רועי סימוני מארח את איימן חליילאה: תחזית ליגה א׳ צפון - מחזור 8

המחזור ה-8 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים, רועי סימוני, מסוכנות השחקנים ״נימ- גרופ״ מארח לתחזית השבועית את איימן חליילאה. איכסל יוצאת להרצליה, כפר כנא מארחת את ערערה, טבריה תפגוש את צור שלום, גלבוע ודבוריה בקרב תחתית, טירה תפגוש את טמרה בדרבי המגזר ומגדל העמק וקרית אתא תיפגשנה בקרב צמוד

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-10-2019
  • 19:26

הפועל כאוכב - הפועל באקה אל גרבייה

רועי: כאוכב אחת מהקבוצות הטובות בליגה למרות המעידה בשבוע שעבר נגד איכסל, נגד באקה המתפוררת הם יחזרו למסלול הנצחונות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

איימן: כאוכב קבוצה איכותית וביתית מאוד והקהל ידחוף אותה חזק מאוד. הם לא ירשו לעצמם להפסיד 3 פעמים ברצף כולל הגביע, ומנגד באקה נחלשה לאחרונה אחרי ששחררה שרשרת של שחקנים איכותיים מהקבוצה, למרות שיש אכזבה מפתיחת העונה שלא ציפו לה. ההימור שלי: ניצחון ביתי לכאוכב.

 

הפועל הרצליה - הפועל איכסל

רועי: הרצליה פתחה טוב מאז הגעתו של יגאל אנטבי אך נעצרה בשבוע שעבר, באיכסל מוכיחים שהם הקבוצה הטובה ביותר בליגה ויחפשו לחזור עם הנקודות הביתה. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

איימן: פתיחת עונה צולעת מאוד להפועל הרצליה העונה, כי הצפיות היו בשמיים העונה והם ייחלו לפתיחת עונה טובה יותר כדי להתברג במעלה הטבלה ומשם ללאומית, וזה לא קורה לפחות עד עכשיו. איכסל קבוצה איכותית מאוד ועם סגל בשילוב של צעירים ומנוסים. היא ניצחה משחקים קשים מאוד בחוץ השנה כמו טירה, והיא לא תרשה לעצמה לאבד את המקום הראשון. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

חודדה יודע שניצחון בהרצליה ייתן לו דחיפה אדירה בפסגה (חגאג רחאל)

 

הפועל כפר כנא - הפועל בני ערערה

רועי: שתי קבוצות שיחפשו להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון בסיום העונה. בכפר כנא רוצים להיאבק על כרטיס העלייה ולא ירשו לעצמם להפסיד בבית. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

איימן: סוג של דרבי במגזר, כפר כנא מוכיחה ממשחק למשחק שהיא קבוצה טובה השנה שנלחמת על מקומות 1-5 עם סגל רחב וטוב. ערערה עם מאמן טוב ושאפתן, בנתה קבוצה חזקה ופייטרית במטרה להישאר בליגה ולנסות לקחת נקודות שיבטיחו את הישארותם מוקדם מהרגיל. ההימור שלי: תיקו.

 

כפר כנא רוצה לנצח את ערערה כדי לתקוע יתד בצמרת (חגאג רחאל)

 

עירוני טבריה - מכבי צור שלום
רועי:
 בטבריה אומנם עצרו את רצף ההפסדים, אך עדיין מחפשים את הניצחון הראשון העונה. בצור שלום לא מצליחים לשמור על רצף, אך נבנתה שם קבוצה נהדרת שתעשה הרבה צרות בליגה. ההימור שלי: תיקו. 

איימן: טבריה קבוצה צעירה שמנסה להתחבר ממשחק למשחק, עם מאמן חדש ומנוסה שיעשה הכל כדי שהם יצאו מהמצב שהם נמצאים בו כרגע.
צור שלום מוכיחה שהיא קבוצה עקשנית ומנוסה מאוד בליגה, מוכיחה שהם לא נשברים והפכו פיגור לניצחון העונה ולא יוותרו השנה על להבטיח את הישארות מוקדמת בליגה. ההימור שלי תיקו.

 

מוריס אוזן וטבריה עדיין מחפשים את הניצחון הראשון (חגאג רחאל)


הפועל אסי גלבוע - מ.ס דבוריה

רועי: דרבי השכנות מהגלבוע. שתי הקבוצות מסובכות בתחתית, אסי רשמו ניצחון ענק בשבוע שעבר נגד טמרה ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי של שחקניו של אדהם זועבי, בדבוריה עדיין אין מאמן והם ירצו להמשיך לאסוף נקודות. ההימור שלי: ניצחון לאסי.

איימן: הניצחון של אסי גלבוע במשחק האחרון נגד מכבי טמרה יתן לה ביטחון עצום למשחק הקרוב נגד דבוריה, מה עוד שבדבוריה משתוקקים לניצחון שיוציא אותם מהמצב הלא נעים שנקלעו אליו לאחרונה. ההימור שלי: תיקו.

 

האם אסי תשיג ניצחון שני בליגה? (חגאג רחאל)

 

מ.ס טירה - מכבי טמרה

רועי: קרב צמרת! טירה חוזרת לנצח ומוכיחה שהיא קבוצה חזקה, בטמרה ברוך סער עזב אחרי חרושת השמועות במשחק מול אסי וזה לא יוסיף להם שקט. ההימור שלי: ניצחון לטירה. 

איימן: טירה מתחילה להתאושש מתחילת עונה פחות טובה שלה, כי הציפיות ממנה הן גבוהות מאוד העונה. מכבי טמרה מגיעה למשחק הזה כחיה פצועה מאוד עקב ההפסד האחרון לאסי גלבוע, ותעשה הכל בכדי לצאת מטירה עם נקודות. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

מכבי קרית אתא - הפועל מגדל העמק

רועי: שתי הקבוצות מסובכות בתחתית ורוצות לברוח ממנה. מגדל העמק עצרו את רצף הניצחונות בתיקו בשבוע שעבר, קרית אתא ירדה מתחת לקו האדום ותנסה לברוח משם. ההימור שלי: תיקו. 

איימן: קרית אתא התחילה את העונה מצוין ולאחרונה היא דועכת ונמצאת בתחתית, כשהחיסרון של ניסן רביבו במשחקים האחרונים מעיד על כך. במ'ביל, מגדל העמק קבוצה חזקה עם סגל איכותי ויהיה משחק מעניין מאוד. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

 

מ.ס חיפה רובי שפירא - הפועל בני זלפה

רועי: רובי חזרה לעצמה והשיגה נקודה יקרה מול כפר כנא, מולה מגיעה זלפה שעדיין לא מינתה מאמן רשמי, אך מגיעה אחרי שני נצחונות שהרחיקו את הקבוצה מהתחתית. השבוע אמרו לי אנשי זלפה שאני הקמע של הקבוצה, אז אמשיך בשלי. ההימור שלי: נצחון ל'רובי'. 

איימן: משחק צמרת לכל דבר. אני חושב שזה המשחק המרכזי והכי מעניין השבוע. משחק שמפגיש שתי קבוצות עם יומרות מתחילת העונה, עם סגלים חזקים ואיכותיים. אני מתאר לעצמי שיהיה משחק איכותי שיתעלה לרמה מעל כל המשחקים השבוע. ההימור שלי: בני זלפה ינצחו.

רועי סימוני מארח את איימן חליילאה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 8

הוסף תגובה
תגובות