הליגה הלאומית מחזור 18 - צל"ש או טר"ש?

בתום המחזור ה-18 בליגה הלאומית, ,סוכנות השחקנים D&A, מביא בפנינו את את הצד החיובי והצד השלילי במחזור הנוכחי. מי קבוצת השבוע? ומי הקבוצה שאכזבה השבוע? הכל בטור הדעה הבא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-01-2020
  • 08:32

קבוצת השבוע

הפועל רמת גן היא ללא ספק קבוצת השבוע שלי! בני בן זקן ושחקניו מביסים את הפועל קטמון 3:0 במשחק סופר חשוב במאבקי הצמרת ששומר על פער סביר של רמת גן מהצמרת. בקטמון לא בטוח שמבינים מה הלך שם במשחק וצריכים לעשות חושבים טוב טוב מה קרה להם. אסור לקבוצה שמתיימרת לעלות ליגה לחטוף במשחק בעל חשיבות כזו שלישייה! שאפו לרמת גן ולבני בן זקן.

 

שאפו גדול לבני בן זקן (באדיבות אתר ONE)

 

אכזבת השבוע
ראשון לציון?! הקבוצה בעלת הסגל מהטובים שהיו בליגה לאומית! עופר טסלפפה בנה במהירות רבה את הקבוצה ולא נשכח שחילופי הבעלים פגעו קשות בהכנה של הקבוצה, אך הקבוצה הצליחה לפתוח מצוין את העונה ולפתע נפילה - בעשרה ימים שני הפסדים ותיקו, כשהם לא מצליחים לנצל את ההפסד של קטמון על מנת לברוח ולהגדיל את הפער מהמקום השלישי. אם חשבתם שלשם כיוונתי אז אתם טועים, הקבוצה ממוקמת במקום השני שמוביל לליגת העל, בקבוצה סגל שחקנים מצוין עם שחקנים כמו: אכרם שריח, אחמד שעאבן, וובה בראון, קלודימיר פראירה, יניב בריק, איתמר שבירו, אנס דאבור, גיל יצחק ומיקו ממן... ולא סתם היא ממקומת במקום השני לאורך רוב העונה למרות שהתחילה מאוחר וכל הבלאגן הניהולי בתחילת העונה. השיא מגיע ביום ראשון שהנהלת ראשון לציון מפטרת את מאמנה - עופר טסלפפה, כשהקבוצה במקום השני (!?!) משה דמאיו ועמוס לוזון ללא ספק דמויות עטירות ניסיון בכדורגל הישראלי - רבים ירימו גבה על המהלך המהיר הזה ונקווה מפה שהמהלך הזה לא יפגע בקבוצה אלא יוציא אותה לדרך חדשה!

 

מעשה פזיז של דמאיו ולוזון? ימים יגידו... (גיא צמח)

האם הפיטורים של עופר טסלפפה יעלו לראשון לציון בעלייה ליגה?

הוסף תגובה
תגובות