ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-13

המחזור ה-13 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... 29 שערים, מעלה אדומים וכסייפה מנצחות בבית. באר שבע ובני אילת מנצחות בחוץ והמשחקים בין ירוחם נגד שיכון המזרח, נתיבות נגד דימונה , בית''ר יבנה נגד קרית מלאכי ולוד נגד שדרות הסתיימו ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 17-12-2019
  • 12:08

בית"ר מעלה אדומים – עירוני גדרה : 1-5

מעלה אדומים אירחה במגרשה את גדרה. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת והסתיימה בתוצאה 1-1 משערים של נאור אסרף ממעלה אדומים ושמעון ביטון מגדרה. המחצית השנייה הייתה כל כולה של מעלה אדומים שכבשה לא פחות מ-4 שערים מרגליהם של דניאל דרעי, דוד צור וצמד של נאור אסרף שהשלים שלושער. בסיום 5-1 ענק למעלה אדומים.

הפועל ירוחם – מ.ס שיכון המזרח : 1-1

ירוחם ממרכז הטבלה אירחה במגרשה את שיכון המזרח מהמקום השלישי. ירוחם פתחה בסערה ותוך פחות מדקה הובילה 1-0 משער של הדר ברד. 14 דקות לסיום המשחק שיכון המזרח מצאה את השוויון המיוחל מרגליו של דור בן לולו המצוין ובסיום תיקו 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות. שיכון המזרח סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלירז יהודה.

עירוני נתיבות – מ.ס דימונה : 1-1

דימונה מהמקום השני יצאה למשחק חוץ קשה בנתיבות. דימונה עלתה ליתרון משערו של ערן זגר כבר בדקה ה-16. במחצית השנייה שלמה שמר מנתיבות השווה את התוצאה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 1-1 ואיבוד נקודות של דימונה ששוב מתרחקת מהפסגה - מרחק 4 נקודות.

 

דימונה לא מצליחה לנצח והפער 4 נקודות מכסייפה 

 

עירוני כסייפה – עירוני מודיעין : 0-3

המוליכה כסייפה אירחה במגרשה את מודיעין. כסייפה פתחה את המשחק מצוין ועד המחצית הובילה 2-0 מצמד שערים של סיאף אל הואשלה. בתחילת המחצית השנייה עאטף אבו בילאל הוסיף עוד שער וקבע את תוצאת המשחק, 3-0 חלק לכסייפה שבעקבות התיקו של דימונה מגדילה את יתרונה בצמרת.

בית"ר יבנה – עירוני קרית מלאכי : 0-0

בית"ר יבנה אירחה במגרשה את קרית מלאכי. יבנה אחת הקבוצות המאומנות בליגה, כפתה את קצב המשחק על קרית מלאכי והמשחק הסתיים ללא שערים וחלוקת נקודות לשתי הקבוצות. יבנה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של משה אבוחסרה.

צעירי רהט – מ.ס באר שבע : 6-0

מ.ס באר שבע יצאה למשחק חוץ נגד צעירי רהט. באר שבע לא התקשתה והבקיעה 6 שערים מרגליהם של אוראל אוזן, אוחנה אבירם, אור חביביאן, יקיר אזולאי, גל סולומון ורועי אללוף.

בית"ר קרית גת – בני אילת : 4-2

בית"ר קרית גת אירחה במגרשה את הלהיט של הליגה מאילת. אילת פתחה נהדר וכבר במחצית הראשונה הוליכה 4-0. במחצית השנייה קרית גת חזרה למשחק עם שני שערים שלא הספיקו יותר מדי ובסיום אילת עם עוד ניצחון ועם הפנים לפלייאוף העליון .

 

אילת הלהיט של הליגה (רון בלומנטל)

 

הפועל לוד – עירוני שדרות : 2-2

הפועל לוד פתחה נהדר את המשחק ובדקה ה-25 עלתה ליתרון משערו של פיני מתנה שקבע את תוצאת המחצית. שדרות פתחה מצוין את המחצית השנייה ועד הדקה ה-60 ביצעה מהפך משערים של אביאל אפנגר ומתן כהן. בדקה ה-89 הפועל לוד הצליחה לחלץ נקודה לאחר ששיר אוזן השווה את התוצאה ל-2-2 וקובע את תוצאת המשחק.

 

מצטייני המחזור:

שחקן המחזור: נאור אסרף ממעלה אדומים כובש שלושער בניצחון קבוצתו.

מאמן המחזור: יעקב תורג'מן מאמנה של באר שבע עם ניצחון חוץ גדול.

קבוצה מצטיינת: מ.ס באר שבע עם חגיגת שערים בניצחון על רהט.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-13

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה לא משהו כמעט הפסידו לנו (נתיבות 17-12-2019, 13:16)
  2. השנה כסייפה אולה (מ 17-12-2019, 15:06)
  3. אזולאי (רוני 17-12-2019, 16:12)
    נתיבות די לבונקר מגעיל ועוד בבית זה לו כדורגל
  4. השוער של אשדוד ובלם ליגה א בדרך לשדרות (ליגה ב דרום ב 17-12-2019, 18:31)