבוצה אולי הכי מאכזבת בליגה א' דרום העונה שרק היום נפרדה ממאנה (החדש), רפי כהן, שהיה בתפקיד פחות משבוע יצאה למשחק חוץ מול הקבוצה החזקה של הפועל אשקלון. שון מלכה העלה את יבנה ליתרון שכבר ראתה את עצמה בשלב הבא, אך בדקה ה-89 הגיע בן אל אדרי שקבע את השוויון וכפה הארכה בה שתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את המשחק. מהנקודה הלבנה ידה של אשקלון הייתה על העליונה והיא תהיה בשלב הבא.

 

מכבי אחווה שעב - מכבי עירוני שדרות 2:1

כבר בדקה ה-14 אחווה שעב נותרה בעשרה שחקנים אחרי ששחקן הקבוצה ספג אדום מוצדק. היתרון המספרי אפשר לשדרות לעלות ליתרון 1-0 משער של דודו כהן לאחר שכבש מקרוב. במחצית השנייה התקפה קבוצתית יפה, אפשרה לתאמר נמארה לאזן את התוצאה, אך שער עצמי של בלם אחווה שעב שניסה להרחיק העניק ניצחון חשוב לקבוצתו של עופר טלקר, שחולמת לפגוש בסיבוב קבוצה מליגת העל.

 

קבוצתו של עופר טלקר מעפילה לסיבוב הבא ורוצה לפגוש קבוצה מליגת העל (צילום: אורי גבאי)

 

מ.ס. טירה - מ.ס. בני ממב"ע הגולן 1:2
וויאם עמאשה הביא ניצחון גדול לקבוצתו במשחק גביע המדינה לאחר שכבש צמד ובחר שלא לחגוג נגד האקסית. בתוספת הזמן בני ממב"ע צימקה משער איהם זהוה שלא הספיק עבור קבוצתו, שחוזרת להתרכז בליגה.

 

הפועל מרמורק - מכבי צור שלום 0:1

משחק שקול באיצטוני שברחובות, כשמבחצית הראשונה חניכיו של ניב סידי הציגו יכולת יותר טובה. רז יצחק כבש שער במבצע אישי נהדר בדקה ה-30 והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0 שנשמר עת סיום המשחק. בחלק השני של היריבות צור שלום הייתה העדיפה והגיעה לשני מצבים של הבקעה, אבל השוער המצוין אבי איבגי שמר על שער נקי וקבוצתו העפילה לשלב הבא.

 

רז יצחק במהלך נהדר סידר לקבוצתו ניצחון והעפלה לשלב הבא (צילום: יוסי סוריק)

 

מכבי עירוני קריית אתא - הפועל ניר רמת השרון 1:0
פתיחה מצוינת של המאמן ירון הוכנבוים על הקווים ברמת השרון, אחרי שקבוצתו ניצחה את קריית אתא מנגיחה של גל צרויה בדקה ה-49, אחרי הגבהה של אור אוסטווינד.

 

הפועל כאוכב - עירוני קריית מלאכי 1:1 (3:2 לאחר ההארכה)

הפועל כאוכב מליגה א' צפון אירחה את קריית מלאכי מליגה ב' שרצתה להיות סינדרלה ולהגיע לסיבוב ח'. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1 בתום 90 דקות ונכנסו להארכה, שם האורחת הייתה נחושה יותר כבשה פעמיים וניצחה 3-2 בדרך לסיבוב ח' בגביע המדינה.

 

תוצאות נוספות:

הפועל אום אל פאחם - בית״ר ר״ג 0:6

הפועל ראשל״צ - בית״ר ת״א בת ים 3:0

בית״ר כפ״ס - הפועל נוף הגליל 4:0

מכבי בני ריינה - עירוני נשר 1:2
הפועל כאוכב - עירוני קריית מלאכי 3:2 לאחר הארכה, (1:1 ב-90 דקות)

שדרות מעפילה לסיבוב הבא בגביע המדינה (צילום: אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה בינונית (מרמורקי מודאג 29-10-2019, 19:02)
    מרמורק ככהוצה שמתימרת לעלות ליגה הייתם צריכים לפרק את צור שלום,אבל אתם רחוקים מהצפיות
  2. הפועל עכו אתם בושה ואלי כהן קח אחריות ותתפטר (נפוליון מבויש 30-10-2019, 09:49)
    אלי כהן אתה בושה !!! תתפטר תתפטר תתפטר ..... אין לך מושג !!!
  3. רז מזרחי שחקן מספר אחת בכנף ימין אין שני לו (יוחנן 30-10-2019, 12:23)
    שלומי ואבא כתב של דאבל פס איש קטן אישפח לנרקומן גדול