מכבי טמרה מנצחת את הפועל הרצליה 2-0

המחזור העשירי בליגה א' צפון הפגיש את הפועל הרצליה עם מכבי טמרה. טמרה הציגה יכולת טובה לאורך כל המשחק, וצמד שערים של מצטיין המשחק לירון אלימלך, הביא ניצחון גדול ושלוש נקודות חשובות לקבוצתו. לירון אלימלך: "ניצחון גדול שלנו במשחק חוץ קשה מאוד מול קבוצה צעירה ומאומנת"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 30-11-2019
  • 13:35

המחזור העשירי בליגה א' צפון הפגיש את הפועל הרצליה המארחת עם מכבי טמרה. טמרה תופסת את המקום השישי בטבלה עם 14 נקודות ומגיעה למשחק אחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון. הרצליה מנגד, במקום העשירי עם עשר נקודות, ומגיעה למשחק אחרי ניצחון על באקה אל גרבייה.

 

המשחק נפתח בצורה שקולה, הרצליה הניעה כדור ושתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה, אך כדור ארוך של מחמוד עאבס בדקה ה-41 השאיר את לירון אלימלך במצב של אחד על אחד מול שוער הרצליה, והחלוץ שלח את הקבוצות להפסקת המחצית כשטמרה ביתרון של 1-0.  

טמרה המשיכה לתקוף במחצית השנייה כשבדקה ה-71 פריצה מצוינת מהאגף של מגנה הימני של טמרה שמוסר כדור רוחב ללירון אלימלך, האחרון סוגר צמד וקובע את תוצאת המשחק. 2-0 חשוב מאוד לטמרה בסיום.

 

מכבי טמרה תנסה להמשיך את המומנטום החיובי במחזור הבא מול קריית אתא, ואילו הפועל הרצליה תנסה לרשום ניצחון על מ.ס דבוריה.

 

צמד שערים של מצטיין המשחק לירון אלימלך הביא נקודות חשובות לקבוצתו (חגאג ראחל)

 

בסיום המשחק שאלנו את מצטיין המשחק, לירון אלימלך, מספר שאלות. לירון, איך התחושה לסיים את המשחק עם ניצחון וצמד שערים? 

"ניצחון גדול שלנו במשחק חוץ קשה מול קבוצה צעירה ומאומנת. מהבחינה האישית חזרתי לפני יומיים לקבוצה, שמתי את הכל מאחוריי וכמובן שעל המגרש נתתי את ה-100% שלי ואני שמח מאוד על הניצחון. כל הכבוד לכולם על משחק הלחימה".

איך התכוננתם להפועל הרצליה?

"איימן העמיד אותנו מושלם טקטית. שחקנים חיפו אחד על השני גם שיש הרבה שחקנים שלא בשיא הכושר שלהם. עבדנו כמו קבוצה מחוברת למרות כל הקשיים שעברנו בתקופה האחרונה".

איך אתה מסכם את המשחק?

"הרצליה החזיקו יותר בכדור אבל אנחנו היינו יותר יעילים. הספיקו לנו כמה התקפות טובות כדי לסיים את המשחק בשני שערים. יצאנו עם שלוש נקודות במשחק חוץ חשוב מאוד".

לירון אלימלך נשאר בטמרה ומביא נקודות חשובות לקבוצתו (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות