הפתעת המחזור: 1:1 בין זלפה לאיכסל

מוליכת הטבלה קיוותה לרשום ניצחון קליל - אך הופתעה בביתה. תימור אביטן העלה את איכסל ליתרון במחצית הראשונה, מוטי אוחיון איזן במחצית השנייה, והקבוצות נפרדו בשוויון. אלירן חודדה: "אי אפשר לנצח את כל המשחקים בעונה וגם תיקו זה בסדר, למרות שתמיד אנחנו שואפים לנצח", מוטי אוחיון: "ברוך השם אני שמח להמשיך לכבוש"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 07-12-2019
  • 10:36

מוליכת הטבלה הפועל איכסל אירחה את זלפה במשחק מסקרן לעיני 400 צופים באיכסל. קבוצתו של אלירן חודדה פתחה את המשחק בלחץ על זלפה כאשר בדקה ה-3 אמיר לביא הרים כדור חופשי לראשו של ניר אברג'ל שנוגח לידיו של שוער זלפה.

 

ניר אברג'ל במהלך מצוין מול טרס שלוקובסקי (חגאג ראחל)

 

איילון אלימלך במהלך מצוין מנסה להגיע לשער זלפה. עומר גרה קפטן זלפה מנסה לעצור אותו.  (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-10 ניר אברג'ל נשלח לאחד על אחד מול השוער, אך האחרון הדף את הכדור ומנהר הרחיק את הכדור מקו השער בגליץ'. חמש דקות חלפו והבליץ נמשך כאשר מוסא טראבין בפעולה התקפתית מצוינת בועט בסמוך לקורה.

 

ניר אברג'ל נשלח אחד על אחד מול שוער (חגאג ראחל) 

 

שוער איכסל, אמיל חאיכ, הודף את הכדור (חגאג ראחל)


בדקה ה-37 נרשמה סוף סוף פעולה התקפית ראשונה של זלפה. חמדה גאברין נכנס למרכז ובעט כדור שפגע בידו של הייתם דראושה, פנדל לזלפה! חמדה לא עמד בלחץ, בעט את הכדור למרכז השער ואמיל חאיק הצליח להדוף ברגלו. ביש מזל לזלפה! 

 

מוחמד ג'ברין במהלך מצוין. הפנדל היה פחות מוצלח... (חגאג ראחל)

 

וכפי שאומרת הקלישאה הידועה, אם לא כובשים - אתם כבר יודעים. חמש דקות חלפו מבעיטת הפנדל ובדקה ה-42 מוסא טראבין מוסר כדור עומק גדול לתימור אביטן שעובר את הבלם וכובש כמו חלוץ ענק, 0:1 לאיכסל.

 

תימור אביטן מעלה את איכסאל ליתרון 1-0 (חגאג ראחל)

 

שחקני איכסאל חוגגים את השער של תימור אביטן (חגאג ראחל)

 

במחצית השנייה ההתקפה המסוכנת הראשונה הייתה של זלפה כאשר סעיד דיאב מסיים מבצע מרשים עם בעיטה לקורה. בדקה ה-50 תימור אביטן קיבל הזדמנות נהדרת להכפיל את היתרון מתוך הרחבה, אך האחרון נגח מקרוב מחוץ למסגרת.

איכסל הורידה מעט את הרגל מהוודשה ובדקה ה-57 מוטי אוחיון היה האיש של זלפה כאשר הוא בעט כדור מ-20 מטרים שמחליק לחאיק מהידיים ונכנס 1:1 מדהים.

 

מוטי אוחיון כובש את שער השוויון (חגאג ראחל)


איכסל החלה ללחוץ על הדוושה ולחצה את זלפה לשערה. בדקה ה-68 ניר אברג'ל קיבל הזדמנות נהדרת כאשר מצא את עצמו ממשיך הגבהה טובה מ-5 מטרים, אך הכדור הלך היישר לידיו של השוער.

מכאן ועד לסיום, איכסל ניסתה בכל כוחה להשיג את הניצחון ושלחה את כל הארטילריה שלה למעלה, אך ללא הצלחה. בסיום 1:1 מדהים מבחינתה של זלפה שהשיגה נקודה יוקרתית. איכסל עדיין ראשונה - והיא צריכה להביט קדימה אל עבר המחזור הבא ולשכוח את המשחק הזה.

 

אלירן חודדה, ״הגענו למספיק מצבים כדי לנצח אבל לא היינו מרוכזים בפעולה האחרונה" (חגאג ראחל)

 

אלירן חודדה, מאמן איכסל, בתגובה: "פתחנו את המשחק בצורה מצוינת ויכולנו להכריע אותו בעשרים הדקות הראשונות, הגענו למספיק מצבים כדי לנצח אבל לא היינו מרוכזים בפעולה האחרונה. אי אפשר לנצח את כל המשחקים בעונה וגם תיקו זה בסדר, למרות שתמיד אנחנו שואפים לנצח".

 

מוטי אוחיון, כובש שער השיוויון לזכות בני זלפה: "עברנו משחק קשה מאוד נגד מוליכת הטבלה. נביל הכין אותנו כמו בכל שבוע, באנו והצגנו את המשחק שלנו ועשינו תוצאה נחמדה. ברוך השם אני שמח להמשיך לכבוש, רק שימשיך ככה. שתהיה שבת שלום".

איסאל וזלפה נפרדו בתיקו 1-1 (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחמאות למאמן של זלפה (צופה מהצד 07-12-2019, 13:51)
  2. מוטי,מוטי ,מוטי אוחיון (סגול צהוב 08-12-2019, 07:36)
    אוהבים אותך בסגול צהוב,לא נשכח אותך.בריאות נשמה!!!