רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 12

המחזור ה-12 בליגה א' צפון הגיע ואוהד רון ורועי סימוני ייתנו את חוות דעתם על המחזור הקרוב. מי ינצח בקרב הענקים בין 'רובי' וטמרה? איך יסתיים המשחק בין איכסל ומגדל העמק? האם הרצליה לא תנצח את צור שלום ויתחיל שם זעזוע...? שווה לראות מה התחזית לגבי יתר המשחקים...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-12-2019
  • 14:14

הפועל בני זלפה - הפועל באקה אל גארביה 

רועי - בני זלפה מוכיחה שיש סגל שחקנים נהדר ובשבוע שעבר השיגו נקודה חשובה מול המוליכה מאיכסל, בבאקה הסתיימו הבחירות ואולי סוף סוף יתחילו להחתים שם שחקנים, עד אז יהיה קשה לעצור את זלפה. ההימור שלי: ניצחון לזלפה. 

אוהד - בני זלפה הוציאה מול איכסל שבוע שעבר תיקו מכובד. השבוע הם פוגשים את באקה החלשה שאומנם הוציאה תיקו שבוע שעבר מ'רובי', אבל היה לה הרבה מזל והיא מראה פחות יכולת. באקה יודעת שלא כל יום יש נס חנוכה כפי שהיה לה מול רובי ולכן היא תפסיד כהרגלה העונה. בני זלפה עדיפים על באקה והם גם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לבני זלפה.

 

מ.ס רובי שפירא חיפה - מכבי טמרה

רועי - רובי איבדה נקודות חשובות בשבוע שעבר ויכולה הייתה להיצמד לאיכסל בראשות הטבלה, אך זוהי מעידה חד פעמית ככל הנראה. מיקי קופל ועודד קוטר יידעו להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות, קל זה לא הולך להיות מול טמרה שמגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. הההימור שלי: ניצחון לרובי.

אוהד - 'רובי' החמיצה הזדמנות גדולה בשבוע שעבר כאשר סיימו בתיקו מול באקה החלשים. מכבי טמרה עושה תוצאות נהדרות לאחרונה ואיימן חליילה מאמן הקבוצה, יכול לקבל שאפו גדול על כך שלקח קבוצה עמוסת בעיות, לא התייאש והבטיח שהוא יכין קבוצה נהדרת ועכשיו רואים תוצאות. משחק שקול צפוי לנו בחיפה. ההימור שלי: תיקו.

 

עודד קוטר יידע להחזיר את 'רובי' למסלול הניצחונות. יש לו קבוצה חזקה. (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה - מכבי צור שלום

רועי - הרצליה ממשיכה להציג יכולת חלשה מאוד ונראית כאחת המועמדות לירידה בסוף העונה. צור שלום מתחילים להתחבר ורוצים לחבר רצף ניצחונות בכדי לברוח מהתחתית. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

אוהד - הרצליה מאכזבת מאד העונה. החליפו שחקנים, החליפו מאמן והם לא מצליחים לצאת מה"בור" אותו יצרו בתחילת העונה ומי שבנה את אותה קבוצה. קשה לבנות קבוצה תוך כדי תנועה ואולי הם צריכים מאמן עם יותר ניסיון שיודע לבנות קבוצה תוך כדי תנועה, ראו ערך מכבי טמרה. צור שלום לדעתי בעונה נפלאה עם קובי דנינו, הם יכולים להגיע להרצליה ולנצח אותם. אני חושב שצור שלום לא יפסידו בהרצליה ועם קצת מזל גם יכולים לנצח אך למרות כל זה, אני חושב שהרצליה בבית יבואו בכל הכוח וינצחו אותם. הימור שלי: הרצליה ינצחו ויתחילו לבנות את הקבוצה מחדש.

 

קובי דנינו עם עונה נפלאה יחד עם צור שלום (עודד חסין)

 

עירוני קרית אתא - מ.ס דבוריה

רועי - קרב תחתית על 6 נקודות. קרית אתא סוחבת את כל הליגה על הגב שלה וזאת הזדמנות מצוינת עבורם לקחת 3 נקודות. דבוריה אומנם מפורקת, אך מציגה משחק לחימה שניתן להערכה. קל זה לא יהיה, אבל יוחאי כהן הבלתי נגמר ישאיר את הנקודות בבית. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

אוהד - שכונת דבוריה ניצחה בשבוע שעבר את הרצליה וזה ממש לא יאומן, והאמת כל הכבוד לדבוריה על כך. קבוצה שחולמת להישאר בליגה עם תקציב נמוך, מציגה יכולת נפלאה ומנצחת את הרצליה, יפה מאד... קרית אתא הביאה את דור מלכה לחלק ההתקפי החלש שלה במטרה להינצל העונה מירידה. המארחים חייבים לנצח ולהתחיל את מסע הבריחה מהתחתית. ההימור שלי: קרית אתא תנצח.

