"אנחנו דבקים במטרה אחת ויחידה - להישאר בליגה"

אדהם זועבי, מאמנה של אסי גלבוע הצליח כנגד כל הסיכויים וללא תקציב, לבנות קבוצה ראויה לליגה א' צפון, ולמרות הפתיחה הלא מוצלחת הם הצליחו לצבור נקודות. כשכעת היא במקום ה-11 בטבלה עם תשע נקודות ועם רצון גדול להתקדם כמה שיותר בטבלה, ולהבטיח הישארות מוקדמת. בראיון לאתר 'גולר' מדבר זועבי על היכולת של קבוצתו, ועל העבודה המנטלית שהיא מקדיש לשחקנים כשפנים קדימה למכבי צור שלום

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 23-11-2019
  • 09:01

כנגד כל התחזיות והסיכויים נבנתה העונה באסי גלבוע קבוצה ראוי עם תלכיד שחקנים צעיר בשילוב כמה שחקנים מנוסים. עד המחזור השישי אסי גלבוע רשמה רק נקודה אחת כשכעת היא תופסת את המקום ה-11 עם תשע נקודות ועם רצון גדול להמשכיות שתוביל אותה למטרה העיקרית הישארות בליגה. המאמן המוביל אדהם זועבי מוביל את הקבוצה בהצלחה הרבה מעבר לכדורגל שאנו רואים על הדשא, ועושה שיחות מוטיבציה רבות עם השחקנים. באסי גלבוע אומנם אין כסף אבל יש הרבה חום ותמיכה והקבוצה נתנה העונה במה ללא מעט שחקנים, כשהפנים קדימה לבני ערערה מיד לאחר הפגרה. 

 

אדהם עשיתם ניצחון גדול על באקה, איך התחושה?

"היה משחק בקצב מאוד גבוה, באקה השתלטה יותר ולה היו יותר הזדמנויות. במחצית השנייה שיניתי מערך וסגנון משחק והחילוף שעשיתי יצא בינגו ושינה את המשחק. והבקענו גול מהיר באקה התחילה לתקוף ואנחנו שיחקנו על מתפרצות". 

 

מה אתם עושים כדי לרכז את השחקנים למרות המצב הכלכלי?

"זה תהליך שבו אני עושה הרבה שיחות עם השחקנים ואני מזכיר להם שזאת הבמה שלהם וההזדמנות, ומנגד מאיפה הם באו למה לא קיבלו הזדמנויות בקבוצות אחרות. נכון שמחוסר ברירה נתנו להם הזדמנות, אבל אנחנו לא קבוצה מפורקת שקיבלה תבוסות, הם מקבלים יחס מצוין וחם על סמך זה הקבוצה הצליחה, לא רק כדורגל על המגרש, הרבה שיחות אישיות ושיחות מוטיבציה כדי לפתור בעיות".

 

האם אסי גלבוע תצליח למרות הכל להישאר בליגה? (צילום: מאור אלקסלסי)

 

איך אתה מסכם את היכולת של קבוצתך עד כה?

"הפתענו את כולם אבל אני לא מופתע, יש לי סגל שחקנים טוב ואנחנו יכולים להפתיע יותר אבל גם ליפול, כי הקבוצה צעירה והם חסרי מנוח, פעם יכולת גבוהה בלתי מובנת ושבוע אחרי עלולה לבוא נפילה. זה הדבר היחיד שמפחיד אותי כל הזמן, עליות וירידות, ואנחנו מנסים לכפר על זה".

 

מה המטרה שלכם העונה?

"אנחנו דבקים במטרה אחת ויחידה והיא להישאר בליגה, זה יהיה קשה ונתמודד עד הסוף. אם נישאר בליגה זה נס ספורטיבי ואפילו היסטורי, אף אחד לא נתן לנו סיכוי לעשות נקודה, היינו עד מחזור שישי עם נקודה אחת ועכשיו אנחנו עם 9 נקודות וזה מדהים".

 

מה לקחת מהניצחון להמשך הדרך?

"הניצחון עשה אווירה טובה לקבוצה, פתאום לשחקנים יש הרבה יותר ביטחון ואני מאמין שהניצחון יחזיר יותר אוהדים, דבר שלא היה הרבה שנים. באופן ספציפי אני שמח שכמה שחקנים מצליחים כמו שאדי כבאה בן 18 שבא מבאקה וכבש נגדם, הוא שחקן כישרוני מאוד. תומר שריקי חלוץ ותיק ומגד עבדו עם גול ראשון, חשוב שסולטאן זועבי יהיה בעניינים וייקח את הקבוצה בידיים".

אדהם זועבי רוצה להשאיר את אסי גלבוע בליגה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות