התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'

לקראת השבוע הקרוב בליגות ב' ו-ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע ולתחזית הוא מארח את ליאור בן שושן, המאמן שהעלה את הפועל קלנסווה לליגה ב' אחרי עונה גדולה אותה אפשר לרשום לפנטאון. בשבוע שעבר ניצח אלי שמואלי את אלי חורש

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 19-12-2019
  • 08:27

כפר קאסם שועאע - הפועל קרית אונו

כפר קאסם שממוקמת באמצע הטבלה ומגיעה לאחר הפסד ביתי למחנה יהודה, לא תרצה להפסיד שבוע נוסף בביתה ולגמור את העונה מוקדם מאוד. השבוע היא תארח את קרית אונו החזקה מהמקום השלישי בטבלה, עם החלוצים ננו ועקנין ומאיר דרעי, שאיבדה ניצחון מול בית דגן בשלבי סיום המשחק. זה משחק שחשוב לשתי הקבוצות להמשך העונה.

שמואלי - x

ליאור – 2

 

בית"ר כפ''ס – צעירי טייבה

בית"ר כפ''ס במקום השביעי איבדה גובה השבוע שהובסה מול עמישב פ''ת והיא  תנסה לתקן השבוע שתארח את הקבוצה החזקה בליגה, שצמודה בטבלה למוליכה בית דגן לאחר שסיימה בדרבי בתיקו. טייבה חייבת ניצחון לפני שבית דגן תברח לה...

שמואלי - 2

ליאור - 2

 

עירוני שדרות – עירוני כסייפה

שדרות מהמקום הרביעי איבדה ניצחון השבוע, שסיימה עם הפועל לוד סוגרת הטבלה בתיקו חוץ. כסייפה המוליכה שבודדה בפסגה, ממשיכה לנצח השבוע כשניצחה את עירוני מודיעין בביתה. מדטבר במשחק חשוב לשתי הקבוצות.

שמואלי - 2

ליאור – x

 

הפועל בועיינה – צעירי טמרה

בועיינה שצמודה בפסגה למוליכה - איחוד בני מגדל כרום ולה ההגנה הטובה בליגה, מגיעה לאחר שהביסה בביתה השבוע את צעירי סכנין והיא מארחת בביתה את צעירי טמרה מהמקום השביעי שמגיעה אחרי הפסד ביתי לאחי עכו. יתרון ביתי לבועיינה שכנראה תמשיך לנצח...

שמואלי - 1

ליאור - 1

 

בני פרדיס – עירוני נשר

משחק העונה בן שתי הראשונות בטבלה. בני פרדיס מגיעה לאחר ניצחון חוץ חשוב על אחי איכסל והיא תפגוש את עירוני נשר החזקה ומלך השערים שלה אבי מלכה כהיא שמוליכה את הטבלה.

שמואלי - 2

ליאור- x

 

הקבוצה שנבנתה רק העונה תארח את בני יצאלאל

 

מ.כ ירושלים - בני יצאלאל

מ. כ ירושלים הקבוצה עם סוללת הכוכבים הירושלמית שנפתחה העונה, עושה עונה טובה וכרגע ממוקמת במקום השלישי במרחק 2 נקודות מהמוליכות, והיא תארח את בני יצאלאל שבמקום השני עם ההגנה הטובה בליגה. הירושלמים מגיעים לאחר ניצחון חוץ קשה בלוד ובני יצאלאל לאחר ניצחון ביתי על בני אשדוד. תוצאת תיקו לא טובה לשתיהן וכנראה תהיה פה הכרעה.

שמואלי - 1

ליאור - 2

 

שיכון ותיקים יוצאת למשחק חוץ בחולון מולון צפרירים

 

צפרירים חולון - שיכון ותיקים

צפרירים חולון שנמצאת בצמרת במקום הרביעי ורחוקה רק 3 נקודות בלבד מהמוליכה רמת ישראל, מגיעה לאחר ניצחון חוץ מול בני יהוד ותארח את שיכון ותיקים שבמקום החמישי שקצת רחוקה מהצמרת ומגיעה לאחר ניצחון ביתי על אליצור יהוד. שיכון ותיקים חייבת ניצחון כדי להיצמד לחלק העליון לפני שהעונה תברח לה כבר עכשיו.

שמואלי - 1

ליאור – x

 

עירוני אריאל - בני רעננה

אריאל שנמצאת במקום הרביעי בטבלה מגיעה לאחר ניצחון חוץ על בני טירה ותנסה לצמק את ההפרש בטבלה שתארח את בני רעננה המוליכה, שמגיעה לאחר משחק ביתי שניצחה את אורנית. משחק חשוב לשתי הקבוצות לפני משחק העונה של רעננה מול ספורטינג.

שמואלי - 1

ליאור – x

 

בני רעננה יוצאת למשחק חוץ באריאל

 

עירוני כרמיאל - אחווה שעב

המוליכה עירוני כרמיאל עם ההגנה הטובה בליגה, מארחת את אחווה שעב מהמקום השלישי שמגיעה לאחר שהביסה את הפועל נהריה והיא היחידה כרגע שלא הפסידה העונה. האם אחווה שעב ינצחו ויעלו לראשות הטבלה או יפסידו לראשונה העונה?

שמואלי - 1

ליאור -  2

בית"ר כפ"ס תארח את הקבוצה הטובה בליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן גדול (מחמד 19-12-2019, 14:07)
    אוהבים אותך בן שושן, המאמן הכי טוב שיש
  2. מלך (חמודי 19-12-2019, 21:06)
    בן שושן יא מלך, אכלה בן שושן