סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 12

לקראת המחזור ה-12 שייפתח היום בליגה הלאומית, סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני מביא בפנינו את התחזית השבועית שלו לכל משחקי המחזור. המשחק המסקרן בין קטמון למכבי פ"ת, אום אל פאחם פוגשת את כפר קאסם, סכנין יוצאת ללוד ותהיה חייבת לחזור משם עם נקודות וגם ירון הוכנבוים פוגש את קבוצתו אשתקדף איתה פספס עלייה בדקה האחרונה של העונה!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-11-2019
  • 00:18

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

אנו במחזור ה-12 ובחבורת הצמרת נותרו 3 קבוצות. קטמון רצה חזק עם 7 ניצחונות רצופים ומצטרפת לראשל"צ ומכבי פ"ת בריצה לליגת העל.  אום אל פאחם כבר עם שני הפסדים רצופים לשתי קבוצות שמועמדות לעלייה ובעצם הרימה דגל לבן לאחר רצף הניצחונות שיצר חלומות על עלייה. בתחתית עפולה ואשקלון לא מצליחות להתרומם וכך בני לוד עם 8 הפסדים רצופים עדיין נשארת מעל הקו האדום!

 

הפועל פ"ת - הפועל ר"ג

הפועל פ"ת עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, פוגשת בביתה את הפועל ר"ג שצמודה לה בטבלה. לשתיים אותו מספר נקודות ואם הפועל פ"ת רוצה להתרחק מהתחתית, היא צריכה לנצל את הקהל הביתי לניצחון ושלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

בני לוד - בני סכנין

בני לוד עם יכולת ומאזן נקודות של ירידת ליגה. שמונה הפסדים רצופים ונראה שכלום לא עובד. סכנין בתקופה טובה, מהראן ראדי השתלט על העניינים ומציג יכולת נפלאה. סכנין חייבת לקחת במשחק הזה שלוש נקודות. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

שלומי דורה ינסה להוציא את עפולה מהבוץ (דני מלניצקי)

 

הפועל עפולה - הפועל ראשל"צ

הפועל עפולה מינו את שלומי דורה למאמן במקומו של עידן בר און. הקבוצה צברה מתחילת העונה רק 2 נקודות ואם לא תנצל את "אפקט המאמן החדש" אז צפויה לה עונת הישרדות קשה. ראשל"צ קבוצה טובה יותר אבל יש לה נטייה לנמנם במשחקי חוץ כאלה. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל רמה"ש - הפועל נוף הגליל

מפגש פיקנטי בין ירון הוכנבוים לקבוצתו בעונה שעברה איתה פספס עליית ליגה בדקה ה-97!  בין שתי הקבוצות מפרידה נקודה אחת ולדעתי הן די שוות ברמתן. משחק של תיקו. הניחוש שלי: תיקו.

 

הוכנבוים פוגש את האקסית למפגש פיקנט (בני ארדוב)

 

הפועל אשקלון - הפועל עכו

אשקלון עם 4 הפסדים רצופים שמתוכם שלושה משחקי בית רצופים! עכו בתקופה טובה, חביבאללה חזר אחרי פציעה והוסיף מהירות, שערים ובישולים. ניצחון באשקלון ויהיה לעכו תיאבון לפלייאוף עליון. הניחוש שלי: תיקו.

 

מכבי אחי נצרת - בית"ר ת"א/בת ים

אחי נצרת הפסידו הפסד אכזרי בדקה ה-90 לקטמון בחוץ. בית"ר ת"א הפסידו להפועל ר"ג בחוץ ועכשיו הם באים למשחק חוץ הרבה יותר קשה. אני לא רואה אותם חוזרים עם נקודות מעילוט. הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

משחק עם תפאורה נהדרת צפוי לנו בין אום אל פאחם לכפר קאסם 

 

הפועל אום אל פאחם - מ.ס כפר קאסם

כפר קאסם כבר במקום החמישי הרבה בזכות תומר קשטן שייצב את הקבוצה. אום אל פאחם עם שני הפסדים רצופים, איבדה גובה ונמצאת מרחק של שש נקודות מהמקום השני. זו ההזדמנות שלה לנצל את האצטדיון המלא ולחזור למאבקי העלייה. איבוד נקודות כאן ותהיה עונה נינוחה בליגה הלאומית ללא לחץ של עלייה או ירידה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

תומר קשטן הצליח לייצב את כפר קאסם (אמיר דבי)

 

הפועל קטמון - מכבי פ"ת

המשחק של המחזור! קרב צמרת בין שתי הקבוצות שמכוונות לעליית ליגה. לאחת מהן ייקטע הרצף של הניצחונות הרצופים. קטמון כבר עם 7! מכבי פ"ת עם 8! משחק של משולש. הכל יכול להיות אבל נראה שמכבי פ"ת פחות נאיבית ויודעת לקחת את הנקודות. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 12

הוסף תגובה
תגובות