אוהד רון מארח את דור אלקבץ: תחזית ליגה א' דרום מחזור 16

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, דור אלקבץ, הסמל הכי גדול של קריית גת בשנים האחרונות ואולי השחקן הכי בכיר שיצא משם. דור מכיר את ליגה א' מצוין וחושב שהכח לא תנצח את האדומים וכפר שלם ינצחו את הרצליה ויעקפו אותם... שווה לראות את התחזית השבועית של דור..

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-01-2020
  • 15:19

הפועל בקעת הירדן - נורדיה ירושלים

אוהד: שתי הקבוצות המאכזבות של המחזור האחרון, בקעת הירדן הפסידה לקריית גת ואני חושב שאחרי ההפסד הזה, אם הם לא יתקנו במידית בניצחון על נורדיה, אז הם יתחילו להיכנס למאבקים וחבל... כי הם עשו עונה יפה מאד עד כה. מנגד בנורדיה ליאור זדה לא הביא שינוי, הוא הגיע על מנת להוביל את הקבוצה עם התקציב מהגדולים בליגה, אך לא רואים שום שינוי מה שכן רואים זה "רכבת" של שחקנים שחותמים בקבוצה. מביאים הרבה שחקנים ומשחררים אחרים, אני חושב ורוצה להאמין שזה טוב, אבל הכל תלוי בתוצאות... אני במקום נורדיה מתחיל לחסוך כסף לעונה הבאה ולצאת לטיול בים... ההימור שלי: תיקו.

דור אלקבץ: נורדיה קבוצה איכותית וטובה יותר. אני לא רואה את הבקעה מתאוששים כל כך מהר אחרי ההפסד לקרית גת שבוע שעבר. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

עד עכשיו ליאור זדה מאכזב ולא מביא את השינוי שציפו ממנו כשהגיע(איתן ידגר)

 

מ.כ. אור יהודה - מכבי שעריים

אוהד: אור יהודה היא קבוצה שכיף לראות אותה משחקת, כשגם כשהיא מפסידה רואים שיש שם כדורגל. רואים שהקבוצה משחקת פתוח ומנסה כל משחק לנצח והלוואי עוד קבוצות היו משחקות בצורה כזאת ולא בצורה פחדנית רק לא להפסיד - כפי שצפוי משעריים. שעריים עשו כנראה את הבונקר הכי גדול שהיה אי פעם מול מרמורק ופשוט קבוצות כאלה מרחיקות אוהדים מהמגרשים וחבל. נכון ששעריים "זכו" בנקודה מול מרמורק, אבל לשחק בצורה כזאת? ללא שיטה וללא דרך... אני במקום 1500 הצופים שהגיעו הייתי תובע אותם על ביזיון ענף הכדורגל. אני מקווה שאור יהודה תדע לפצח את הבונקר כי שעריים יבואו לאור יהודה במטרה לא להפסיד ורק לנסות לעקוץ. זה לא כדורגל אבל אולי בשביל שעריים זה המקסימום. ההימור שלי: מקווה לניצחון של אור יהודה אך חושש מעוד תיקו משמים. ניצחון מקומי.

דור אלקבץ: מדובר בשתי קבוצות לא יציבות. אני רואה שיתפתח פה שחק שקול ולדעתי יסתיים בתיקו ללא שערים או תיקו עם מעט שערים. ההימור שלי: תיקו.

 

הכח עמידר ר"ג - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: הכח היא ההצגה הטובה בעיר ר"ג, מציגה את הכדורגל הטוב בליגה ואיזה כיף כשיש חבורה של צעירים שרצים ומשקיעים בצורה כזאת... אין לי ספק שהם יגיעו רחוק כל אחד ואחד מהקבוצה הזאת. מנגד האדומים אשדוד מאכזבים, לאחר ההפסד בדרבי הגדול זה ממש כישלון. אני תמיד אמרתי "עץ לא שבור - אין מה לתקן", אבל אנשים לקחו הימור ואם הם לא ינצחו את הכח במשחק חוץ אולי הכי קשה בליגה, הם גם יכולים להתחיל לבדוק את חוף הים באשדוד - מניסיון יש שם אחלה חוף. האדומים יבואו בכל הכוח ואני מאמין שינצח את הכח! ואותי הם לא יפתיעו... ההימור שלי: ניצחון לאדומים.

