נבחרת המחזור ה-16 בליגה א' דרום

המחזור ה- 16 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו הכח ר"ג וכפר שלם מסיימות בתיקו ומרמורק מצמצת רווחים מהן... בתחתית קריית גת צוברת עוד נקודה, הפעם מול יפו והיא מתקרבת ליבנה ושעריים שמובסות מחזור נוסף. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-01-2020
  • 11:56

ונעבור לנבחרת:

שוער: חן שוורץ (עירוני קריית גת)

שוערה של קריית גת במשחק ענק מול מכבי יפו, שמר על רשת נקייה. מנע אין ספור מצבים מהיריבה והביא נקודה חשובה לקבוצתו שאולי תחזור למאבקים נגד הירידה. שוורץ הגיע לפני מספר מחזורים וכבר מצדיק את היותו שוער לגיטימי בליגה א'.

 

הגנה:

אילן שאולוסקי (מ.כ. אור יהודה)

בלמה של אור יהודה נכנס לנעליו של אסי חקאק שעזב והיה מצוין כשאפילו לא הרגישו שחסר לאור יהודה בלם. אילן חילץ כדורים, ניווט את משחק קבוצתו מאחור והביא הרבה שקט לקבוצה שלו.

 

אילן שאולסקי ניהל נהדר את משחק ההגנה של אור יהודה (אורי רחביה)

 

דוד מנשרוב (עירוני קריית גת)

בלמה המצוין של קריית גת, הגיע ממרמורק לפני מספר מחזורים יחד עם חן שוורץ והיה מצוין מול יפו. מנע מחלוצי יפו להגיע למצבים ואם הגיעו השוער היה שם... דוד שיחק עם הרבה ביטחון וכיוון את כל החלק האחורי של קבוצתו.

 

שער נהדר של מאור חלבי עזר לאזור לחלץ נקודה (אלעד ירקון)

 

מאור חלבי (הפועל אזור)

בלמה הוותיק של אזור היה מצוין בהגנה יחד עם גל ספיר שממשיך עם היכולת הגבוהה. חלבי היה בולט במשחק ההגנה והשבוע גם כבש שער שעזר לקבוצתו לחלץ נקודה באשדוד, למרות שהיו שווים יותר מזה...

 

באסל טהה (שמשון כפר קאסם)

בלמה של כפר קאסם נמצא בתקופה נהדרת, הוא משחק חכם, חזק ולא משאיר להתקפת היריבה אופציה לכבוש. באסל סגר את השער של קבוצתו ויחד שוערו דודי אלון, הם מביאים נקודות לקבוצה שלהם.

 

קישור:

בנימין אמבה (הפועל מרמורק)

קשרה הצעיר של מרמורק היה מצוין מול יבנה. חילץ כדורים, שיחק עם ביטחון רב והוציא את חבריו להתקפות שהסתיימו בשערים. בנימין הצעיר מראה שיש עתיד טוב למרמורק.

 

שלומי שקורי (מ.כ. אור יהודה)

שלומי עשה הגנה וגם התקפה, חילץ המון כדורים במרכז המגרש ולא אפשר לשחקני שעריים לפתח את המשחק שלהם. שחקן בית שהשתלב נהדר בהרכב הבוגרת והוא מוסיף הרבה לב ונשמה לקבוצה. עתיד וורוד צפוי לקשר הצעיר.

 

סיראז' נסאר - כוכב כדורגל (דדי ברק)

 

סיראז' נסאר (שמשון כפר קאסם)

כוכב כדורגל כבר אמרנו על סיראז/? שער גדול שלו ובישול הביאו עוד שלוש נקודות לקבוצתו וכל מילה נוספת מיותרת...

 

דני רוזנבליט (מכבי הרצליה) 

קשרה הצעיר של מכבי הרצליה היה מצוין מול כפר שלם, הוכיח שיש לו פוטנציאל גבוה והראה שהוא ווינר ענק כשכבש שער של ווינר בדקה ה-96 והביא נקודה חשובה ויוקרתית לקבוצתו.

 

התקפה:

עידו אקסברד (הפועל מרמורק) - כוכב המחזור!

חלוצה המצוין של מרמורק הביא להם ניצחון ענק על יבנה. עידו השקיע הרבה במשחק, חיבר את ההתקפות של קבוצתו היה מסוכן מאד ליד השער וכמובן כבש שלושער ענק משלו. 

 

כוכב המחזור של ליגה א' דרום - עידו אקסברד (אבייתר ברק)

 

אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם)

חלוצה של כפר שלם עם עוד צמד ענק לזכות קבוצתו, אבל מעבר לשערים הוא מנהיג אמיתי על המגרש, מעיר, מנווט ופשוט מוביל את קבוצתו לליגה הלאומית. 

 

אסי דומב - מאמן המחזור! (יוסי סוריק)

 

מאמן המחזור: אסי דומב (הפועל מרמורק)

אור יהודה עשו ניצחן ענק על מכבי שעריים החלשה ומאמנה יעקב טל הביא את קבוצתו לכושר שיא ולתצוגה מרשימה למרות שחרור שחקנים... אבל מי שהכי הרשים השבוע, היה אסי דומב שהגיע למגרש ביבנה והביס אותה עם 4-0 ענק. שאפו אסי!

נבחרת המחזור ה-16 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. עינב השחקן 11ב גולר משהו מחולון (אביגדור 21-01-2020, 14:44)
    אולי אתה מאמין גניש מאמן המחזור תתביישו לכם שלא שמתם אותו