 

יוחאי כהן ינסה לחלץ את קרית אתא מהמקום האחרון (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס טירה - עירוני טבריה

רועי - המשחק המסקרן של המחזור! טבריה מגיעה אחרי ניצחון מעודד בשבוע שעבר, ושישה משחקים ברציפות ללא הפסד, שאקר סאקר פורע את השטרות שבוע שני ברציפות ונראה כי בטבריה קלעו בינגו. בטירה חלום העליה עדיין חי וקיים ומול הקהל הביתי הם ירצו להשאיר את הנקודות בבית. ההימור שלי: ניצחון לטבריה. 

אוהד - טירה הפסידה עוד הזדמנות להיצמד לפסגה, אבל סייימו בתיקו רב שערים מול ערערה. טבריה מאז הגעתו של מוריס אוזן מתחילה לברוח לתחתית ולהראות את היכולת שלה על המגרש. לטירה יש סגל ששווה מקומות 1-3 בליגה, אבל הם חייבים לנצח בשביל זה... ההימור שלי: טירה עדיפים והם גם ינצחו.

 

עירוני טבריה קלעה בינגו עם שאקר סאקר (עודד חסין)

 

הפועל מגדל העמק - הפועל איכסל

רועי - איכסל מגיעה אחרי תיקו בשבוע שעבר וירצו לחזור מהר מאוד למסלול הניצחונות, מולה מגיעה מגדל העמק שלא מצליחה עדיין למצוא את האיזון הנכון ומסובכת במאבקי התחתית. מול המוליכה זה כנראה יהיה ההפסד השמיני העונה וליבי עם אילן סוויסה. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

אוהד - מגדל העמק מארחת בנצרת את איכסל, אין יתרון ביתיות למגדל העמק ולא ברור לי למה הם מארחים במגרש שאפילו נותן יתרון ביתיות לאיכסל. איכסל קבוצה עדיפה על מגדל העמק ואני במקום אנשי מגדל הייתי לוקח אותם למגרש קטן ולא גדול ומרווח כמו נצרת, והם ישלמו על כך ביוקר - 3 נקודות ילכו לאיכסל. איכסל קבוצה עדיפה על מגדל בכל עמדה על המגרש וללא יתרון הביתיות יהיה קל יותר לאיכסל לנצח. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

הפועל כפר כנא - הפועל אסי גלבוע

רועי - כפר כנא מוכיחה שהיא אחת הקבוצות הטובות ביותר בליגה ונשארה עדיין ללא הפסד עד כה מתחילת העונה. באסי חיים משבוע לשבוע ומקווים לשרוד בסיום העונה. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא. 

אוהד - כפר כנא קבוצה חזקה מאד והם רוצים העונה להתמודד כמה שיותר בצמרת. אסי גלבוע אומנם מראה יכולות גבוהות ולא מוותרת לאף קבוצה, אבל מול כפר כנא אני לא רואה שיהיה להם סיכוי. ההימור שלי: כפר כנא עדיפה והם גם ינצחו.

 

הפועל כאוכב - הפועל בני ערערה

רועי - דרבי המגזר. כאוכב מציגה יכולת נהדרת מתחילת העונה ונצמדת לחבורת הצמרת. בני ערערה מלכת התיקו ותנסה לחלץ נקודה מהמשחק הקשה הזה. ההימור שלי: תיקו.

אוהד - כאוכב נעצרו בשבוע שעבר מול צור שלום, אבל זה תיקו לגיטימי במשחק חוץ לא קל. בני ערערה שיחקו טוב שבוע שעבר מול טירה וסיימו בתיקו. ערערה קבוצה טובה שמאומנת היטב, אבל מול כאוכב החזקה שאפשר לקרוא לה הפועל עבד מורג'אן כאוכב, יהיה לה קשה. עבד יעשה שוב את ההבדל ויביא ניצחון לקבוצתו על ערערה. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 12

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד כל כך אתה שונא את בקה תשאל את עודד קוטר שאמר לא הגיע לנו לנצח בקה החמיצה נצחון תפסיק כבר (ראמי 12-12-2019, 14:21)
    אוהד כל כך אתה שונא את בקה!!! תשאל את עודד קוטר שאמר לא הגיע לנו לנצח בקה החמיצה נצחון תפסיק כבר או תדלג על משחקה הפועל בקה
  2. יוסי פורטל הביתה הרסת את המערכת (הפועל מגדל העמק 12-12-2019, 16:53)
    יוסי פורטל תתפטר
  3. כשלון פורטל הביתה (יפים 12-12-2019, 16:55)
    קבוצה מפורקת ניהול חובבני
  4. פורטל הביתה תתפטר נכשלת בגדול (משה 13-12-2019, 00:31)
    חתול שחור אתה
  5. פורטל תעוף מהקבוצה אתה בילתי נסבל (אוהד ותיק 13-12-2019, 11:08)
    חסר תועלת מנחוס הביתה