נבחרת המחזור ה-10 בליגה א' דרום

המחזור ה-10 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו האדומים מנצחים את כפר שלם ומנצלים את התיקו בין הכח ר"ג ומרמורק כדי לצמצם מרווחים מהמובילה. בתחתית אזור, יבנה והרצליה סיימו בתיקו והרעו את מצבן של עירוני אשדוד ומכבי שעריים. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-12-2019
  • 13:22

שוער:

עזרא חנה (הפועל אזור)

שוערה הצעיר והמוכשר של אזור היה מצוין מול חולון, הראה הרבה ביטחון במשחק ועצר מספר שערים בטוחים שעזרו לקבוצתו להביא נקודה חשובה במאבקי התחתית. 

 

עזרא חנה עזר לקבוצתו להשיג נקודה חשובה (איתן ידגר)

 

הגנה:

גל ספיר (הפועל אזור)

איזה חיזוק מרשים עשו אזור. בלם ברמה גבוהה מאוד ביחס לליגה א'. גל עם ניהול משחק מצוין בחלק ההגנתי, כיוון את חבריו ואפשר להגיד שהוא הביא נקודה לקבוצתו. 

 

דור הלוי (מכבי הרצליה)

בלמה של הרצליה רק חזר לקבוצה וכבר במשחק הראשון מול יבנה בחוץ היה מהבולטים והביא נקודה חשובה לקבוצתו. דור בלם חזק, חכם עם ניסיון רב ורואים את זה במשחק ההגנה שלו. 

 

טל בנש (הכח ר"ג)

הבלם-מגן של הכח ר"ג היה מצוין במשחק מול מרמורק, ולמרות שהיו ב-10 שחקנים ברוב דקות המשחק טל היה במיטבו, חילץ כדורים, ניווט את משחק קבוצתו מאחור ובעיקר כיוון את חבריו לחלץ תיקו יוקרתי מול מרמורק המובילה.

 

קישור:

מוחה בדיר (אדומים אשדוד)

קשרה המצוין של האדומים נמצא בכל מקום במגרש, מחלץ כדורים, ומוציא להתקפות מעבר את חבריו, עוזר לחבריו בהתקפה ובישל למשה בן לולו את שער הניצחון. משחק גדול לקשרה של אשדוד.

 

אור אילוז, האס של יפו! (מני בן ארי)

 

אור אילוז (מכבי יפו)

ה"אס" של יפו העונה! כשהכדור אצלו ברגליים, רק דברים טובים קורים ליפו. שחקן עם טכניקה ברמה גבוהה ורק שימישך ככה ויפו יהנו ממנו הרבה העונה. אור משחק מתחת לחלוץ וכבש שער יפה וחשוב שהביא נקודה יוקרתית לקבוצתו.

 

מתן בית יעקב (מ.כ. אור יהודה)

מתן היה גדול ביום שישי נגד קרית גת. בישל שני שערים וכבש שער בעצמו, ומעבר לזה היה מעורב בכל התקפה של קבוצתו. יש לו כישרון גדול ברגליים ורואים את זה למן תחילת העונה. יש לציין גם את שלומי שקורי הצעיר שחילץ הרבה כדורים והיה בכל מקום במגרש. הלב והנשמה של אור יהודה.

 

אודי כהן (נורדיה ירושלים)

המנוע של נורדיה במרכז המגרש. רק הגיע לקבוצה וכבר הוביל אותה לניצחון חשוב, היה פעיל מאד במשחק ואיים על שער היריבה בכל הזדמנות ומכל מרחק, כאשר באחד הניסיונות הוא כבש שער מרהיב מכ-25 מטרים לחיבורים אלכסונית מהשער! שאפו!

 

כוכב המחזור! משה בן לולו (איתן ידגר)

 

התקפה:

משה בן לולו (אדומים אשדוד) - כוכב המחזור!

איזה חלוץ ענק משה בן לולו! שחקן חכם, עם שליטה מצוינת בכדור, טכני מאד ומסירות מפרגנות לחבריו שכמעט והביאו שערים נוספים לקבוצתו. בן לולו כבש שער נהדר לטובת קבוצתו והראה עליונות מול הגנת כפר שלם.

 

מאור עידה כבש שער ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב מול אשדוד (אלעד ירקון)

 

מאור עידה (הפועל בקעת הירדן)
חלוצה של בקעת הירדן היה מצוין מול אשדוד, כבש שער חשוב שהחזיר את הקבוצה למשחק שכמעט והיה אבוד מבחינתם. עידה היה מאד פעיל במשחק של קבוצתו ויצר הרבה מצבים לו ולחבריו. כמו כן יש לציין את עמית פרחי שנכנס מחליף ובישל צמד שערים ועזר לקבוצתו לנצח. 

 

שער שוויון יקר של איוב אבו סבית (דדי ברק)

 

איוב אבו סבית (שמשון כפר קאסם)

חלוצה הפיזי של כפר קאסם, הטריד רבות את הגנת יפו שממש לא הסתדרה עם הפיזיות שלו והמהירות שיש לו. איוב היה דומיננטי מאד במשחק וכבש שער שהביא נקודה יוקרתית לקבוצתו. 

 

מחליף השבוע: אביתר ברוכיאן (נורדיה ירושלים)

קשרה של נורדיה נכנס בדקה ה-75 לערך, במקום אחיו אבירם ברוכיאן, בתוצאה של 1-1. כבש שער ובישל שער נוסף. שאפו! על זה נאמר - זו לא כמות הדקות שלך אלא האיכות ומה אתה עושה עם הדקות...שאפו!

 

מאמן המחזור! חיים לוי (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: חיים לוי (אדומים אשדוד)

אומנם אורי קרגולה הראה יכולות גבוהות עם חילופים מצויינים שהביאו ניצחון לקבוצתו מבקעת הירדן על אשדוד, אבל מעל כולם הרשים השבוע מאמנה של האדומים שעשה ביה"ס למאמן הצעיר עומר פרץ וכפר שלם. מאמן גדול נמדד במשחקים גדולים וכנראה הניסיון הרב של חיים לוי עושה את ההבדל בין שני המאמנים. הכנה מצוינת למשחק הביאה את קבוצתו לניצחון יוקרתי על כפר שלם. שאפו!

נבחרת המחזור ה-10 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עם הצפון (טברייני 03-12-2019, 13:57)
    תעשו גם לצפון
  2. Fins comment (Eli chakimi 04-12-2019, 00:13)
    Asu,gam,latzafon!!!
  3. מה עם אביחי דהן? (הסגול 04-12-2019, 12:23)
    השוער שלנו? עזרא חנה בחור טוב,נגד מי שיחק והיה טוב? נגד מרמורק?נגד הכפר?