שירי לי כינרת: 1:2 לטבריה על אסי גלבוע

שתי ה"אימפריות" הצפוניות, עם העבר המפואר בליגה והווה לוט בערפל, נפגשו למשחק סוער במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון שהסתיים בניצחון של הטבריינים. שאקר סאקר העלה את טבריה ליתרון, סולטאן זועבי צימק בפנדל ומתן ברמי שנכנס כמחליף קבע את תוצאת המשחק. טבריה לוקחת שלוש נקודות חשובות. מתן ברמי: "כיף גדול להיכנס כמחליף ולכבוש שער בכורה העונה, במיוחד כשזה שער ניצחון"

  • על ידי: עודד חסין
  • 07-12-2019
  • 08:32

הקהל שהגיע לצפות במפגש בין טבריה לאסי גלבוע (עודד חסין)

 

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (עודד חסין)

 

משחק עם הרבה חשיבות ויוקרה התקיים בין עירוני טבריה לאסי גלבוע. שתי הקבוצות שהיו ערב המחזור קרובות מאוד לקו האדום של הטבלה, סימנו את המשחק הזה כמטרה לקחת נקודות חשובות שיתנו להם הרבה חמצן ובריחה מהתחתית הבוערת. טבריה, שלא הפסידה מאז הגעתו של מוריס אוזן, רצתה להמשיך את אותו מומנטום, מנגד אסי גלבוע הגיעה למשחק אחרי שבמחזור האחרון היא הוציאה ארבעה כדורים מהרשת במשחק נגד ערערה.

 

שחקני אסי גלבוע בפתיחת המשחק (עודד חסין)

 

שחקני טבריה בפתיחת המשחק (עודד חסין)


המשחק נפתח בלחץ של טבריה שחיפשה שער מוקדם ולחצה את הגנת היריבה לשערו של אביב לוי שהגיע מדבוריה ונתן הצגה גדולה על קו השער כשהוא מציל את קבוצתו מתבוסה. למרות היכולת הטובה, בדקה ה-22 מסירה גאונית של אביאל גבאי מצאה את שאקר סאקר לבד מול אביב לוי והחלוץ לא התבלבל ובעט פנימה, 0:1 לטבריה.

 

שאקר סאקר מעלה את קבוצתו ליתרון ורץ לחגוג (עודד חסין)

 

בדקה ה-43 איבוד כדור במרכז השדה של טבריה הביא להתקפה מתפרצת של אסי גלבוע. עלי זועבי הרים בצורה חדה לרחבה, הכדור פגע בדרך בידו של איציק דנן והשופט עופר גרוספלד שהיה קרוב לאירוע, פסק על כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות אסי גלבוע. את הבעיטה לקח סולטן זועבי שקבע שוויון.

 

סולטאן זועבי כובש מהנקודה הלבנה (עודד חסין)


השער של הגלבוע הפיח רוח חיים בהתקפה שלהם, שהחלה ללחוץ את טבריה לשערה ורשמה הזדמנות נוספת לפני תום סיום המחצית הראשונה.

למרות זאת, ההפסקה עצרה לאסי את המומנטום ובמחצית השנייה רק טבריה הייתה על המגרש כשהיא לוחצת ללא הפסקה את שערו של לוי, כניסתו של מתן ברמי הכניסה הרבה מחץ והשילוב שלו של שאקר סאקר ואביאל גבאי לא נתן שקט להגנת הגלבוע.

 

טבריה שלטה במשחק וסיכנה את השער של אסי גלבוע (עודד חסין)


בדקה ה-85 הגיע שער הנצחון, שאקר סאקר עבר את בלם הגלבוע ובועט לעבר לוי, שהצליח לשלוח רגל ארוכה ולהדוף, רק שלרוע מזלו הכדור הגיע למתן ברמי שבעט מ-11 מטרים כדור שטוח לפינה ופנימה 1:2 לטבריה.

 

מתן ברמי, נכנס כמחליף וכובש שער ניצחון (עודד חסין)

 

טבריה יכולה הייתה להגדיל את היתרון אבל, ניסיונותיה לא צלחו, כשבסיום היא לוקחת שלוש נקודות יקרות שמעלות אותה במעלי טבלה עוד כמה מקומות.

 

קבוצתו של אדהם זועבי רושמת הפסד מאכזב לטבריה (עודד חסין)

 

קבוצתו של מוריס אוזן רושמת ניצחון חשוב להמשך הדרך (עודד חסין)

 

כובש שער הניצחון מתן ברמי אמר בסיום: "כיף גדול להיכנס כמחליף ולכבוש שער בכורה העונה, במיוחד כשזה שער ניצחון. הקבוצה היום הוכיחה כמה לב יש לה והיה מגיע לנו לנצח. נקווה להמשיך בדרך הזו".

שחקני טבריה חוגגים בסיום המשחק (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בכל משחק, גילה צועקת מהיציע תכניסו את הילד ( מתן ברמי ) והפעם זה השתלם. (אוהד עירוני טבריה 07-12-2019, 18:07)
    שוער אסי היה ביום גדול לקח 4 או 5 גולים בטוחים, ועוד 2 שערים נפסלו בטענת נבדל.
  2. אסי גלבוע קבוצה מצויינת מאומנת לא תרד ליגה (יוסי טוויל 08-12-2019, 00:29)
    בהתחלה חשבתי שאסי מפורקים, אבל נדהמתי לראות את הצעירים של אסי, קבוצה מאד,מאומנת, עומדת טוב על המגרש,תיקו היה משקף גם אסי הביכו את טבריה ושלטו במשחק, הניסיון של טבריה הכריע. כל הכבוד אסי גלבוע, שאפו ענק, וטבריה אנחנו נגיע לפליאוף העליון.