אופנת סגל

הפועל הוד השרון הייתה קרובה לסנסציה אך לבסוף נוצחה 3:2 ע"י מכבי יבנה בשורותיה בלט רפי סגל עם שני בישולים ללובין שכבש צמד כשגיא אבן משלים את החגיגה.אשד רע במשחק פנטסטי כבש צמד להוד השרון שלא הספיק.

  • על ידי: לירן דורף
  • 03-12-2010
  • 19:03

הפועל הוד השרון אירחה היום במגרש הביתי בנווה הדר את מכבי יבנה במה שהריח כמשחק עם ריח של הפתעה שלא הייתה רחוקה גם מלהתממש.
שתי הקבוצות עלו אל כר הדשא הזוועתי וכיבדו בדקת דומיה את 42 ההרוגים באסון הכרמל שהתרחש יום לפני.
 

מכבדים בדקת דומיה את נספי אסון הכרמל.(צילום:לירן דורף)

 

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה החמישית מצב נהדר ליבנה לעלות ל 1:0 כשרפי סגל העביר כדור רוחב מימין,מאור לובין בעט מ 14 מטרים טיל שטבנצ'יק הדף נהדר היישר לגיא אבן שכבש מקרוב אך רק כדי לראות את דגלה של הקוונית לירון וייס עולה באוויר בטענת נבדל.

 

גיא אבן(בלבן)כובש בפתיחה אך בנבדל.(צילום:לירן דורף)

 

לפעמים צריך רק מוט.הקוונית לירון וייס מאבדת את הדגל ונותרת רק עם המוט ביד.(צילום:לירן דורף)


בדקה השמינית מכה קשה להוד השרון כשבלמה מקס אוטמזגין מתח שריר ונאלץ לפנות את מקומו לבועז ברכה.
בדקה ה-12 קרן ליבנה כששי מור יוסף הרים כדור נפלא לאדיב שרעבי שמשבעה מטרים,בלתי מכוסה,נגח החוצה.

 

שרעבי נוגח החוצה מצב קורץ בפתיחה.(צילום:לירן דורף)


המשחק המשיך להיות קצבי ודו צדדי אך ההזדמנויות המשיכו ליפול בצידה של יבנה כשבדקה ה-17 עוד קרן של מור יוסף מוצאת הפעם את ראשו של רפי סגל שמארבעה מטרים מצליח לנגוח החוצה.
דקה חלפה ויבנה הייתה פשוט חייבת לעלות סוף סוף ליתרון כשמשה אזולאי מצא בכדור עומק נהדר את סגל שעוצר את הכדור היטב ומתשעה מטרים מול טבצ'ניק יורה מצד לצד כדור ששורק ליד הקורה וחומק החוצה.

 

רפי סגל(בלבן)במאבק עם אדיר בונקר מהוד השרון.(צילום:לירן דורף)


הקלישאה הידועה "כשלא כובשים סופגים",שוב שיחקה תפקיד ובדקה ה-21 מאור כהו מצא את אשד רע באגץ ימין,האחרון עבר בקלילות את ג'ניה קפלן ומזווית קשה מרחק 10 מטרים בעט לפינה הקרובה ופנימה,שער שגם לשוער והבה,חלק בו,0:1 מפתיע להוד השרון.

 

והבה רואה את הכדור של אשד רע ברשת.(צילום:לירן דורף)

 

שפיאן מגיע לחגוג עם אשד רע.(צילום:לירן דורף)


המארחת האטה את הקצב,ניסתה להחזיק ביתרון עד ההפסקה אך בדקה ה-33 ספגה את השוויון כשרפי סגל(המצטיין במגרש)פרץ בימין והוציא כדור רוחב ענק למאור לובין שלא נותר לו דבר אלא לגלגל משני מטרים פנימה,1:1.

 

לובין כובש את השוויון של יבנה.(צילום:לירן דורף)


יבנה קיבלה תאבון ובדקה ה-37 הפכה את הקערה על פיה כשמשה אזולאי בעט כדור חופשי מ 22 מטרים שהלך חזק ושטוח,טבצ'ניק הדף אך היישר לרגליו של גיא אבן שמארבעה מטרים בעט פנימה,2:1 ליבנה.

 

גיא אבן כובש את השני של יבנה.(צילום:לירן דורף)


על סף סיום המחצית הראשונה,עוד קרן ליבנה,שוב מור יוסף מרים והפעם היישר לראשו של רפי סגל שנוגח מחמישה מטרים כדור שכבר הכניע את טבצ'ניק אך לא את שובל צרפתי שהרחיק מקו השער.

 

אדיב שרעבי(בלבן)ומאור כהן מהוד השרון במאבק.(צילום:לירן דורף)


אל המחצית השנייה עלתה הוד השרון באמונה שאפשר לחזור למשחק ובדקה ה-50 היא גם הייתה קרובה לכך כשרע אשד שלח בכדור עומק את שחר משה שהתקדם ומ 12 מטרים מעט אלכסונית בעט היישר לידיו של והבה.
 

