העתיד לוט בערפל: 1-0 לטירה מול דבוריה

עם חרושת השמועות סביב מ.ס. דבוריה, היא אירחה את מ.ס. טירה, אולי למשחקה האחרון בליגה - לאחר פרסום הפוסט בו הודיעו על פירוק הקבוצה לאחר שחילוקי הדעות בין ההנהלה למועצת העיר לא הגיעו הבנות. יצחק צ'קולה כבש את שער הניצחון של טירה בדקה ה-35 שנצמדת לחבורת הצמרת. מה יהיה עתידה של דבוריה? ימים יגידו...

  • על ידי: עודד חסין
  • 09-11-2019
  • 13:11

על שלל בעיותיה, עזיבה של שחקני מפתח, הודעות של חלק מהשחקנים כי השבוע הם לא מתכוונים להגיע יותר לאימונים ואף ביקשו שחרור, ובנוסף הודיעה ההנהלה לראש המועצה שהיא מפסיקה פעילות ויותר לא תגיע לאימונים - איום שספק אם יצא לפועל וכנראה שהכוונה שלהם להפעיל לחץ על אנשי עסקים בכפר ויחד עם ראש המועצה שידאגו לקבוצה לתקציב ראוי כדי להתקיים. אירחה מ.ס. דבוריה את טירה שאצלה עסקים כרגיל, אומנם הקבוצה התחזקה בשני שחקנים מאוד איכותיים בדמותם של גדי מלסה ומתנאל טדסה, אבל בפועל ערב המחזור הקבוצה של חיים סירוטקין לא מצליחה להתרומם ולהיצמד לצמרת.

 

גדי מלסה מהווה חיזוק משמעותי לטירה (עודד חסין)

 

חיים סירוטקין מנצח ונדבק לחבורת הצמרת (עודד חסין)

 

שתי הקבוצות הציגו משחק כמעט נטול אירועים, טירה שיחקה כדורגל נאה לפרקים, אבל כששחקניה הגיעו לרחבת דבוריה הם לא היו מרוכזים. בדקה ה-35 כדור קרן הוגבה מצד שמאל של דבוריה היישר לראשו של יצחק צ'קולה שנגח באין מפריע וקבע 1-0 לטירה וקבע את תוצאת המשחק.

 


הכדור של צ'קולה חודר לרשת והוא רץ לחגוג! (עודד חסין) 

 

בחצי השני דבוריה שלטה ברוב דקות המשחק ונראה היה ששחקני טירה רוצים לשמור על התוצאה. דבוריה לחצו וניסו להשיג את שער השוויון, אבל לא הצליחו מול הגנת טירה ששלחה את שחקניה למתפרצות שלא הניבו עוד שערים.

 

לואיס זומה, חלוצה של טירה. צילום: עודד חסין

 

 

 

עאמר מנסור, הקטפן של טירה. צילום: עודד חסין.

 

מוחמד מחאגנה מטירה. (עודד חסין)


בסיום טירה מנצחת במשחק חלש מאוד את דבוריה שאומנם נמצאת בתחתית הטבלה, אבל אם הדברים שם יסתדרו בסופו של דבר, גם התוצאות הטובות תגענה. בעקבות הניצחון טירה עולה למקום הרביעי ומתקרת לדבוקת הצמרת.

יצחק צ'קולה חוגג את שער הניצחון של טירה מול דבוריה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צריך חבור טוב וגם חלוץ טוב אנחנו מצפים מהחלוצים שלנו החלמה מהרה (טירה עולה 09-11-2019, 15:26)
  2. גם לפני טבריה איימתם לא לעלות למגרש ושיחררתם שחקנים.. (אוהד עירוני טבריה 09-11-2019, 19:09)
    ועליתם למגרש כמו אריות..