חולון מפתיעה את האכזבה מירושלים

ירמיהו "גריל טאון" חולון מפתיעה את נורדיה ירושלים, 1-0 משער של יוסף טאוובה במשחק ענק של חולון שהגיעה לעוד מצבים אך לא כבשה. יוסי אסייג החמיץ פנדל בדקה ה-93. ויקטור גניש: "משחק קשה במגרש קשה", מוסא בן חיים: "ניצחון של אופי", מאור אסור: "כל השבוע ידענו שאם לא נספוג, ננצח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-11-2019
  • 22:37

בית"ר נורדיה בנתה בתחילת העונה סגל מהטובים בליגה על מנת לעלות ליגה. חולון בנתה קבוצה צעירה ומוכשרת בתקציב שפוי ופשוט התחברה נהדר, ועשתה תוצאות נפלאות לאחרונה והגיעה למשחק מול נורדיה בתקופה נהדרת, מנצחת אותה 1-0 משער בדקה ה-85, יניב בזיני המחליף הכניס כדור למאור אסור שהוציא רוחב ליוסף טוואבה, האחרון עבר את הבלם ובעט פנימה עם רגל שמאל, 1-0 ענק לחולון.

 

בדקה ה-93 נורדיה זוכה לפנדל מפוקפק, ויוסי אסייג עושה צדק ובועט מעל המשקוף. 

 

בסיום ניצחון מוצדק לחולון שהייתה עדיפה על נורדיה שחייבת לעשות חישוב מסלול מחדש, כי בנורדיה בנו קבוצה שתתמודד על העלייה, ובינתיים היא מאכזבת מאד.

 

גניש ומוסא, יכולים לחייך בסיום המשחק. צילום: דדי ברק. 

 

מוסא בן חיים, המנהל המקצועי של חולון אמר בסיום המשחק: "שמחים מאוד על הניצחון, זה ניצחון של הרבה אופי. באנו מוכנים, ויקטור הכין את הקבוצה מצוין, ידענו לעצור את החוזקות של נורדיה והבכנו אותם יותר מפעם אחת במהלך תשעים נדקות. אנחנו שמחים מאד על הניצחון, הפנים ליום שישי נגד האדומים אשדוד".

 

מאור אסור מבשל השער אמר בסיום המשחק: "משחק חוץ בנורדיה זה אחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה, אבל עשינו ניצחון של קבוצה. אנחנו בתקופה טובה ובאנו במטרה לא להפסיד את המשחק. אמרנו כל השבוע שאם לא נספוג אנחנו ניתן את השער שלנו ואני שמח שכך היה והפנים קדימה למשחק הבא".

 

מאמנה של חולון, ויקטור גניש, אמר לאחר הניצחון: "משחק קשה במגרש קשה נגד קבוצה טובה, אבל החבר'ה שלי נתנו משחק ענק. משמעת וכל הדברים שעבדנו עליהם כל השבוע. באנו במערך קצת שונה מהרגיל וכל הכבוד לשחקנים על הנחישות וההקרבה. היה משחק פתוח עם מעברים, באנו לשחק כדורגל והגענו להרבה מצבים, אני שמח שכבשנו שער אחד שהביא את הניצחון. זאת קבוצה שאני מכיר, קבוצה שאימנתי ואני שמח שניצחתי".

שחקני חולון חוגגים על נורדיה . צילום: גיא צמח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לוחמים (גיל 05-11-2019, 05:54)
    חולון קבוצה של לוחמים שהוכיחו שוב שלא הכסף מנצח משחקים אלא הלב . שאפו לויקטור ולצוות המיקצועי והניהולי
  2. אני מאושר שקבוצה כמו נורדיה הפסידה (סגול עמוק 05-11-2019, 10:12)
    קבוצה של שחצנים