עירוני טבריה יוצאת לכפר כנא

אחרי פגרה בת שבועיים תחזור עירוני טבריה לשחק אצל השכנה הפועל כפר כנא - קבוצה חזקה מאוד עם סגל מאוד איכותי. מוריס אוזן אמר לקראת המשחק: "התחברנו והתגבשנו במהלך הפגרה וכולי תקווה שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאה טובות". יו"ר הקבוצה, ירון דוד אמר: "יש לנו סגל איכותי מאוד שמשתווה לכל קבוצה שנמצאת בצמרת"

  • על ידי: עודד חסין
  • 29-11-2019
  • 09:01

טבריה שבמהלך הפגרה התחזקה בשלושה שחקנים, מיקי יזו, עפיף נזאל ושאקר שאקר. טבריה חייבת עד סיום הסיבוב לצבור מספיק נקודות כדי שיהיה קצת אוויר ממאבקי התחתית אותם היא למדה על בשרה העונה שעברה.

 

מוריס אוזן מקווה לראות תוצאות טובות יותר (עודד חסין)

 

מוריס אוזן מאמן הקבוצה נשמע מרוצה מהסגל ומגיבוש הקבוצה בפגרה שהייתה ואמר: "ערכנו כמה שינויים שאני מאמין שיוסיפו וישדרגו אותנו. צירפנו את עפיף, מיקי וסאקר ושוחררו מספר שחקנים. אני מרוצה מהסגל שיש לי, עבדנו קשה, התחברנו והתגבשנו במהלך הפגרה וכולי תקווה שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאה טובות".

 

עוד הוסיף אוזן: "הליגה השנה חלשה משנים קודמות, אך עדיין יש לנו ליגה מעניינת ומרתקת שמייצרת המון צבע ועניין, גם בצמרת וגם בתחתית".

 

 

ירון דוד, האיש החזק בטבריה. "יש לנו סגל איכותי". צילום: עודד חסין.

 

יו"ר הקבוצה ירון דוד גם נשמע מרוצה מהסגל שחוזק ואמר: "במהלך הפגרה ערכנו מספר שינויים בסגל לפי בקשתו של מוריס. אני מאוד מקווה שמעכשיו קצב צבירת הנקודות יעלה ונסיים את הסיבוב הראשון עם כמה שיותר נקודות וכמה שפחות קרוב לתחתית בטבלה".


עוד אמר ירון דוד: "אני לא מתבייש לומר שיש לנו סגל איכותי מאוד שמשתווה לכל קבוצה שנמצאת בצמרת, אבל אנחנו מעכשיו נסתכל רק על עצמנו ונגיע לכל משחק לקחת נקודות".
 

עירוני טבריה יוצאת למשחק חוץ לא פשוט בכפר כנא (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות