שוב תבוסה למכבי פרדס כץ: הפעם מול רמת ישראל

קבוצתו של רוני יצחק שהוקמה לפני 7 שנים, פתחה את העונה גרוע כשהיא לא מפסיקה לספוג תבוסות שבוע אחר שבוע. ההפסד הגדול ביותר היה מול מול אור יהודה כשפרדס כץ חוטפת הפסד כואב של 22-1! השבוע פרדס כץ המשיכה ביכולת הגרועה כשהפעם היא מפסידה 20-1 לרמת ישראל. אז מה יהיה הסוף עם מכבי פרדס כץ???

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 02-12-2019
  • 09:06

מכבי פרדס כץ הוקמה לפני 7 שנים על ידי רוני יצחק שפתח את הקבוצה לטובת ילדי השכונה, כדי שלא ילכו לרחובות ויתדרדרו לפשע ואף הביא שני שחקנים אוטיסטים לקבוצה. הקבוצה נבנתה על ידי שחקנים מקומיים שומרי דת ומסורת שלפני כל משחק מניחים תפילין ומברכים שהכול נהיה בדברו.

 

רוני יצחק, לא כך הוא ראה את חזונו...

 

בשנים הראשונות הקבוצה שיחקה במגרש בגבעת שמואל וגילתה יכולת סבירה והשיגה תוצאות טובות וניצחונות, שכל שחקן משלם מכיסו הפרטי כדי לשחק בקבוצה ואין תקציב משום גורם, העירייה מתחמקת ולא רוצה לעזור במגרש בשכונה. לאחר שנים שחקנים עזבו בגלל מצב כלכלי ובגלל שעברו לשחק במושב מצליח, הפסיקו להתאמן, אין כדורים, היו מקרים שלא היה כסף למגרש והקבוצה לא הופיעה למשחקים וקיבלה הפסד טכני. 

 

כל שבוע הקבוצה מקבלת תבוסות כשהשיא היה 22-1 מול אור יהודה ובתשעה משחקים ספגה הקבוצה 129 שערים (ממוצע של 13 ספיגות למשחק), שלא נדבר שאין מי שיכבוש והקבוצה כבשה רק 4 שערים.

 

שוערה של פרדס כץ, לא מפסיק לספוג.. אך האם הוא אשם?

 

בשנות השמונים הייתה קיימת קבוצת בית"ר פרדס כץ ששיחקה בליגה ד ועשתה היסטוריה שהגיעה לשמינית גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב. בעקבות כך רוני יצחק רצה לשחזר את הקבוצה ההיא, אבל כמו שהמצב נראה זה לא נראה באופק. האם הקבוצה תשרוד ותפתח את העונה הבאה? 

 

הקבוצה ממוקמת במקום האחרון ללא שום נקודת זכות והשבוע פגשה מכבי פרדס כץ את המוליכה הפועל רמת ישראל והובסה בתוצאה 1-20, כאשר בן דיין כובש לבדו 13 שערים ויניב אבדר מוסיף עוד שישייה! 

 

רמת ישראל מביסה את פרדס כץ

 

כמו שזה נראה עכשיו, הקבוצה תשבור את שיא הגינס בספיגת שערים והגיע הזמן שההתאחדות יעשו סוף לקבוצות כאלו שמורידות את הערך במשחק הכדורגל ומורידות את רמת השחקנים!

מכבי פרדס כץ חוטפת תבוסות שבוע אחר שבוע

הוסף תגובה
תגובות
  1. רוני המלך (אחד שמכיר 02-12-2019, 15:42)
    רוני עושה עבודת קודש איש דואג לילדים ומחנך אותם לדרכים טובות.איש ירא שמיים יישר כוח. אל תתייחס לתגובות שליליות.. אנשים צרי עין
  2. דווקא הפוך (דוד יוסף שבילי 02-12-2019, 16:13)
    בתור אחד שעוקב אחרי משחקיהם בכל מקום אשר הם משחקים אני מודה שלא ראיתי חוסר מזל כזה מעולם.למעשה פרדס כץ שולטת ללא עוררין יל יריבותיה ולא נותנת להם לנשום אבל החמצות משוועות בצד אחד הרבה מזל בצד השני וזאת התוצאה.מבחינת יכולת וכישרון פרדס כץ שווה מקום בליגה א לפחות ואם ימשיכו ככה ההנהלה שעושה לילות כימים עבור המועדון אז בוודאי שיהיו במקומם הטבעי במהרה.. תשמעו איפה קראתם את זה פעם ראשונה .עד שנת 2066 פרדס כץ עולה לליגת העל..הבטחה
  3. דוסים לא יודעים לשחק כדורגל (כריס 31-08-2021, 07:23)
    מגיע לכם הכל משמיים , דוסים גזענים לכו תניחו תפילין ותחתכו עורלות כדורגל זה לא בשבילכם וכדורגל זה גם בשבת , זאת הקבוצה שכל הליגה צוחקת עליה , זה לא קבוצה זה ישיבה שנראלי משחקים בה אחד לשני שם בביצים , אלוהים כנראה ממש שונא אותם אם הם מפסידים כמעט כל משחק 20-0 , לאחר מקרה הגזענות שקרה לי איתם שהגשתי עליו תלונה ועוד יטופל נקווה שיסגרו להם את הקבוצה