גיא אבן לא מתרגש מעדי אישטה.(צילום:לירן דורף)

 

יבנה ניסתה לגמור את המשחק ובהתקפת הנגד היא כמעט עשתה זאת כשמור יסוף מצא את שרעבי שהמשיך את הכדור לעברו של משה אזולאי שמ 12 מטרים אלכסונית בעט כדור חזק שטבצ'ניק הדף וישר השתלט על הריבאונד.

 

טבצ'ניק עוצר את הנסיון של אזולאי.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-57 הזדמנות ענקית להוד השרון להשוות כששחר משה ניצב בתוך הרחבה ובעט בין מספר שחקנים כדור שהלך למסגרת,והבה הדף נהדר ועל הריבאונד השתלט גל ברשן שהצליח בכשרון רב לבעוט משלושה מטרים מעל השער,טוב שוייס הקוונית עשתה עימו חסד והרימה את הדגל לנבדל.

 

אלי שפיאן מדגים לג'ניה קפלן שליטה בכדור.(צילום:לירן דורף)


הוד השרון ניסתה לתקוף אך הדקה ה-75 ספגה שוב כשרפי סגל פרץ באגף ימין,חדר בקלילות לרחבה והוציא כדור רוחב ממש בסמיכות לקו השער,הבלם גיא אפשטיין הרחיק מעט את הכדור אך היישר לעברו של מאור לובין שמחמישה מטרים לא התקשה לבעוט פנימה,3:1 ליבנה.

 

לובין כובש את השלישי של יבנה.(צילום:לירן דורף)


שתי דקות חלפו ויבנה כמעט ומביסה את יריבתה כשיא אבן מצא ברחבה בכדור עומק קצר את אדיב שרעבי שהמשיך בנגיעה מהאוויר אך טבצ'ניק היה במקום כדי להדוף ומשם הגנת המקומיים הרחיקה לקרן.

 

שחר משה מנסה מספרת,הוד השרון לא ביישה את עצמה.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-80 חזרה הוד השרון למשחק כשאשד רע הנהדר לקח כדור במרכז השדה,התקדם עימו טיפה ובעט כדור חזק מ 22 מטרים שהטעה את והבה,שינה כיוון וחדר פנימה,3:2.
ארבע דקות חלפו ואלי שפיאן המקומי בעט כדור מ 12 מטרים,והבה הדף לא טוב והיישר לראשו של שחר משה שנגח משני מטרים פנימה וקבע 3:3 אבל מה? שוב וייס הרימה את הדגל לנבדל(שדומה שהיה)ופסלה את השער.
 

מפגש המאורים,מאור לובין מנסה לעצור את מאור כהן.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-87 הייתה זכאית יבנה לבעיטת עונשין מ 11 מטרים לאחר שאדיר קרן הוכשל בבירור ברחבה ע"י ידין מלכה אך השופט ישראל שנקמן שהעביר עד אותה דקה את המשחק פנטסטי,סימן להמשיך.

 

ידין מלכה מכשיל את אדיר קרן,פנדל לא נשרק.(צילום:לירן דורף)


ממש בדקה ה-90 יכלה הוד השרון להשוות כשוהבה במשחק לא טוב,יצא גרוע לכדור שהוגבהה לרחבה,אלי שפיאן הקדימו אך נגח ברשלנות החוצה.

 

שפיאן מקדים את והבה אך לא כובש.(צילום:לירן דורף)


בסיום 3:2 לא קל ליבנה שממשיכה הלאה בגביע המדינה,כל המחמאות מגיעות להוד השרון ולמאמנה ערן דורון שהבטיח לפני המשחק שהקבוצה תתקוף ללא קשר לזהות היריבה ואכן עמד במילתו.

 

רפי סגל רודף אחרי גיא אפשטיין והכדור.(צילום:לירן דורף)


שפט(טוב),ישראל שנקמן בעזרת הקווניות לירון וייס והיבה ערגה לעיני 100 צופים בהוד השרון.

 

תמונות נוספות בגלרייה.

 

הוד השרון:טבצ'ניק 6,כהן 6(ברבי),אפשטיין 5(מלכה),אוטמזגין(ברכה 5.5),צרפתי 5.5,בונקר 6.5,אישטה 5,אשד רע 7,ברשן 5,שחר משה 5.5,שפיאן 5.

 

יבנה:והבה 4.5,קרן 5,קפלן 5,אדרי 5.5,אזולאי 5.5(פרג'פור),בן מויאל 5.5,שרעבי 6,אבן 6(גלאם),מור יוסף 5,סגל 7,לובין 6.5(אבחסרה).

 

קפלן מקדים את שפיאן.(צילום:לירן דורף)

 

הוסף תגובה
תגובות