לא עוצרת 0-2 לאיכסל מול קריית אתא

מוליכת הטבלה, הפועל איכסל אירחה את עירוני קריית אתא לקרב קצוות רגע לפני היציאה לפגרה, איךון אלימלך ועבדאללה עזאם דאגו לשלוח את איכסל בראש שקט לפגרה, ואילו את קריית אתא לעשות חושבים בצורה רצינית בפגרה. אלירן חודדה: "ניצחון חשוב לפני הפגרה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 09-11-2019
  • 18:04

כ-300 צופים הגיעו למשחק במסגרת המחזור ה-9 בליגה א׳ צפון בין הראשונה, הפועל איכסל, לבין האחרונה, עירוני קריית אתא. פתיחת המשחק התנהלה בשליטתה של איכסל שמציגה בהרכב את שחקן הרכש החדש ניר אברג׳יל.

 

ניר אברג'יל - בהחלט חיזוק נהדר לאיכסל (חגאג רחאל) 

 

בדקה ה-30 כדור קרן של איכסל בו אמיר לביא מוצא בתרגיל נהדר את אילון אלימלך שבועט וכובש, 0-1 לאיכסל.

 

שער יפה של אילון אלימלך (חגאג רחאל)

 

לאחר השער, קריית אתא ניסתה לתקוף ללא סכנה ממשית על שערה של איכסל. בדקה ה-35 ראינו פריצה של עבדאללה עזאם שמוצא את אמיר לביא שבועט מ-20 מטר אך הכדור הולך סמוך לקורה. חמש דקות לסיום המחצית, איברהים מוברשהם, שחקנה של קריית אתא בועט כדור אדיר ממרחק של 40 מטר שנעצר רק במשקוף השער של אמל חאיק. המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון 0-1 לאיכסל.

 

יוחאי כהן לא מצליח להוציא את קבוצתו מהמקום האחרון (חגאג רחאל)

 

המחצית השנייה הייתה בשליטה של איכסל ששלטה בנעשה במגרש בצורה מוחלטת. בדקה ה-60, ניר אברג׳יל מוצא בכדור חכם את תימור אביטן שבאחד על אחד מול השוער בועט לעבר השער, שוערה של קריית אתא הודף את הכדור אך על הריבאונד משתלט עבדאללה עזאם שכובש וקובע 0-2 לאיכסל.

 

תימור אביטן מחמיץ מול השוער ועבדאללה עזאם חוגג את השער השני של איכסל (חגאג רחאל)

 

20 דקות לסיום המשחק, אילון אלימלך בפס נהדר משאיר את תימור אביטן מול השוער אך אחרון מפספס הזדמנות נהדרת לעלות על הלוח התוצאות והתוצאה נשארת בעינה. עד סיום המשחק איכסל הגיעה לעוד כמה מצבים, אותם לא השכילה לכבוש ובסיום 0-2 לאיכסל ששומרת על הפסגה לפני היציאה לפגרה. קריית אתא? מסובכת מאוד בתחתית כשהיא במקום האחרון עם 4 נקודות בלבד!

 

מיכה כהן וקריית אתא מסובכים מאוד (חגאג רחאל)

 

אלירן חודדה יכול לצאת לפגרה עם חיוך (חגאג רחאל)


תגובתו של אלירן חודדה, מאמנה של איכסל בסיום המשחק: ״זה היה משחק שהיה חשוב לנו לנצח אותו לפני הפגרה, כדי לשמור על המומנטום החיובי שלנו. ננוח בפגרה, ננקה את הראש ונחזור להתאמן קשה לקראת המשך הליגה״.

שחקני איכסל חוגגים ניצחון מול קריית אתא (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאיכסל (אוהד כדורגל 10-11-2019, 01:42)
    האים אתם בונים איצטדיון כדורגל חדש אים כן מתי יהיה מוכן
  2. חובות (עלי 10-11-2019, 12:55)
    למה אתם לא מספרים על החובות שלהם . על בוררות שלהם .