כשלא כובשים: 0:1 קריטי לרובי שפירא על איכסל

הקבוצה של חודדה רצתה להגדיל את הפער ל-8 נקודות בפסגה, אך מנגד הגיעה רובי שפירא הנחושה, הצליחה לנצל את חוסר הריכוז של יריבתה בהתקפה בשביל לנצח את המשחק ולצמק את הפער בצמרת לשתי נקודות בלבד. קוטר קיבל תיאבון: "נתמודד עד הסוף"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-11-2019
  • 14:49
משחק העונה בליגה א' צפון הבטיח רבות וגם קיים. הפועל איכסל הגיעה ממרומי המקום הראשון למפגש מול הקבוצה שממוקמת מקום אחד מתחתיה עם חמש נקודות פחות, כאשר שתי הקבוצות הבינו שמדובר בצומת דרכים עבורן.
 

לאחר עשר דקות של גישושים, המשחק התחיל לקבל קצב וטימור אביטן קיבל את ההזדמנות הראשונה כאשר ניסיון בעיטה שלו מ-7 מטרים פגע בבלמה של שפירא והכדור יצא לקרן.

 
מכאן החלו חמש דקות של בליץ של איכסל כאשר הכדורים השרקו ליד השער של רובי שפירא שנראתה חסרת אונים, אבל בכל זאת הצליחה להינצל ולוח התוצאות עדיין הראה על 0:0.

בדקה ה-22 המשחק החל להתחמם וגם להידרדר מעט, כאשר מספר עבירות מכוערות מצד שתי הקבוצות במרכז המגרש הסתיימו עם עבירה קשה של שלומי מראד שגם ראה את הכרטיס הצהוב, מה שקצת הרגיע את הרוחות בין שני המועדונים.
 
 
איתי מורנו, כבש שער ניצחון ענק לטובת קבוצתו. צילום: מאור אלקסלסי

בדקה ה-27 גיל חדד קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה ונגח מ-7 מטרים, אך שוער איכסל קלט בקלילות.

ארבע דקות חלפו ואז הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של איכסל כאשר כדור רוחב מושלם כמעט ופגש את רגלו של אברג’יל, שגלש ופספס את הכדור בסנטימטרים ספורים.

המחצית השנייה נפתחה דווקא עם ההזדמנות הטובה ביותר של רובי שפירא כאשר בדקה ה-52 שלומי מראד הרים כדור חופשי מדויק לרחבה, אמיל חייק סיפק הצלה נהדרת מרגליו של שביקה שבעט חזק מ-5 מטרים היישר לגופו של השוער.

חמש דקות חלפו וטימור אביטן קיבל הזדמנות מעולה מן העבר השני כשפגש באחד על אחד את השוער, אבל החמיץ ממצב קורץ ואפשר לרשום עוד החמצה גדולה של איכסל, בנוסף לאין ספור החמצות שלה במהלך המשחק.

בדקה ה-64 נשבר הקרח כאשר קיבלנו המחשה אמיתית למשפט האלמותי "כשלא כובשים - סופגים". איכסל מצד אחד פגשה את הקורה, כאשר מן העבר השני מתפרצת קטלנית של רובי שפירא הסתיימה ברגליו של איתי מורנו שמ-7 מטרים כבש בקלילות והעלה את קבוצתו ליתרון.
 
בדקה ה-72 איכסל כמעט איזנה את התוצאה כאשר כדור שספק הוגבה לתוך הרחבה הלך לכיוון המסגרת שם המתין שבקה שהצליח להציל מהקו ולהרחיק את הסכנה.
 
4 דקות לסיום אמיר לביא היה יכול לאזן את התוצאה אבל ניסיון הבעיטה שלו מקצה הרחבה חלף ממש סמוך לקורה.
 
המאמן המנצח עודד קוטר אמר בסיום: "השאיפה שלנו זה להיות למעלה כל הזמן ולנסות לעלות ליגה, אנחנו רק במחזור העשירי ובאמת שאני שמח על הניצחון הזה, אבל הדרך עוד ארוכה וצריך להמשיך הלאה. אני מרגיש שיש פה קבוצה טובה וחזקה. נתמודד עד הסוף".

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה יופי של ניצחון (אריה 29-11-2019, 14:51)
    הלוואי ורובי יעלו
  2. היה אחלה משחק (רובי ללאומית 29-11-2019, 16:24)
    התוצאה לא משקפת, איכסל יותר טובה כרגע, אבל את מי זה מעניין ניצחנו ונקווה שנמשיך לנצח עד הסוף המקום שלנו בלאומית זה יהיה תחילת הסוף של יואב כץ בהפועל וזו המטרה האמיתית
  3. איכסה (פלוני 29-11-2019, 18:17)
    איך השחקנים של איכסאל עוד משחקים ללא כסף. איך ?
  4. היה אחלה משחק. היה שידור. כל הכבוד לרובי (משה 29-11-2019, 20:51)
  5. ניהול (ניהול 30-11-2019, 09:32)
    עודד מיקי והצוות עובדים בשקט לאט לאט ובטוח
  6. אוהד (אכסאל 30-11-2019, 20:19)
    יש כסף באיכסאל גם כסף עליה אנחנו עובדים בשקט