גבעה עולה

מ.כ גבעת שמואל גברה בשישי 2:4 על הפועל רמת ישראל וחלפה מעליה בטבלה.רן מורחי בלט עם צמד,נתי סדקה ואייל זדה השלימו את מסכת הכיבושים.שערים של שי כהן ויניב יוסף לא ממש עזרו לרמת ישראל שמתרחקת כבר 8 נקודות מהפסגה.

  • על ידי: ארז קאופמן
  • 29-11-2010
  • 23:00

במזג אוויר שרבי ובמגרש די רעוע,אירחה בשישי מ.כ גבעת שמואל את הפועל רמת ישראל למפגש בין שתי קבוצות שרצו להתקרב כמה שאפשר לצמרת הגבוהה.
המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה השלישית עלתה גבעת שמואל ליתרון כשרן מורחי הפגיז מ 29 מטרים טיל שזיתוני שוער רמת ישראל הצליח רק ללטף בדרך לרשת,0:1 למקומיים.

 

אסף בן גודי(באדום)מנסה לעבור את שגיא יוסיפון מגבעת שמואל.(צילום:אמיר דבי)


רמת ישראל ניסתה להגיב ובדקה העשירית יניב יוסף ניסה להקשית צ'יפ מעל ציגלמן שוער גבעת שמואל אך הכדור חמק החוצה.
ארז מלאכי ואסף בן גודי המשיכו לטווח מרחוק אך שוער גבעת שמואל היה דרוך ועירני.

 

תומר זבלי(באדום)מנסה להקדים את רועי בן לולו מגבעת שמואל.(צילום:אמיר דבי)

 

לירון שהרבני מנסה לקבל כדור,רועי בן לולו לוחץ עליו.(צילום:אמיר דבי)


בדקה ה-19 בניגוד למתרחש במגרש,זכתה גבעת שמואל לכדור חופשי מ 20 מטרים ונתי סדקה באומנתיות סובב לחיבורים ופנימה,0:2 לגבעת שמואל.

 

סדקה(מספר 10)וגבעת שמואל חוגגים את השני.(צילום:אמיר דבי)


בדקה ה-33 ולאדי בראילקו המקומי הורחק ע"י השופט אבירם מטמון באדום לאחר שפלט לעברו מספר מילים מיותרות ואף התעמת איתו באופן פיזי.

 

בראילקו רואה את האדום.(צילום:אמיר דבי)


רמת ישראל ניסתה לנצל את יתרונה המספרי והחלה ללחוץ על המקומיים אך בדקה ה-61 יצאה גבעת שמואל למתפרצת מהירה בסיומה אייל זדה מפגיז מ 18 מטרים כדור שהולך לפינה הימנית ופנימה,0:3.
בדקה ה-67 רמת ישראל חזרה למשחק כששי כהן בעט ברגל שמאל כדור חופשי מ 18 מטרים שהולך שטוח ופנימה,1:3.

 

אייל זדה לא מתרגש מארז מלאכי.(צילום:אמיר דבי)


שלוש דקות חולפות ושוב זה קורה,רמת ישראל לוחצת,מאבדת כדור וגבעת שמואל יוצאת למתפרצת בסיומה רן מורחי מפגיז מ 25 מטרים כדור שננעץ ברשת העליונה,צמד לחלוץ גבעת שמואל ו 1:4.
שתי דקות לסיום רמת ישראל רק המתיקה את הגלולה המרה כששי כהן מצא בכדור עומק את יניב יוסף שהקפיץ מעל ציגלמן פנימה,2:4 בסיום לגבעת שמואל שמתקרבת לצמרת הגבוהה ומרחיקה ממנה באופן משמעותי את רמת ישראל.

 

ראובן כץ מאמן גבעת שמואל מתוח.(צילום:אמיר דבי)


שי כהן מאמן שחקן רמת ישראל אמר בסיום:"היה משחק שקול,לא השכלנו להתמודד עם חלוצי גבעת שמואל כראוי,בשבוע הבא יחזרו לנו מספר פצועים וננסה לנצח את רואי חשבון ולחזור למאבקי הצמרת,שום דבר עדיין לא סגור".
 

שי כהן(מספר 21),"היה משחק שקול".(צילום:אמיר דבי)

הוסף תגובה
תגובות