"ניצחון בדרבי זו תחושה עילאית שקשה לתאר במילים"

אלירן שמש הוא אחד השחקנים הבולטים העונה בליגה א' דרום. אחרי שפתח את העונה במדי מכבי הרצליה, הוא עשה מעבר לקבוצה הצהובה מאשדוד והחיה אותה מחדש, יחד עם סגל השחקנים של המועדון. שמש הבין את המשמעות שעומדת מאחורי הדרבי , והגיע להילחם על כר הדשא כשהוא מעלה את קבוצתו ליתרון בפתיחת המשחק, ובורג מרכזי בניצחון הנחשק. כעת שמש וקבוצתו מתכוננים לסיבוב השני, והפנים קדימה למפגש מול אזור

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 15-01-2020
  • 16:30

אלירן שמש, נחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר בליגה א', והוא פתח את העונה במדי מכבי הרצליה, אך הדברים לא התחברו בין השחקן למועדון ואחרי סגה שהתנהלה סביב שחרור השחקן, הוא חתם במדי עירוני אשדוד. "המעבר מהרצליה לעירוני אשדוד היה לא קל" מספר שמש ומוסיף כי: "הגעתי לאשדוד, מקום חם שקיבל אותי בידיים פתוחות ונתן לי את כל הכלים להצליח, ואני שמח על כך שזה יצא לטובה".

 

מרגע הגעתו לעירוני אשדוד, שמש הביא איתו רוח חדשה למועדון. הוא הציג יכולת טובה והוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים, יצר חיבור על הדשר על הסגל הקיים והספיק לכבוש ולבשל לא מעט שערים, כשכעת בסיום הסיבוב הראשון הוא מסכם 12 שערים. 

 

במחזור האחרון, קבוצתו פגשה את הפועל "אדומים" אשדוד, למשחק הדרבי הידוע שמשך לא מעט אוהדים. שמש הבין את המשמעות של הדרבי והתכונן אליו בקפידה. למרות שעל הנייר ליריבה העירונית יש סגל איכותי ורחב יותר, והמיקום בטבלה לא משקר, לדרבי אכן יש חוקים משלו. שמש וקבוצתו הגיעו להילחם על המגרש והתוצאות לא איחרו לבוא, והדרבי הנחשק הסתיים בניצחון גדול של עירוני אשדוד, ובמפח נפש עבור הקבוצה האדומה. 

 

אלירן הגעתם לדרבי כאנרדוג ויצאתם מנצחים, איך אתה מסכם את המשחק?

"לא הרגשתי שאנחנו אנדרדוג, כי באנו נחושים לנצח את המשחק עם כל הלב והנשמה וניצחנו בגדול. אני יכול להגיד שהאדומים אשדוד היא קבוצה מאוד חזקה, עם איכויות הכי טובות בליגה, נתנו אולי קצת יותר מהם מבחינת נשמה ולחימה וזה מה שניצח את המשחק".

 

אלירן שמש, "מה שניצח את הדרבי, זה הלב והנשמה שלנו" (צילום: מוטי קדוש)

 

שמש הציג יכולת טובה מפתיחת הדרבי, כשהוא מהמם את האורחת עם שער בדקה ה-5 למשחק מטעות קשה של בלמי הקבוצה האדומה, שאיפשרו לו להישאר אחד על אחד מול גיא סלם ולגלגל את הכדור לרשת. "אחרי השער הרגשתי שאני נמצא בתוך בועה של חלום, והייתי שמח מכל רגע על המגרש עם כל הצבע של האוהדים ואני שמח שהיה לי חלק במעמד הזה" מספר שמש, שלמרות הפערים בטבלה בין הקבוצות, הצליח יחד עם קבוצתו לצבוע את העיר אשדוד בצהוב ולרשום ניצחון גדול בדרבי.

למרות החגיגות הגדולות, הדרבי נעל את הסיבוב הראשון ועירוני אשדוד עם הפנים קדימה לסיבוב השני והלא פשוט בליגה, כשהמטרה המרכזית של הקבוצה להישאר בליגה, לשפר את היכולת מהסיבוב הקודם ולנסות ולהימנע ממאבקי תחתית, ובפן האישי שמש רוצה להגדיל את כמות השערים.  

 

איך אתה מסכם את היכולת של עירוני אשדוד בסיום הסיבוב הראשון?

"אני חושב שאנחנו צריכים עוד להשתפר בדרך שלנו, אנחנו במגמת עליה כרגע ומקווים להמשיך את זה ולהשתפר ממשחק למשחק. אנחנו לא מסתכלים קדימה מלבד המשחק הבא, כל שבוע לגופו הדרבי כבר מאחורינו".

 

שמש וקבוצתו יפתחו את הסיבוב הבא במפגש מסקרן מול פועל אזור, משחק על שש נקודות חשובות עבור הקבוצה הצהובה. 

איך תתכוננו למשחק?

"כל משחק לגופו. זה משחק על שש נקודות, משחק תחתית טיפוסי לא פחות חשוב מהדרבי. אנחנו מתכוננים, עובדים קשה ומקווים לנצח".

 

"אני רוצה להגיד תודה לקהל של עירוני אשדוד, על תצוגת עידוד מדהימה. כל שחקן חולם על דחיפה כזאת, הם השחקן ה-12 שלנו, מלווים אותנו לאורך כל העונה ואני רוצה להגיד להם תודה ענקית הניצחון הוא כולו שלהם."

אלירן שמש רוצה להוביל את עירוני אשדוד להצלחה (צילום: מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שֶׁמֶשׁ בְּגִבְעוֹן דּוֹם וְיָרֵחַ בְּעֵמֶק אַיָּלוֹן" (זהבי 15-01-2020, 17:13)
    רק עירוני!
  2. סתם שחקן שמש (אזוריה 15-01-2020, 19:09)
  3. שחקן אגויסט כמעט והפסיד לעירוני את הדרבי (ציצו 15-01-2020, 21:46)
    הפרצוף מתגלה - לא סתם שוחרר מהרצליה
  4. אחלה חלוץ (עירונייה 15-01-2020, 22:24)
    שמש חלוץ מצויין שיישאר איתנו עוד הרבה בדרך למעלה