"ניתן לאזור את הכבוד הראוי, ונדאג להכריע את המשחק"

אחת ההחתמות היותר מסקרנות שראינו העונה בליגה א' דרום, היא הגעתו של המגן השמאלי דניאל בורחל לאדומים אשדוד, כחלק מהצהרת הכוונות של הקבוצה להתברג בצמרת הטבלה של הליגה. בורחל שנחשב למגן מוכשר מאוד עם עבר עשיר בליגות הגבוהות, צפוי להיות לאחד השחקנים המובילים בקבוצתו של חיים לוי, שבנתה תלכיד מוצלח מאוד שצפוי לדבר חזק העונה. למרות תוצאות התיקו המאכזבות עבורם בשני המחזורים האחרונים, בורחל וקבוצתו רשמו ניצחון על הפועל עכו בגביע, כשהפנים קדימה למחזור הבא מול הפועל אזור בליגה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 04-11-2019
  • 11:42

הפועל "אדומים" אשדוד בנתה העונה את אחת הקבוצות המסקרנות בליגה א' דרום, כשהיא מחתימה כמה שחקנים שצפויים לגרום לה להוות גם העונה פקטור משמעותי בליגה. אחד מהם הוא המגן השמאלי דניאל בורחל, שחקן עם עבר עשיר בליגות הגבוהות יותר שצפוי להיות לאחד השחקנים המובילים בקבוצה העונה. 

 

בורחל שמוכיח כל מחזור מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים, מספר על תלכיד השחקנים שנבנה העונה, "אנחנו קבוצה טובה שמגיעה להרבה מצבים" ומוסיף כי למרות שהקבוצה לא נבנתה במטרה לעלות ליגה יש רצון גדול לעשות זאת יחד עם המאמן המוביל חיים לוי.

 

קבוצתו עברה עוד שלב בגביע אחרי הניצחון על עכו, "אסור לנו להרים את האף ולחשוב שהניצחונות בכיס שלנו" מדגיש בורחל, ולמרות האופוריה מהניצחון שהעביר אותה עוד שלב בגביע, החשיבות העליונה עבורם היא הליגה כשהפנים קדימה להפועל אזור עם רצון גדול לעצור את רצף תוצאות התיקו ולרשום ניצחון.

 

דניאל, מה הוביל אותך העונה לאדומים אשדוד?

"היו לי הצעות לא גבוהות כלכלית מהליגה הלאומית, וקיבלתי הרבה הצעות מליגה א' והכי הרבה התחברתי לאדומים, גם בגלל ההצעה הכספית ובעיקר בגלל המאמן חיים לוי".

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"פתחנו את העונה טוב, אנחנו רק משתפרים ביכולת ממשחק למשחק ואנחנו עדיין לא בשיא אלא רק בחצי מהיכולת. הראנו שאנחנו הקבוצה הכי איכותית בליגה ונקווה שנמשיך כך וגם נעלה ליגה".

 

דניאל בורחל " אנחנו כרגע בחצי מהיכולת שלנו עדין לא הגענו לשיא" (צילום: מדיה האדומים)

 

במחזורים האחרונים רשמתם שתי תוצאות תיקו, מה חסר לאדומים אשדוד כדי לרשום ניצחון?

"הבנתי שהקבוצה מתכוונת להתחזק ב-2-3 שחקנים, אני לא מודאג מהתוצאות כי אנחנו קבוצה טובה שמגיעה למצבים, אנחנו קבוצה טובה וצריך שחקנים שילחמו על ההרכב ואז באמת הרמה תעלה".

ניצחתם את הפועל עכו מהליגה הלאומית בגביע המדינה, איך התחושה?

"אנחנו קבוצה יותר טובה מהם! באנו אש למשחק מכמה סיבות - זו האקסית שלי ושל חיים, לא התנהגו יפה אליי בעבר במועדון הזה ואנחנו כמה דרגות מעליהם מבחינת כדורגל בעיקר כי יש לנו את המאמן הכי טוב בליגה. הפועל "אדומים" אשדוד רק על הנייר בליגה א', זה אמור להיות הפוך ומה שמחזק את מה שאני אומר זו העובדה שהצחלנו לנצח אותם בלי אבירם ברוכיאן ועידן שריקי, שני שחקני מפתח בקבוצה, אם הם היו איתנו זה היה נגמר אחרת".

מה המטרות העונה?

"לרשום עלייה עם האדומים אשדוד ולעשות עונת כדורגל טובה".

 

דניאל בורחל, "הפועל אדומים אשדוד בליגה א' רק על הנייר" (צילום: מדיה האדומים)

 

איך אתה תורם מהניסיון שלך לשחקנים הצעירים?

"יש לנו שחקנים צעירים בקבוצה, אני בעיקר מכוון אותם מהניסיון שצברתי איך להתנהל מול סיטוצאיות מסויימות ואיך לחזור מפיגור".

איך התרשמת עד כה מליגה א' דרום?

"יש יותר כסף וקבוצות שרוצות לעלות ליגה א', אז הן מתחזקות בהתאם. מגיעים הרבה שחקנים מליגות גבוהות שירדו לשחק על מנת לעלות ליגה וזה מראה שיש רמה בליגה הזאת".

איך תתכוננו למשחק מול הפועל אזור?

"קודם כל אנחנו לא סופגים, ננסה להמשיך לשמור על יחס שערים נמוך. מבחינת איך להשיג את הניצחון, צריך לרדת לקרקע מהמשחק מול עכו ולא לבוא להרים את האף ולחשוב שהניצחון בכיס. צריך לתת להם את הכבוד, להתנפל על כל כדור ולהכריע את המשחק כמה שיותר מהר".

דניאל בורחל רוצה להוביל את האדומים לעלייה (צילום: מדיה האדומים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלףףף (אשדודי 04-11-2019, 14:09)
    מגן מעל הליגה גאון מי שהצליח להביא אותו לאשדוד מחזיק את כל ההגנה מהיר בטירוף יאללה הלוואי נעלה ליגה ובורחת יתן את הגול המסכם נגד עכו היה מספר אחד על המגרש לא נישכח את ההקפצה העילאית אוהבים אותך באשדוד דניאלוששש
  2. מנצחים (אזור 04-11-2019, 17:17)
    היום 1 אפס
  3. לא חכמה לנצח את אזור (נתי 04-11-2019, 18:24)
    הם יגיעו עייפים למשחק בגלל הפקקים על כביש 4
  4. היום חצי ראשון היינו סבירים חצי שני התפוצצנו (יואל 05-11-2019, 01:02)
    איזה כיף לצבע האדום לקחת את שלושת הנקודות החשובות האלה מגיע שאפו לשחקנים שפיצחו את הבונקר משריקת הפתיחה בורחל הרבה לתקוף כמו תמיד אוהבים אותך תרדו לקרקע חולון זה לא אזור