דור אלקבץ: איזה משחק חזק מצפה לנו בר"ג. יובל נעים מגיע לאחר הפסד בשבוע שעבר ודרבי ולאחר משחק הגביע... דווקא במשחק הזה עם הניסיון וההתלהבות שלו אני רואה את האדומים מנצחים ומפתיעים את הכח. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

הכח רוצה לשמור על המקום הראשון גם לאחר המשחק מול אדומים אשדוד (איתן ידגר)

 

עירוני אשדוד - הפועל אזור

אוהד: המנצחת הגדולה של הדרבי מגיעה למשחק של הליגה שלה, ניצחון על אזור והם יכולים להתחיל לתכנן את העונה הבאה בליגה א', הפסד והם יצטרכו להמתין. מנגד, 'הפועל גל ספיר אזור' מגיעה למשחק לאחר הפסד לכפר קאסם אבל ממשיכה להציג יכולת גבוהה, כמו קבוצה שבאה לכל מגרש ולכל משחק בכדי לקחת נקודות. אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו למרות שאני חושב שאזור עדיפה במשחק הזה. ההימור שלי: תיקו.

דור אלקבץ: עירוני אשדוד באים אחרי ניצחון גדול בדרבי ועם קהל דוחף. מנגד הפועל אזור חייבת את הנקודות למאבקי התחתית שלה ולכן המשחק הזה יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

הקהל הצהוב רוצה להמשיך ולחגוג (מוטי קדוש)

 

שמשון כפר קאסם - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: כפר קאסם נראים נהדר בחודש וחצי האחרונים, יש להם סגל שחקנים מצוין עם שחקני הכנפיים אולי הכי טובים בליגה. חולון שהם ללא ספק הפתעת העונה ויבואו למשחק חוץ הקשה במטרה להוציא נקודה. ההימור שלי: כפר קאסם עדיפים בבית והם גם ינצחו.

דור אלקבץ: כפר קאסם תגיע אחרי ניצחון מצוין בבית על אזור ואני רואה אותם מנצחים למרות עונה מצויינת של חולון ודווקא בגלל הביתיות שזה יתרון ענק בליגה. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

מכבי הרצליה - הפועל כפר שלם

אוהד: חיים לוי התחיל לייצב את הרצליה ואם המאמן הוותיק יביא את החיזוק שהוא דורש מהנהלת הקבוצה, הוא יוציא את המועדון הכושל העונה לדרך חדשה. מנגד הפועל "אוהד קדוסי" כפר שלם, עם חלק התקפי שנראה נהדר, קדוסי פעלתן, מסוכן מאד בכל התקפה ומראה יכולות של חלוץ שאני לא זוכר שנראו בליגה א' בשנים האחרונות - הוא 'ווינר' אמיתי והוא סוחף את קבוצתו בכל משחק. ההימור שלי: כפר שלם לדעתי עדיפים גם במשחק חוץ קשה כמו בהרצליה והם ינצחו.

דור אלקבץ: המועמדת העיקרית לעלות ליגה והיא גם בסופו של עניין תעלה ליגה. הכפר פוגשים קבוצה חלשה וכבויה. כפר שלם מנצחים בקלות וגם יעלו ליגה העונה. ההימור שלי: ניצחון קל לכפר שלם.

 

אוהד קדוסי - חלוץ שלא נראה שנים בליגה א' (דדי ברק)

 

מכבי יפו - עירוני קריית גת

אוהד: מכבי יפו חוששים מאד מהמשחק הזה, הם יודעים שקריית גת מתחילים לצבור נקודות והם לא רוצים להיות הבושה הבאה של הליגה כפי שבקעת הירדן הייתה במחזור האחרון... להפסיד לקבוצה שהתקציב שלה אולי הכי נמוך שהיה לקבוצה בשנים האחרונות בליגה א'. יפו קבוצה חזקה שניצחה שבוע שעבר את יבנה ויודעת שניצחון שלה מול קריית גת יזניק אותה אל עבר הפלייאוף. ההימור שלי: יפו ינצחו ונקווה שהאוהדים יתנהגו בהתאם!

דור אלקבץ: לצערי אני חושב שיפו ינצחו את המשחק בגלל סגל שחקנים איכותי יותר ומאמן מצוין כמו איציק ברוך. לצערי המועדון שאני אוהב מקריית גת, גם לאחר הניצחון על הבקעה יהיה לו קשה לשרוד בליגה והלוואי ואני טועה. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

מכבי יבנה - הפועל מרמורק

אוהד: יבנה חייבת נקודות! לא משנה איך ואיפה, העיקר להביא נקודות כדי לברוח מהמקום שמוביל לליגה ב'. מנגד מרמורק חזרו מאוכזבים מאד מהבונקר של שעריים שבוע שעבר, וירצו לחזור למסלול הניצחונות במשחק חוץ קשה מול יבנה. יבנה בבית חייבים לקחת 3 נקודות ואני חושב שהם גם ינצחו ויפתחו את המאבק בתחתית מחדש. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

דור אלקבץ: יבנה קבוצה שנלחמת על החיים שלה. עם מאמן וותיק ומנוסה כמו יוסי זוזוט, אני חושב שבסופו של דבר הסגל שיש לו עוד יכול להישאר בליגה וזה יתחיל עם המשחק הקרוב. מרמורק זו אכזבה גדולה מבחינתי ואני לא רואה אותם מנצחים ביבנה... ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

