נבחרת המחזור ה-8 בליגה א' דרום

המחזור השמיני בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו המובילה הכח ר"ג נעצרה מול כפר קאסם, מרמורק התקרבה אליה למרחק נקודה בלבד לאחר הניצחון על עירוני אשדוד, כפר שלם נצמדת לשתיהן לאחר שהביסה את קריית גת. בתחתית שעריים עושה ניצחון גדול על יבנה, אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-11-2019
  • 12:23

נבחרת הדרום:

שוער: בן וולובלסקי (מכבי יפו)

שוערה של מכבי יפו נמצא בפתיחת עונה מצוינת כאשר לא ספג ב-6 משחקים מתחילת העונה, וגם מול אור יהודה שמר על רשת נקייה, השרה הרבה ביטחון וממשיך בהתקדמות שלו.

 

פתיחת עונה ענקית לבן בשוערה של יפו (מני בן ארי)

 

הגנה:

גיל קיין (מכבי יפו)

בלמה של מכבי יפו מוביל את החבורה הצעירה של יפו לצמרת הגבוהה. גיל ממש היה התחנה האחרונה ביפו מול אור יהודה עם הרבה מנהיגות, חוכמה ויכולת גבוהה. שאפו לבלם יפו שחוזר ליכולתו הטובה.

 

גיל קיין מראה שוב את היכולת הטובה שלו במדי יפו (אלעד ירקון)

 

אסי חקאק (מ.כ. אור יהודה)

התחנה האחרונה של אור יהודה העונה! מנהיג אמיתי ויחד עם חיים פונטורמולי, הם מייצרים קו הגנה מהטובים בליגה. אסי מנהיג אמיתי שמוביל את העולה החדשה לעונה מצוינת. 

 

עבדאללה טהא (שמשון כפר קאסם)

בלמה של כפר קאסם היה מצוין מול המוליכה מר"ג, בלם חזק עם חכמת משחק, שחקן גבוה שלקח כל כדור בראש ולא אשפר למובילה מר"ג לכבוש. התקפת הכח נחשבת לטובות בליגה ולעבדאללה מניות רבות בעצירתם. 

 

דוד יצחק (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

בלמה המצוין של חולון עצר את התקפת נורדיה ואת החלוץ אולי הטוב בליגה, יוסי אסייג. דוד משחק חזק, פיזי וללא פשרות בהגנה. הוא מצוין למן פתיחת העונה והרבה בזכותו חולון בחלק העליון של הטבלה.

 

קישור:

אופק יפרח (מכבי שעריים)

קשרה של שעריים מחזיק את מרכז המגרש של קבוצתו, שחקן מהרמות הגבוהות שהיה מספר אחד במשחק מול יבנה. מנהל את המשחק בצורה נהדרת והוביל את קבוצתו לניצחון קריטי ביבנה.

 

מוחא בדיר (אדומים אשדוד)

קשרה של האדומים נמצא ביכולת מצוינת מתחילת העונה, עושה סדר באמצע המגרש, מחלץ כדורים ומייצר מצבים מסוכנים לחבריו. מוחא כבש שער שהביא ניצחון לקבוצתו.

 

מוחא בדיר כובש שער בדרך לניצחון קבוצתו (מדיה האדומים)

 

יוסף טוואבה (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

מה תגידו על טוואבה? משנה מקום משנה יכולת? הגיע לחולון מיפו ומאז הוא פשוט הפך להיות כוכב הקבוצה. מול נורדיה הוא היה דומיננטי בחלק הקדמי, הטריד רבות את הגנת נורדיה וכבש שער שהביא שלוש נקודות לקבוצתו בדקה קריטית. יוסף ממשיך ביכולת הגבוהה שלו מאז שחזר לחלון.

 

התקפה:

רן בן שמעון (מכבי שעריים)

איזה חלוץ רן בן שמעון! כמה שערי ניצחון הוא הביא לקבוצתו!? רן נמצא בכושר נהדר והביא ניצחון ענק לקבוצתו בחוץ נגד יבנה. רן חלוץ בכיר בליגה, מטריד את הגנת היריבה, מייצר מצבים לחבריו והוא הסיבה לניצחון החשוב של קבוצתו. 

 

עידה ולובין הובילו את הבקעה לניצחון יקר (אלעד ירקון)

 

מאור עידה (הפועל בקעת הירדן)

חלוצה של בקעת הירדן, כבש את השער הראשון של קבוצתו, בישל שער נוסף והיה מצוין מול הרצליה. עידה הטריד את הגנת היריבה והיה פעיל מאד בהתקפות של הבקעה. 

 

מאור לובין (הפועל בקעת הירדן)

חלוצה של בקעת הירדן, כבש צמד ומעבר לזה היה מצוין במשחק. לובין פורח תחת אורי קרגולה שמוציא מהשחקן את מלוא יכולתו וכל הכבוד לו על כך. 

 

ויקטור גניש, מאמן המחזור של ליגה א' דרום (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: ויקטור גניש (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

רון קופרלי עשה ניצחון ענק עם קבוצתו על מכבי יבנה וחילץ אותה מהמקום האחרון, וכל הכבוד לו על ההכנה למשחק הסופר חשוב, אבל מעל כולם הרשים השבוע ויקטור גניש שבנה קבוצה נהדרת בחולון ועושה פתיחת עונה ענקית, השבוע הוא ניצח ובגדול לאחר שהשיג ניצחון חוץ ענק על נורדיה. שאפו!!

נבחרת המחזור ה-8 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורקי (אריאל 06-11-2019, 14:06)
    יש לנו קבוצת ליגת על ומאמן של קייטנת ילדים תעוררו בהנהלה אם לא תביאו מאמן ראוי לא נעלה
  2. חלמאות (טולי 06-11-2019, 17:38)
    קדוסי הבקיע צמד חלוץ גדול איך לא ניכלל בנבחרת המחזור ממש חלמאות לשמה
  3. כפר שלם (אנונימי 06-11-2019, 22:44)
    למספר 2 אני יסביר לך קדוסי שחקן ענק נתן צמד אם אורן יחזקאל או גיא וייס היו הסוכנים שלו אז הוא כל שבוע היה מופיע בנבחרת המחסור כמו חאקק ועוד שחקנים אחרים
  4. אני מאוכזב ממך אוהד (אוהד 06-11-2019, 23:16)
    איך קדוסי באמת לא מחזור בשחקן המחזור אני לא מאמין ראיתי מה הוא עשה אוהד רון אוהבים תמשיך לכתוב קדוסי
  5. למספר 2 (יוחנן 07-11-2019, 09:57)
    אוהד רון אין לו את הדברים האלו לאתר השני כן אבל אני תמיד הולך עם אוהד וגולר אחי אמין מכולםוח