חלוקת נקודות: יפו ושמשון כפר קאסם נפרדו בתיקו 1-1

מכבי קביליו יפו אירחה את שמשון כפר קאסם למשחק מלא אמוציות. אור אילוז העלה את יפו ליתרון. בר גלילי הורחק והותיר את יפו בעשרה שחקנים, אך למרות זאת היה נדמה כי המשחק בידיים של יפו עד הדקה התשעים שבה איוב אבו סבית, ניצל את היתרון המספרי, כבש שער ומנע הפסד מקבוצתו. אבו סבית: "התשובה לקהל מקלל ואלים זה להשתיק אותם בשער ואני שמח שעשיתי את זה". איסמעיל סרסור: "אני שמח שבסוף הצלחנו להשוות את התוצאה, אני חושב שתיקו משקף את המשחק"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 01-12-2019
  • 14:13

קהל יפו בפתיחת המשחק (צילום: דדי ברק)

 

המחזור העשירי בליגה א' דרום הפגיש את מכבי "קביליו" יפו ושמשון כפר קאסם. קבוצתו של איציק ברוך מגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום הרביעי בטבלה עם 18 נקודות ואחרי ניצחון על מכבי הרצליה. מנגד קבוצתו של איסמעיל סרסור תופסת את המקום ה-10 בטבלה עם 11 נקודות ומגיעה למשחק אחרי ניצחון על בקעת הירדן. שתי הקבוצות הגיעו במומנטום טוב ועם רצון גדול לקחת שלוש נקודות חשובות להמשך דרכן בליגה. 

 

שחקני שמשון כפר קאסם בפתיחת המשחק (צילום: דדי ברק)

 

המשחק נפתח בקצב טוב ובצורה אגרסיבית מאוד מצד כפר קאסם. יפו פתחה חזק וטוב וזה התבטא בהחזקת כדור והנעת כדור טובה ומהירה. וכבר בדקה ה-13 אור אילוז העלה את קבוצתו ליתרון לאחר הנעת כדור מצוינת בה גילי קיין מוצא בצד שמאל את בילאס שעובר שני שחקנים ושולח לכדור עומק את גלעד עוזיאל שעובר שחקן חותך לאמצע, עוזיאל מוציא רוחב לאור אילוז על קו ה- 16 שבועט מושלם ימינה וקובע 0-1 ליפו. ככל שעבר הזמן יפו נכנסת טוב יותר וממשיכה בלחץ ואילו כפר קאסם ממשיכה לשחק חזק ואגרסיבי וזוכה ל-5 צהובים במחצית הראשונה והיתרון נשמר עד סיום המחצית הראשונה.  

 

שחקני הקבוצות בעוד מהלך במחצית הראשונה (צילום: דדי ברק)

 

לפתיחת מחצית השנייה כפר קאסם עלתה יותר נחושה אבל עדיין לא הגיעה בכלל לשערה של יפו. בדקה ה-60 הגיע המפנה במשחק, בר גלילי מקבל צהוב שני ומורחק בטעות גדולה של השופט ומשאיר את יפו ב-10 שחקנים וכפר קאסם משתלטת על המשחק.

 

למרות שנותרה בעשרה שחקנים, יפו ניסתה לשמור על היתרון (צילום: דדי ברק)

 

שחקני הקבוצות נלחמו על הכדור במטרה להגיע לשער היריבה (צילום: דדי ברק)

 

בדקה ה-90, קרן של כפר קאסם בה סיראז' נסאר מסובב את הכדור מעל בן וולובלסקי, שחקן כפר קאסם מחזיר את הכדור עם הראש לתוך תיבת חמש ואיוב אבו סבית מקרוב דוחק פנימה וקובע 1-1. 

לאחר שער השוויון, כפר קאסם יצאה למתפרצת נוספת ואמסיס בועט החוצה. בדקה ה-95 קרן אחרונה ליפו בה הכדור הורחק לכיוון ה-16, רוזליו בועט את הכדור שמגיע לנתי ארזואן שבועט מעל השער ורושם החמצה ענקית והזדמנות של יפו לנצח הולכת לאיבוד.

 

איוב אבו סבית כובש שער ומונע הפסד מקבוצתו (צילום: דדי ברק)

 

איוב אבו סבית כובש השער בתגובה: "היה משחק אגרסיבי עם אמוציות רק חבל שהקהל של יפו לקח את זה לפסים של קללות ואלימות מילולית שיכל היה לגלוש לאלימות פיזית. התשובה לקהל מקלל ואלים זה להשתיק אותם בשער ואני שמח שעשיתי את זה. חייב לציין שהקהל של יפו לא הפסיק לקלל אותי כל המשחק ובסוף המשחק חלק מהקהל שלהם אמרו לי כל הכבוד לך שהשתקת אותם בשער".

 

איסמעיל סרסור, "שמח שהצלחנו להשוות את התוצאה" (צילום: דדי ברק)

 

איסמעיל סרסור מאמן כפר קאסם בתגובה: "מהתחלה ידענו שמצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה. מחצית ראשונה פחות טובה, לא היינו מרוכזים ושיחקנו בלחץ. המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי, שלטנו בחצי שעה האחרונה אחרי הרחקה של שחקן יפו, הגענו להמון מצבים ואני שמח שבסוף הצלחנו להשוות את התוצאה. אני חושב שתיקו משקף את המשחק".

חלוקת נקודות שמשקפת את המשחק (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זאת נבלה וזאת טרפה (אזוריה 01-12-2019, 16:37)
    יפו יפחים פסולת אנושית יש קבוצה שלא רבתם איתה וד״ש מכפר שלם שעריים שמשון קריית גת ועוד רבים
  2. הוגן (מזרחי 17 01-12-2019, 16:43)
    לשם שינוי סיקור הוגן ומדויק עם התעלמות קלה מהפרובוקציות של מס' 9 מקאסם ומהיו"ר שלהם
  3. חוסר דיוק (אוהד יפו 01-12-2019, 16:44)
    למר לירן הכתב למה אתה לא מציין שאבו סבית שיחק התאבקות ולא כדורגל המשחק שלו היה פראי ביותר ויש לו עדיין טענות יפה צינתה שהאדום של גלילי היה מיותר
  4. כנס אזוריה (מיקי 01-12-2019, 17:38)
    אתם קבוצה מיותרת מעיירת קקה מיותרת .אתם וירטואליים .אין יורידו לך את הראש אתה תתפקד יותר טוב
  5. יפו קבוצה טובה עם קהל לא ספורטיבי (משקיף מהצד 01-12-2019, 18:07)
    הקהל של יפו חושב, שמלבד ניצחון בכל משחק הוא לא מוכן לקבל כל תוצאה. ספורט זה להיות ערוך ומוכן לקבל כל תוצאה ברוח ספורטיבית. הקהל היפואי מתרץ את התוצאה שלא מוצאת חן בעיניו בהאשמות כלפי הקבוצה היריבה וכלפי כל העולם. ממש חבל, חייבים להתבגר
  6. יפו (לנדו 02-12-2019, 07:42)
    יפו הפסידו בעונה שעברה לשמשון כפר קאסם 4:2 בבית והחמיצו את העלייה בפלייאוף. לא זכור לי שארע משהו חריג באותו משחק. כנראה שהקהל הפעם לא התחמם סתם אלא בגלל המשחק הברוטאלי של שחקני שמשון, התגובה האנמית של השופט, האיומים והטענות במחצית והכי גרוע השיפוט ההזוי במחצית השניה ששיאו בכרטיס אדום שלא היה ועזר משמשון להשוות. מכאן העצבים