אוהד רון מארח את דור אלקבץ: תחזית ליגה א' דרום מחזור 16

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד- תודה מנחוס (הסגול צהוב 16-01-2020, 15:25)
    הרי כולנו יודעים שאתה מהמר גרוע וכל שבוע מהמר הפוך.תודה על הימור הפוך . נראה לך במגרש את כוחנו .
  2. רק על תבוא (אוהד יפו 16-01-2020, 15:44)
    אוהד לא צריך שתגיע אלינו אנחנו מסתדרים מצויין בלעדיך ולא רוצים דיווח לך איפה שאתה יכול ללקק שבת שלום
  3. השיירה עוברת וה.. (הסגול עולה 16-01-2020, 16:07)
    חן חן לך כתב חסר ידע.מחכים לך ביום שני לתת בראש לך וליובל.תמשיך לטעות ואנחנו נמשיך ךנצח.אמן מנחוס!!!
  4. כתב בכיר (נסים 16-01-2020, 16:22)
    אני הייתי ביום שישי במשחק של יפו וראיתי 26 אוהדים
  5. אפס (המוכתר משעריים 16-01-2020, 16:27)
    אוהד תראה כל הקבוצות שונאות אותך,היית בדרבי של רחובות על איזה בונקר אתה מדבר,מעניין שבדבל פס רשמו ששעריים שלטו בחצי ראשון.רק אתה ונאתר פח שלך מנסים להקניט,והכל בגלל ששעריים לא נותנים לך לסקר
  6. Fins comment. (Chakimi eli.n.y 16-01-2020, 16:34)
    Ohad ron. Until now I really believe that you are fair journalist. Now, not only that I am convinced you are very small reporter. But I'm also aware that you are not objective and it seems like you hate hakoach( and I cannot understand why) and every week you bring a guest to your columns The day are worse than you. No wonder why Jaffa people do not like you and some other team as well!! You are a disgrace!
  7. מכבי הרצליה חלשה מאוד. (שלום 16-01-2020, 16:41)
    קבוצה שהשחקנים שלה גמרו את הסוס. מהשוער ועד החלוצים
  8. אוהד= אתה לא במקצוע הנכון (סגול כהה 16-01-2020, 16:57)
    אם אתה לא זוכר מה כתבת אחרי התיקו במחזור הראשון מול האדומים אם תרצה אזכיר לך. אבל זה באמת לא משנה בסוף כנראה תצליח לפגוע. בינתיים חפש עבודה אחרת
  9. סקורר רציני (הוגה דעות 16-01-2020, 17:08)
    אוהד קדוסי שיחק בליגה א גם בעונה הקודמת.....חוץ מזה בשנים האחרונות יוסי אסייג היה החלוץ הטוב ביותר בליגה א
  10. עיתוני קטן שלי אוהד (יונה 16-01-2020, 18:46)
    אתה לא חייב לאהוד את שעריים וגם אין צורך בכך.תכתוב אמת. אפשר לחשוב ששיחקנו נגד אלופת "ירדן". בכל מקרה ספר לנו אחת ולתמיד על העבר "ספורטיבי " שלך על ההשכלה ספורטיבית או השכלה בכלל שנוכל להבין את הניתוחים המסלולים ומאין באה ההבנה שלך בספורט.
  11. הכח (דודי 16-01-2020, 19:18)
    אוהד אתה לא בענף הנכון,הכח מנצחים את אשדוד ואתה מנחוס.
  12. ממשיך ללקק לגל ספיר (איתמר 16-01-2020, 19:53)
  13. הימור חובבן (סגול בנשמה 16-01-2020, 21:52)
    תמיד אתם מהמרים הפסד להכוח אבל טעות
  14. אחלה סקירה, תודה (אוהב ישראל 18-01-2020, 08:27)
  15. טעות (סגול בנשמה 18-01-2020, 21:22)
    הכול ינצחו
  16. הכח רמת כן (איציק פוזמנטיר 19-01-2020, 09:24)
    מישהוא מכם יודע כמה עולה כרטיס למשחק מחר ? אשמח לקבל תשובות איזה לחץ
  17. תגיד לאמריקאי שיתן לך הזמנה (מאור הלוי 19-01-2020, 10:40)
    חכה לי בקופות אחי עלי מנצחים מחר
  18. דור אלקבץ לך תהייה פרשן בלט (אוהד אור יהודה 19-01-2020, 13:10)
    אור יהודה שעריים תיקו ללא שערים כנראה אתה לא יודע לספור אור יהודה הבקיעה 3 שערים לשעריים בסיבוב הקודם
  19. קצת כבוד לפוזהנטיר (בני התימני 19-01-2020, 18:39)
    הוא צריך את ההזמנה או הכרטיס שלכם הוא היה כמעט הבעלים שלנו תייתבישו לכם