נבחרת המחזור ה-15 בליגה א' דרום

המחזור ה-15 בליגה א׳ דרום הסתיים. מחזור בו עירוני אשדוד מנצחת בדרבי הגדול של אשדוד את האדומים, ובדרבי השני של רחובות לא הייתה הכרעה. הצמרת ממשיכה לנצח כאשר הכח עמידר ר"ג וכפר שלם ממשיכות לנצח ולברוח לשאר קבוצות הצמרת שלא ניצחו. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-01-2020
  • 15:23

מצטייני הדרום:

שוער: דניאל שערי (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

שוערה של חולון עם משחק נהדר מול מכבי הרצליה, שמר על רשת נקייה עם הצלות יוצאת מהכלל כוkל נגיחה ענקית של נבו מזרחי. דניאל מציג סיבוב ראשון ענק וחתום על עוד נקודה עבור קבוצתו.

 

הגנה:

עומרי כהן (עירוני אשדוד)

בלמה המצוין של עירוני אשדוד, שמר על רשת נקייה של קבוצתו בעוד משחק הגנה משובח, לא אפשר להתקפת האדומים להגיע למצבים. עומרי בלם חכם, חזק עם ניסיון רב. 

 

גיל קיין (מכבי יפו)

בלמה של מכבי יפו עצר את התקפת יבנה ולא אפשר להם להגיע למצב הבקעה, כיוון את חבריו להגנה והראה הרבה מנהיגות כפי שרק הוא יודע וכבונוס הוא כבש שער חשוב במצב נייח - נגיחה עם כל הלב והנשמה כמו המשחק שלו.

 

גילי קיין - שחקן נשמה (רמי גרידיש)

 

דוד מנשרוב (עירוני קרית גת)

בלמה של קרית גת, רק הגיע לקבוצה השבוע וכבר היה ממצטייני המשחק. שמר נהדר בהגנה, הראה הרבה אחריות ואופי מה שעזר לקבוצתו החדשה להביא ניצחון ראשון העונה.

 

קישור:

אלמוג אוחיון (הפועל כפר שלם)

קשרה המצוין של כפר שלם חזר להרכב של קבוצתו ואיזה משחק הוא נתן... כבש שער ובישל אחד נוסף, יש לו "בישולים" אולי הכי טוב בליגה. לאלמוג יש נגיעה בכדור ברמה גבוהה מאד וכל מגע שלו זה מצב סופר מסוכן. ללא ספק שחקן שמביא נקודות.

 

כוכב המחזור, תומר בן חיים חוגג עם הקהל הצהוב (מוטי קדוש)

 

תומר בן חיים (עירוני אשדוד) - כוכב המחזור!

תומר בן חיים הוא כוכב כדורגל! רק לראות את הדרבי ולהבין איזה כוכב תומר... כבש שער ענק כשעבר 2 שחקנים וכבש מזווית קשה, אבל מעבר לשער הוא ניהל את המשחק של קבוצתו בצורה חכמה עם ניסיון רב... תומר שחקן! נכס לכל מועדון!

 

דניאל טסאו (מכבי הרצליה)

קשרה של מכבי הרצליה חזר להרכב, הראה שליטה נהדרת בכדור, עבר בקלות את שחקני היריבה והכין מצבים רבים לחבריו שלא נוצלו. היה מהבולטים בקבוצתו בתיקו מול חולון.

 

טסאו חזר להרכב והראה כמה כדורגל יש לו ברגליים (דדי ברק)

 

דין תורגמן (עירוני קרית גת)

קשרה של קרית גת היה דומיננטי במשחק מול בקעת הירדן. ניהל את המשחק של קבוצתו, ייצר מצבים לחבריו, סיכן את השער וכבש את השער שהוביל לניצחון ראשון העונה. 

 

אדג'יי הייפורד (הכח עמידר ר"ג)

קשרה של הכח הוא שחקן מעל הליגה! בדקות הסיום שנראה ששאר השחקנים מעט עייפים, הייפורד עם מבצע ענק בישל שער ענק לעמית מלכה והוביל את קבוצתו לניצחון חשוב. לא סתם קבוצות ליגת העל בעקבותיו... 

 

בישול ענק להייפורד (איתן ידגר)

 

נתי ארזואן (מכבי יפו)

נתי היה במיטבו מול יבנה. עבד בכל המגרש, היה מחוייב לקבוצתו, היה בכל מקום במגרש וכבש שער חשוב לזכות קבוצתו. נתי איים על השער של יבנה וייצר מצבים מסוכנים לחבריו.

 

אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם)

חלוצה של כפר שלם כבש שער אדיר לחיבורים, אבל מעבר לשער לא הפסיק להטריד את הגנת אור יהודה. קדוסי מנהיג אמיתי, מכוון את חבריו ובעיקר מעודד אותם ללחוץ את הגנת היריבה. מאיים על השער מכל מצב וכמעט כבש שער נהדר במספרת.

 

מאמן המחזור: יגאל זריהן (עירוני אשדוד)

יוסי וקנין הוביל את קבוצתו מקרית גת לניצחון ענק, ראשון העונה מול בקעת הירדן, אבל מעל כולם מגיע הכבוד הענק ליגאל זריהן, מאמנה של עירוני אשדוד שהוביל את קבוצתו לניצחון ענק ויוקרתי על האדומים אשדוד. שאפו למאמן המצוין!

נבחרת המחזור ה-15 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. האדומים ירדו הארץ (עירונייה 14-01-2020, 17:09)
    "בכל יום אני מודה לאל, שבעיר אשדוד אין הפועל..."
  2. אוהד- תפרגן לסגול (הסגול עולה 14-01-2020, 19:22)
    תראה את ההגנה שקיבלה הכי פחות שערים בליגה ולא ראיתי כבר כמה שבועות, שאתה מפרגן לטל בנש וחבריו להגנה.