"אני שמח שעד כה אנחנו עומדים במטרות שלנו"

כך אמר ניב סידי, מאמנה של הפועל מרמורק שתופסת את המקום הראשון לאחר עשרה מחזורי ליגה. בשישי הקרוב מרמורק תארח את הכח ר"ג: "משחק בין שתי קבוצות מוכשרות שתגענה לנצח". על המאבק בצמרת: "בשלב הזה של העונה אנחנו רוצים להמשיך ולנצח כמה שיותר בשביל שנוכל לעמוד במטרות שלנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-11-2019
  • 19:53

הפועל מרמורק ירדה בסיום העונה שעברה מהליגה הלאומית לליגה א' דרום, אך זה לא שבר את האצולה מרחובות שבנתה קבוצה נהדרת במטרה אחת ברורה - לחזור לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בלבד. מי שמנצח על המקהלה הוא ניב סידי, מאמן הקבוצה שעד כה עומדת במטרות שהציבה לעצמה שהיא במקום הראשון לאחר 10 מחזורים.

 

ניב, לאחר עשרה מחזורים אתם במקום הראשון. איך אתה מסכם את פתיחת העונה?
"פתיחת עונה אינטנסיבית עם הגרלה לא פשוטה ואני שמח שלפחות מבחינת תוצאות אנחנו עומדים כרגע במטרות שלנו, אם זה בגביע המדינה וכמובן שגם בליגה".

מה אתה חושב על הליגה? ציפית שהליגה תהיה ככה צמודה?
"האמת שדי צפיתי שהליגה תהיה צמודה בשלב הזה של העונה. יש קבוצות חזקות עם מאמנים טובים, מגרשים קשים ואני באמת יכול להגיד שאחרי כמעט סיבוב שלם אין אף משחק קל בליגה הזאת".

 

ניב סידי, יסיים את העונה במקום הראשון (יוסי סוריק)

 

זה נראה שאתם וכפר שלם ראש בראש... אתה חושב שזה יישאר עד הסוף ככה? או שתהיינה עוד קבוצות במאבק?
"כרגע זה לא רק אנחנו וכפר שלם וככה אני גם חושב שזה יימשך, לפחות בתקופה הקרובה. בשלב הזה של העונה אנחנו רוצים להמשיך ולנצח כמה שיותר בשביל שנוכל לעמוד במטרות שלנו ואנחנו פחות מסתכלים על שאר הקבוצות".

השבוע תארחו את הכח ר"ג, קבוצה שמפתיעה מאוד מאז פתיחת העונה... ספר לנו מה צפוי?
"משחק צמרת מעניין בין שתי קבוצות מוכשרות שמגיעות במטרה לנצח את המשחק ולהמשיך לצבור נקודות".

ניב סידי נמצא במקום הראשון לאחר 10 מחזורים (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין שיטה אין יכולת ואין נשמה (הכל בלוף 29-11-2019, 15:41)
    אחרי התיקו היום מורגש שטום מדהלה ובורלה זו טעות היה לשחרר אותם היה לא נחמד לראות את המשחק היום והכי מוזר זה לשחק בלי חלוץ
  2. טמטום (הוגה דעות 29-11-2019, 16:12)
    לשחרר שחקנים כמו מדהלה וביחוד בורלא שהוא שחקן מעל לליגה מעיד על טמטום מוחלט במערכת וראינו את זה כבר היום.לא מסוגלים להתגבר על 10 שחקנים שעשו למרמורק בית ספר יסודי ורק בנס לא ניצחו.מרמורק מתחילה במסע אל עבר התחתית.חבל מאוד